Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt

31 thoughts on “MB Actros Jak wygląda naprawa po fuszerce? Zapraszam na film gdzie dokładnie to pokażemy i omówimy!

  1. tez bilem kiedys mlotek mlotkiem az do momentu kiedy 5mm odlamek naroznika wystrzelil jak pocisk i wbil sie w ramie na 4cm , od tego czasu uzywam sciagaczy.

  2. Chłopaki jak nie idzie tarcza z piasty, weźcie wiertarkę udarowa z SDS (tylko solidną) zakładacie dłuto i tak jak kuje się beton. Brzmi abstrakcyjnie? Spróbujcie a uwierzycie. Nie trzeba się męczyć. Nie trzeba walić młotem. Żeliwo jest kruche. I nie poniszczycie piasty.

  3. Jestem mechanikiem w pojazdach osobowych i na serio wiele właścicieli decyduje się na założenie nowych klocków na tarcze poniżej wymiaru minimalnego . Bo auto niby ma tylko pół roku pojeździć i na złom a po 2 latach dalej jeździ. Co my mechanicy możemy zrobić skoro zalecamy wymianę kompletu a właściciel upiera się na same klocki. Klient nasz PAN.

  4. no własnie. w najlepszym kraju naswiecie czyli Polsce. mowie to ironicznie oraz tak tez myslę, moze byc tak,ze wyjedziesz z serwisu z zepsutym autem. zepsutym przez serwis.
    mam kolege ktory od 25 lat mieszka i pracuje w Polsce i czasem wraca do swojego kraju i tez serwisuje auto (dawny demolud) i twierdzi,ze takie rzeczy sa nie do pomyslenia.
    czemu tak sie u nas dzieje?

  5. Fajnie że zwracana jest uwaga na bezpieczeństwo. I jak tu zaufać mechanikom skoro takie fuszerki wyłażą? Ktoś powinien eliminować z rynku warsztaty, które wypuszczają pojazdy stwarzające zagrożenie w ruchu.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!