Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
AUDI Q7 3.0TDI#Problemy z Paliwem#Jeździ do Połowy Zbiornika#

AUDI Q7 3.0TDI#Problemy z Paliwem#Jeździ do Połowy Zbiornika#



Zapraszam na mojego facebooka: MatPanewka
Instagram: matpanewka
email: matpanewka19@wp.pl

Aby być na bieżąco subskrybuj mój kanał!

Muzyka:
Track: Cour – Rainforest
Link: https://youtu.be/v-_AVZKqiuA

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

45 thoughts on “AUDI Q7 3.0TDI#Problemy z Paliwem#Jeździ do Połowy Zbiornika#

  1. HEJKA wszystkim mialem audi a6c6 3.0tdi asb 2009rok moze wam sie przydać ta informacja lub nie ,trzy razy się znalazłem na lawecie we Włoszech dlatego ,że za każdym razem auto sie zapowietrzalo i nie wiadomo co było 😬jak auto miałem do pełna zatankowane bylo ok do momentu kiedy już nie bylo połowy zbiornika dlaczego?A otóż usterka była banalna🙈 w samym wezyku od pompki paliwa byla malutka dziurka i jak z tej połówki gdzie jest pompka paliwa nie było to lapalo powietrze i cały uklad paliwowy sie zapowietrzal masakra 😱😱😱mam nadzieję ze wam sie to nie stanie Ale jak byscie mieli takie objawy to zwrócie na to uwagę!pozdrawiam wszystkich 🇵🇱😀Ps.Mat Panewka pozdrawiam i czekam na dalsze filmiki

  2. Cześć. Napisałem  do ciebie ponieważ obserwując swoje programy Widzę że znasz się na rzeczy a tym bardziej na Audi miałem wyciek płynu oleju zarzygany silnik z przodu, więc postanowiłem to usunąć jak się okazało, że było to zdemontowane stwierdziłem, że mimo, że samochód ma 100 000 przebiegu zmienię sobie od razu rozrząd wymieniłem wszystko jak należy wszystkie filtry z  zimeringi uszczelniacze turbiny regeneracja pdf czyszczenie .  Po naprawie okazało się,  że na odcinku 600 km ubyło mi 4 l płynu chłodzącego nie widać nigdzie aby dochodziło do wycieku ,by silnik się źle zachowywał.  Temperatura, obroty, spaliny ok brak spalin w płynie po pomiarach Mechanicy cały czas głowią się o co chodzi podsyłam im nawet twojej firmy. Zaniepokoiło mnie też to, gdy jak moja żona zatrzymała się samochodem stwierdziła że pokazuje jej komputer niski stan płynu, więc mówię Poczekaj 5 minut na wyłączonym silniku wtedy Włącz kamerę Pokażę tobie, gdzie dolać płynu .No i żona odkręcając korek od pojemnika wyrównawczego, który był pusty ujrzała praktycznie odlatujący korek wulkan cofnięcie się płynu i powietrza po uzupełnieniu Przejechała się jakieś 50 km kazałem sprawdzić ,czy węże są miękkie, czy twarde mówiła, że są bardzo twarde zostawiliśmy samochód z powrotem do mechanika, który zajmował się wymiana rozrządu, by zajęły się tym tematem póki co cały czas mówi, że płynu nie ubywa. 

    Ogólnie to już po 100 km była dolewka płynu. No ale uznałem, że skoro samochód przeszedł tak dużą naprawę to do końca Nigdy nie jest dobrze odpowietrzone mimo, iż mechanik stwierdził, że jest odpowietrzony .

    Czy możesz mi powiedzieć na co zwrócić uwagę Jaki jest powód tak dużego ciśnienia mimo że kiedy było to podłączone pod zegary nie wykazywało złego ciśnienia

    Audi A6 C7 2013r 3.0TDI Bi-turbo.
    Arabisaudyjska65@gmail.com

  3. Jestem ciekaw w jakim celu zastosowano taką pompe z koszem . Byc moze bak ma bardzo dużą plaszczyzne i dlatego paliwo ⛽ jest przepompowywane w jedno miejsce . Świetna robota 👍

  4. Ludziska podpowiedzcie. Mam to samo w passacie b6 2.0 tdi. Dochodzi do polowy zbiornika i silnik gaśnie. Dolewam paliwa z bańki, pochechłam, zapala i jedzie.

  5. Bo z fachowcami to krucho , większość to wymieniacze, powiesz Panie to nie działa, to wymieniają ,ale w ogóle się nie zastanawiają dlaczego to nie działa. Przy okazji jeszcze wymienią pierdyliard niepotrzebnych rzeczy. Ostatnio to tak zauważam iż , im więcej nadrukowanych dyplomików oprawionych w ramki na ścianach , tym gorsza chujnia.

  6. A czy to nie jest tak, ze w austri ciężko jest znaleźć dobry warsztat? Nie jedno auto się kupiło już z „padniętym” silnikiem gdzie uszkodzona była pierdoła za grosze 😀

Dodaj komentarz

Zadzwoń!