Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Fałszerstwo? Podrobiony ciągnik Claas 👉 To Renault !! 👉 Zwrócił go bo nie miał pieniędzy [Korbanek]

Fałszerstwo? Podrobiony ciągnik Claas 👉 To Renault !! 👉 Zwrócił go bo nie miał pieniędzy [Korbanek]



Oddaliśmy pieniądze, klient oddał ciągnik 📞 618950302 SERWIS
👉SUBSKRYBUJ👈 nasz kanał 👉 https://bit.ly/2Y2KmJl
💲CENY ciągników: http://bit.ly/32mZemu 📞 513600630 lub 📞 512721512
🤑CENY CZĘŚCI http://bit.ly/2wWkmo3
👀Strona www.KORBANEK.pl:http://bit.ly/2VfZuC7
👭Facebook: http://bit.ly/39V7RHr
🐤Twitter: http://bit.ly/391U7ed
📷Instagram: http://bit.ly/39X4obv
🎦LinkedIn: http://bit.ly/2IVYlsa

Ciągnik Claas a raczej Renault przemalowany przez poprzedniego właściciela na kolor Claas chyba aby podnieść jego wartość.Wg poprzedniego właściciela był sprawny. Sprzedaliśmy tanio, „tak jak stoi”. Po rozpoczęciu użytkowania okazało się że należy wykonać pewne naprawy. Koszty okazały się zbyt duże dla rolnika – uzgodniliśmy że zwrócimy pieniądze i ciągnik wróci do nas. Po naprawie wystawimy na sprzedaż.

✅Kombajn ROSTSELMASH (Ростсельмаш):
NOVA vs New Holland http://bit.ly/2V8nrLQ
NOVA żniwa w śniegu http://bit.ly/2T9z7eN
NOVA w kukurydzy http://bit.ly/38WdDZy
NOVA za Claas opinia rolnika http://bit.ly/2PvceS3
NOVA i Bizon http://bit.ly/39UnUoV
NOVA w żniwa http://bit.ly/2wGmhx3
NIVA vs Bizon http://bit.ly/2VdSd68
NIVA w trudnych warunkach http://bit.ly/37Obc9O
VECTOR vs Tucano http://bit.ly/2SSBcgh
VECTOR vs New Holland http://bit.ly/2T7Wvcm
VECTOR opinia rolnika http://bit.ly/2v9brPr
VECTOR w ekologicznych uprawach http://bit.ly/2Vcu9Ar
VECTOR opinia rolnika o spalaniu http://bit.ly/2PfcqVc
VECTOR kosi kukurydzę http://bit.ly/2v6xg2c
ACROS w uprawach ekologicznych http://bit.ly/37OzeBx
ACROS najbardziej popularny http://bit.ly/2PemFJu
ACROS ile pali http://bit.ly/2T6OQuT
ACROS w kukurydzy http://bit.ly/2vTXNjh
RSM161 zbiera pokos http://bit.ly/3c1IKob
RSM161 opinia rolnika http://bit.ly/3bWYXLq
RSM161 opinia użytkownika http://bit.ly/2T8AbPJ
RSM161 nowoczesny kombajn http://bit.ly/39W8kcm
TORUM vs klawiszowiec http://bit.ly/3bUPVid
TORUM kosi zboże http://bit.ly/38PhFCV

✅Sieczkarnia ROSTSELMASH (Ростсельмаш):
2650 RSM http://bit.ly/38Ruxbp
RSM F2650 – SIECZKARNIA http://bit.ly/2HNTadn

✅Ciągnik ARBOS (Traktor):
ARBOS 2035 vs Ursus http://bit.ly/2T8D03h
ARBOS vs John Deere u Kuli http://bit.ly/32gxcJr
ARBOS 5130 vs Ursus 1634 http://bit.ly/2uXQxD6
ARBOS vs John Deere 6620 http://bit.ly/2v72Rkk
ARBOS Advanced 136 KM http://bit.ly/2PgVPjR
ARBOS 5130 orka http://bit.ly/3bYHzWK
ARBOS vs New Holland http://bit.ly/2HM2zCb
ARBOS vs John Deere 6930 http://bit.ly/2PaKjXh
ARBOS vs Fendt http://bit.ly/38WOsGg
ARBOS za Ursus http://bit.ly/2T3VBxy
ARBOS Global vs Advanced http://bit.ly/32mst9c
ARBOS 5100 http://bit.ly/2v6AbYJ
ARBOS opinia rolnika http://bit.ly/2Pg1czP
ARBOS vs Massey Ferguson http://bit.ly/39SufkT
ARBOS opinia test http://bit.ly/37Q7lJe
ARBOS vs MF vs JD http://bit.ly/2V90nwu
ARBOS ciągnie 6 skib http://bit.ly/2SPrL0Z
ARBOS ciężka orka http://bit.ly/2HOEZ7Y
ARBOS 5130 opinia użytkownika http://bit.ly/2HOeYp3
ARBOS test spalania http://bit.ly/38RfjDu
ARBOS opinia rolnika http://bit.ly/2PddCbt
ARBOS vs Ursus c 360 http://bit.ly/2SO2Hr2
ARBOS traktor komunalny http://bit.ly/39O0cL8
Rolnik Szuka o ARBOS http://bit.ly/38PxNEd

✅Maszyny towarzyszące ARBOS:
Siewnik ARBOS MSD 2.0 Electro 6m siew jęczmienia http://bit.ly/2wFfbZx
Siewnik ARBOS Direkta http://bit.ly/2umNFzh
Siewnik do kukurydzy ARBOS http://bit.ly/2vZoKC0
Siewniki i agregaty ARBOS http://bit.ly/2VcBQqn
Rozkładanie siewnika punktowego ARBOS http://bit.ly/38RitXU
Rozkładanie ramy siewnika od tyłu http://bit.ly/37PbuNF
Składanie ramy siewnika punktowego ARBOS http://bit.ly/2HIwlb0
Pług dłutowy ARBOS ROCK głębosz http://bit.ly/3c1ZtHW
Pielnik ARBOS Unica 6-rzędowy http://bit.ly/2SS27Zr

✅Ładowarka teleskopowa FARESIN:
FARESIN 6.26 Opinia Rolnika http://bit.ly/38Qoow5
FARESIN 6.26 http://bit.ly/2Pi5OFz
FARESIN 7.30 Classic http://bit.ly/2vSsq8W
FARESIN 7.35 Classic http://bit.ly/2ukbCqL
FARESIN 7.45 VPS http://bit.ly/2v6HmA9
FARESIN 9.60 VPS top Ładowarka http://bit.ly/32ol8pt
Sante FARESIN – właściciel fabryki http://bit.ly/2Ta1tp9

✅KORBANEK Naprawia (mechanik pracuje):
5 najczęstszych awarii ciągnika MF http://bit.ly/39WAUuh
34 000 godz Massey Ferguson http://bit.ly/38QNOdf
KU PRZESTRODZE ! Ciągnik skarbonka http://bit.ly/37RPuBT
OSZUSTWO-kupił 6 lat STARSZY kombajn http://bit.ly/2wErxRI
Fendt BLACK BEAUTY 936 http://bit.ly/3bYz6CJ
Sprawdzenie prawdziwego przebiegu traktora http://bit.ly/2ukwbU0
Kosztowne Usterki Fendt http://bit.ly/2um3Ahf
Zapchany filtr i wycieki MF http://bit.ly/2Ve3zaf
Niezależny serwis u Korbanka http://bit.ly/32gnMNS
Awarie silnika John Deere w Claas http://bit.ly/2Pi7ZJn
Naprawy z przygodami Massey Ferguson http://bit.ly/38QsAfj
10 faktów o KORBANEK [HISTORIA firmy] http://bit.ly/37Lo40l
Najbardziej UDANY ciągnik Fendt http://bit.ly/3ckD6xU
Nie spal Fendt od turbo sprzęgła http://bit.ly/3aakkqX
Kubota i koszmarna regulacja luzów http://bit.ly/2uDtltz
AWARIE Fendt 824 SKRZYNIA http://bit.ly/2VweWdy

#MechanikPracuje #KorbanekNaprawia #Korbanek .

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault

Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.

Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.

Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?

Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać

Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.

W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.

MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA

Często przedstawiany błąd systemowy.

BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU ​​CIECZY

Czujnik Nox jest uszkodzony.

Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)

Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo

POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.

Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)

URAE ADBLUE 7.

Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.

Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.

W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!

Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.

Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.

Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.

System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

DAF

IVECO

REALULT

VOLVO

SCANIA

PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI

Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.

Norma Euro 6

CZŁOWIEK

DAF

VOLVO

RENAULT

Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.

wskaźniki

Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.

Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.

Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.

Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.

Chcemy wiedzieć, jak poszło –

Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.

Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.

tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.

Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany

Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza

Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów

Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.

Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).

Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.

Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.

Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.

Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.

Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.

Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.

Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.

Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.

Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.

W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.

Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.

Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.

Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.

Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:

Iveco

volvo

renault

scania

luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)

Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)

SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.

Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)

Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.

Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

49 thoughts on “Fałszerstwo? Podrobiony ciągnik Claas 👉 To Renault !! 👉 Zwrócił go bo nie miał pieniędzy [Korbanek]

  1. Witam. Mam takie małe pytanie. Jeśli cylindry nie mają progu to nie wystarczy tylko zarysować je honownicą tak jak to robią mechanicy samochodowi albo warsztaty tuningowe robiące głębokie rysy honownicze do wysilonych silników. Są warsztaty które przetaczają rowki tłokowe i dorabiają szersze pierścienie tłokowe. Silnik bierze głównie olej klepiącyni pierścieniami tłokowymi w rowkach tłokowych tłoka a nie dlatego, że ma duży luz na zamku pierścienia tlokowego.Luz ten może mieć jakiś wpływ na branie oleju przez silnik ale dopiero jak ma jakąś ekstremalną wartość np. po przegrzaniu silnika a tak to masz głównie większy przedmuch na odmie. Miałem silnik w starym mercedesie W123 2.0D, który miał przedmuch i nie brał oleju. Jeszcze duży wpływ na zużycie oleju przez silnik mają prowadnice zaworowe. Wyrobione prowadnice duże zużycie oleju. W moim c-360 wymieniałem tylko pierścienie tłokowe na drugie nominalne i nawet na gładkich cylindrach potrafił nie brać oleju. Dlaczego teraz dobry cylinder tłokowy to taki który ma rysy honownicze. Kiedyś uważano że dobry cylinder to taki który nie ma progu, nawet za dobry uważany był taki mający ledwo wyczuwalny próg pod paznokciem a o rysach holowniczych myslano że po dotarciu silnika ich już być raczej nie powinno. Nie to żebym się czepiał tylko czy te naprawy muszą być aż tak kompleksowe. Parę silników tak naprawiłem i pracują poprawnie od remontu do remontu. Miałem c-360 w której zużyty silnik brał w sezonie ok. dwóch litrów oleju i miał tak niską kompresję że był problem z zapalaniem nawet latem, ale jak ruszył to nawet w orce nie było czuć że to już trup. I w końcu przy ok. 20 stopni Celsjusza latem nie zapalił i doczekał się remontu, poza tym nie można było się do czego przyczepić. Wystarczy lać ojej o nomie ACEA : E5 do E9 im wyższa tym lepsza i naprawdę ciężko zajechać sprawny silnik.

  2. Gdybym był rolnikiem to sprzęt bym kupował i serwisował w waszej firmie. Podejście do klienta i rzetelność godna podziwu i naśladowania 👍👍👍. Wszystkiego dobrego w nowym roku

  3. oczywiście duży szacunek dla firmy za pomoc rolnikowi. Myślę, że po takim filmie ciągnik znajdzie nabywcę dość szybko mimo iż cena pewnie będzie większa niż przeciętna. Swoją drogą kiedyś słyszałem, że w przypadku zakupu używanych samochodów, kupujący po wykryciu wady, która sugerowałaby "inny" przebieg niż ten na fakturze/umowie – ma prawo dochodzić zwrotu kosztów zakupu chyba do 1 roku od sprzedającego. Ciekawy jestem jak ten temat wygląda w przypadku ciągników ? Wiadomo, w przypadku 20 letnich maszyn z deklarowanym przebiegiem na poziomie 8-10k mth temat nie jest istotny. Jednak w przypadku kilkuletnich ciągników z przebiegiem na poziomie 1-2k mth może to mieć znaczenie, tym bardziej, że cena takich maszyn nie różni się drastycznie od ceny zakupu nowego ciągnika. Pozdrawiam serdecznie cały zespół firm Korbanek i życzę miłego dnia 🙂

  4. Jakie przemalowanie od 1998r w Renault zaczeli montować silniki Johna a także już w 99 zaczeli malowanie na kolor classa więc on ma fabryczny kolor

  5. Pompa rzędowa i spokój a u nas na firmie mamy classa 836 rz pompa rotacyjna po remoncie potencjometr gazu wymieniony i nadal podczas dodawania gazu szarpie jest tak czuły na gaz że nie da się nim jeździć

  6. Dzień dobry, od dłuższego czasu poszukuje własnie Renault Ares z silnikiem JD, ale wszystkie są od handlarzy co mnie przeraża. Czy jest możliwość żeby jakoś zweryfikować stan takiego ciągnika przed zakupem? Czy jest może u was możliwość odpłatnie oczywiście zabrania od was pracownika żeby pomógł w weryfikacji ? Może możecie w jakiś inny sposób pomóc bo wiedzę macie niesamowitą. Boję się wpaść na minę przy tak starym ciągniku. Będę wdzięczny za odpowiedz.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!