Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Kosztowne Usterki 👉Diagnoza Mechanika I Naprawa ciągnika FENDT 936 Regeneracja osi [Korbanek]

Kosztowne Usterki 👉Diagnoza Mechanika I Naprawa ciągnika FENDT 936 Regeneracja osi [Korbanek]



*Mechanik Diagnozuje jak rolnik dba o traktor Fendt* 📞 61 8950 302 SERWIS
🤑CENY MASZYN: https://www.korbanek.pl/maszyny-uzywane?items_per_page=96
☎️ZADZWOŃ do nas 📞 513 600 630 lub 📞 512 721 512
👁‍🗨ZOBACZ: https://www.korbanek.pl/
👭DOŁĄCZ do Facebook: https://www.facebook.com/KorbanekMaszynyRolnicze/

W dzisiejszym odcinku Mechanik profesjonalny firmy Korbanek diagnozuje traktor Fendt pod kątem instalacji elektrycznej. Opinia o stanie technicznym maszyny i jak rolnik dba o ciągniku Fendt. Diagnoza eksperta o przedniej osi i ciągniku Arbos znajdujących się na warsztacie. Bardzo interesujące porady i wnioski z naprawy.

*Kombajny ROSTSELMASH (Ростсельмаш):*
NOVA vs New Holland https://bit.ly/2ukLMTB
NOVA żniwa w śniegu https://bit.ly/2GXo56s
NOVA w kukurydzy https://bit.ly/31zHaW0
NOVA za Claas https://bit.ly/37YVXM8
NOVA opinia rolnika https://bit.ly/3b3TqlL
NOVA i Bizon https://bit.ly/2GSaKfD
NOVA w żniwa https://bit.ly/2S0MdLL
NIVA vs Bizon https://bit.ly/39ffSXF
NIVA w trudnych warunkach https://bit.ly/2uWkraq
VECTOR vs Tucano https://bit.ly/2v1GLPG
VECTOR vs New Holland https://bit.ly/2UsPxRu
VECTOR opinia rolnika https://bit.ly/2ueHVYd
VECTOR w ekologicznych uprawach https://bit.ly/2GOYaOv
VECTOR opinia rolnika o spalaniu https://bit.ly/2uWspjQ
VECTOR kosi kukurydzę https://bit.ly/381l4hs
ACROS w uprawach ekologicznych https://bit.ly/2Ou7go6
ACROS najbardziej popularny https://bit.ly/2uj3y9R
ACROS ile pali https://bit.ly/2GOAPfH
ACROS w kukurydzy https://bit.ly/397RIxT
RSM161 zbiera pokos https://bit.ly/2v2F1pE
RSM161 opinia rolnika https://bit.ly/36W7Cu1
RSM161 opinia użytkownika https://bit.ly/3bgcddF
RSM161 nowoczesny kombajn https://bit.ly/36YEhir
TORUM vs klawiszowiec https://bit.ly/2SjocyH
TORUM kosi zboże https://bit.ly/2SjZiPj

*Sieczkarnie ROSTSELMASH (Ростсельмаш):*
2650 RSM https://bit.ly/2GSK4vr
RSM F2650 – SIECZKARNIA https://bit.ly/2Ov0dvd

*Ciągniki ARBOS:*
ARBOS 2035 vs Ursus https://bit.ly/31noSqP
ARBOS vs John Deere https://bit.ly/2ScmcZ2
ARBOS 5130 vs Ursus 1634 https://bit.ly/2UseKeK
ARBOS vs John Deere 6620 https://bit.ly/2OkjPSE
ARBOS Advanced 136 KM https://bit.ly/2u5N84I
ARBOS 5130 orka https://bit.ly/2udBvZe
ARBOS vs New Holland https://bit.ly/2GSyznL
ARBOS vs John Deere 6930 https://bit.ly/36VkW1I
ARBOS vs Fendt https://bit.ly/36Vq7i5
ARBOS za Ursus https://bit.ly/2Uh04PM
ARBOS Global vs Advanced https://bit.ly/2GMt61M
ARBOS 5100 https://bit.ly/36MU9Ve
ARBOS opinia rolnika https://bit.ly/2Uny9hg
ARBOS vs Massey Ferguson https://bit.ly/37SetWE
ARBOS opinia test https://bit.ly/2GQFQnX
ARBOS vs MF vs JD https://bit.ly/2UmVaRa
ARBOS ciągnie 6 skib https://bit.ly/2v4xV3F
ARBOS ciężka orka https://bit.ly/2UkM5s5
ARBOS 5130 opinia użytkownika https://bit.ly/2GQCFwC
Rolnik Szuka o ARBOS https://bit.ly/2v1nPAy
ARBOS test spalania https://bit.ly/3b6Raua
ARBOS opinia klienta https://bit.ly/37U8elb
ARBOS vs Ursus c 360 https://bit.ly/2ShRa1A
ARBOS traktor komunalny https://bit.ly/2OnYWpw

*Maszyny towarzyszące ARBOS:*
Siewnik ARBOS MSD 2.0 Electro 6m siew jęczmienia https://bit.ly/2UmU346
Siewnik ARBOS Direkta https://bit.ly/2tuE1di
Rozkładanie ramy siewnika punktowego ARBOS 8-rzędowego https://bit.ly/383xPbs
Rozkładanie ramy siewnika ARBOS 8-rzędowego od tyłu https://bit.ly/2Or7yM7
Składanie ramy siewnika punktowego ARBOS https://bit.ly/2OrzY96
Siewnik do kukurydzy ARBOS https://bit.ly/2RZ1MDD
Pług dłutowy ARBOS ROCK głębosz pogłębiacz https://bit.ly/3bf8cq4
Pielnik ARBOS Unica 6-rzędowy https://bit.ly/2GUOvWx
Siewniki i agregaty ARBOS https://bit.ly/2RXoPPg

*Ładowarki FARESIN:*
FARESIN 6.26 Opinia Rolnika https://bit.ly/2uhLkW5
FARESIN 9.60 VPS top Ładowarka https://bit.ly/3bdzTzp
FARESIN 7.45 VPS https://bit.ly/3biyacn
FARESIN 7.35 Classic https://bit.ly/2SkfFvh
FARESIN 7.30 Classic https://bit.ly/2RZABc5
FARESIN 6.26 https://bit.ly/380tUMd
Sante FARESIN – właściciel fabryki https://bit.ly/2OuNkS1

*O firmie KORBANEK:*
KORBANEK – jakość i doświadczenie – https://bit.ly/3b7z4YT
Polagra Premiery Poznań https://bit.ly/31wAPL3
Jak zostałem dealerem https://bit.ly/394CoSG
AgroShow Bednary 2018 na stoisku https://bit.ly/31svdB8
AgroShow Bednary 2018 https://bit.ly/2H0e5Jy
Agrotech Kielce 2018 https://bit.ly/3b6qCJo
Polagra Premiery 2018 https://bit.ly/3bdjWJD
Ostróda 2018 https://bit.ly/2OtUZQp
AgroShow Bednary 2017 https://bit.ly/2v8bF96
#MechanikPracuje #KorbanekNaprawia #Korbanek

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

21 thoughts on “Kosztowne Usterki 👉Diagnoza Mechanika I Naprawa ciągnika FENDT 936 Regeneracja osi [Korbanek]

  1. Chciałbym rozstrzygnąć sprawę tego serwisu w Brańsku. Wyskakiwał błąd rolnikowi ,więc udał się do ów Brańska z nim. Serwis ,,w ciemno" stwierdził że to czujnik i go wymienił. Błąd nie zniknął a ponadto ciągnik przestał poruszać się wstecz. Rolnik zażądał ,,powrotu" do starego czujnika ,a serwis odparł że to niemożliwe bo od tamtego odciął wiązkę kabli z kostką (podejrzewam by łatwiej było klucz włożyć ,pomijając ten fakt uważam że czujniki powinny być produkowane z kością nie na kablach ,ale jako zwarte ze złączem ,trudniej byłoby je uszkodzić i łatwiej demontować ,a i samo złącze byłoby nieruchome ,co poprawiałoby pewność kontaktu). Rolnik został z niczym i udał się do Kamila. Ten rozbierając skrzynię stwierdził że czujnik wykręcono wraz ,,nyplem" który nie tylko był wkręcany w korpus ,ale i w wąż ciśnieniowy w środku przekładni. W efekcie serwis nie mając o tym pojęcia ,wkręcił ów ,,nypel" z czujką w sam korpus ,a wąż został luźny ,więc po odpaleniu traktora ,olej lał się luźnym wężem po korpusie ,co uniemożliwiło wytworzeniu pompie ciśnienia wystarczającego do ruszenia maszyną. Piszę to z pamięci bo tego filmu nie znalazłem ,niestety nie pamiętam czego dotyczył błąd.
    PS Według mnie wkręcane nyple w węże wewnątrz korpusu to ,,badziewie inżynieryjne" nawet jakby występowały w ciągnikach budżetowych ,a Fendt to marka premium! Wewnątrz korpusu to tylko rurki stalowe i przechodzące przez ściany kadłubów chociażby jak w ,,plecaku" C330. Pozdrawiam.

  2. Skąd się biorą te popsute fendty? czytając wszędzie komentarze i słuchając opinii te ciągniki są niezniszczalne i nigdy ale to nigdy się nie psują ani nie zużywają… z resztą jak jd. Szok i niedowierzanie…

  3. Znów dział komentarzy nie zawodzi. Bo oto wyczytać można krytykę na niezależnego serwisanta który jest problemem dla korbanka. Weźcie to do swojego warsztatu.

  4. Ponad 7 tys mh jak na pompę wody to strasznie dużo
    Nie ma czegoś takiego że przy jakim przebiegu się wymienia pompę wody ?jak w samochodach
    Czy dopiero pompę w ciągnikach się wymienia jak się roszczelni?

  5. Panie Pawle wiedzę to ten pan ma,ale nie sztuka jest naprawić tylko sztuka jest zdiagnozować w 100% żeby nie narażać na nie potrzebne koszty. Co do kręcenia liczników to jestem za tym żeby kary były jeszcze wyższe bo ludzie płacą setki tyś zł za maszynę. Pozdrawiam i życzę rozwoju kanału i więcej takich filmów 🔧🔧🔧🎖🎖🎖

Dodaj komentarz

Zadzwoń!