Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
C.W.  w Norwegii #79 Czy czerwony silikon pokona Mercedesa? Problematyczne AdBlue w BMW X5.

C.W. w Norwegii #79 Czy czerwony silikon pokona Mercedesa? Problematyczne AdBlue w BMW X5.



#marewel #ciekawostkiwarsztatowe

Wsparcie kanału:
▶️https://www.youtube.com/channel/UCNm-F0-wXpg0mJ88G80Wr7Q/join
▶️ ZADONEJTUJ MAJSTRA JEŻELI LUBISZ JEGO FILMY ► https://tipanddonation.com/marewel-6832
▶️ WESPRZYJ KANAŁ – PAYPAL ► https://www.paypal.com/pools/c/8mSsDMiCN5
▶️ SERWER TS ► 137.74.7.169:10038
▶️ MAJSTER INSTA ► https://www.instagram.com/marewel_marcinguz
▶️FB GRUPA ► https://www.facebook.com/groups/524837507920390/?ref=bookmarks
▶️ FakBook ► https://www.facebook.com/Marewel-614404295726961/
▶️ MAJSTER VLOGUJE ► https://www.youtube.com/channel/UCOvBG2WtD7CpyDDjwrsVHCA?view_as=subscriber

Importowane z Youtube

51 thoughts on “C.W. w Norwegii #79 Czy czerwony silikon pokona Mercedesa? Problematyczne AdBlue w BMW X5.

  1. Nie ma to jak ekologia i jej kolejne wytyczne co do emisji spalin. Jak podają media euro7 zabije do reszty tradycyjna motoryzację bo żadna firma nie jest w stanie temu sprostać. Tylko elektryki☹️🤦 majster szykuj się na zmianę fachu na elektryka bo nie będzie co naprawiać.

  2. Ja tam odnośnie silikonu się nie zgodzę,bo nie jego kolor jest problemem tylko skład.Są też dobre czerwone silikony(trochę więcej kosztują).Sam kiedyś składałem pokrywę z bardzo pokancerowaną przylgnią na dirko bez żadnych uszczelek i jest do dziś spokój…Ogólnie to jestem też przewrażliwiony na punkcie czerwonego taniego silikonu bo to zawsze oznacza duże wydatki i duży nakład pracy jak mam coś takiego na warsztacie😅

  3. Adblue dobrze rozpuszcza ciepła woda ale tylko w miarę świeżo skrystalizowane. Czerwony czujnik Nox, tak jak mówisz sprawdza działanie adblue i katalizatora. Dodatkowo katalizator powinien mieć temp min 200°C żeby adblue mogło odparować a nie krystalizować. Pozdrawiam

  4. Majstry mam pytanie mam auto z 2.0D 150km i problem bierze litr oleju na 900km nie ma wycieków sucho na gorze na dole nie kopci wogule turbina jest Ok co to może być ???? Jeśli ktoś by mi mógł pomoc dzięki wielkie

  5. Adblue najlepiej czyścić gorąca wodą. Robie to na codzień w ciężarówkach. Podłączam bańkę z gorącą wodą do wejścia na pompie adblue i wyciągam wtrysk, później komputerem odpalam test i zasysa wode czyszcząc układ.

  6. W mojej 10 letniej E klasie miałem to samo z przewodami hamulcowymi, o dziwo paliwowe są ok, a wykonane z tego samego "gó..a". Wyciek oleju na uszczelce chłodnicy też przerabiałem, te V6 CDI tak mają. Gdybym wiedział jaka to będzie skarbonka to bym w życiu tego nie kupił, no ale dowiadujesz się o tym dopiero jak rozbierzesz połowę auta od spodu, bo wszystko pozakrywane.

  7. Super cenne informacje, jak zawsze. Podoba mi sie ze nie ufasz slepo w to co mowi np autoryzowany serwis tylko polegasz na logicznym mysleniu, obserwacji i analizie. (zasyfiona dysza AdBlue) Z niecierpliwoscia czekam na nastepne ciekawostki. Szacuneczek.

  8. AdBlue po odparowaniu staje się białym w miarę twardym i kruchym kryształem dobrze rozpuszczalnym w czystej i ciepłej wodzie, jeśli na wrtysku AdBlue był biały nalot to w 99% było to odparowane przez spaliny AdBlue, nie było sensu skrobac wystarczy umyć w wodzie zdemineralizowanej

  9. O ile chłodzenie puszczone do adblue rozumiem, bo to podobno bardzo źle działa jak jest zbyt zimno i ta woda ogrzewa, o tyle do dziś dnia nie mogę zrozumieć po co przepustnicy jest obieg wody potrzebny. Mam tak w Oplu u siebie i za cholerę nie wiem po co do przepustnicy jest obieg wody. Co to ma niby robić ? Ktoś wie ?

  10. W Polsce ten otwór pod łożysko w misie to stary majster naciął by małym przecinakiem w jodełkę aby powstały wystające nacięcia, nawalił kleju do gwintów i banglało by to lata. Spotkałem się już z takimi patentami

  11. OM642 już 2006 roku miał problem z cieknącą chłodniczką oleju. Winne były uszczelki za kilka dych, ale roboty od groma. Jak widać po 9 latach produkcji i kilku modernizacjach problem występuje nadal.

  12. Masakra poprostu jak to auto jest zrobione, płacisz chore pieniądze a tu taki guwnolep bo inaczej nie nazwać, ale wszystko rowery nowe też są gorzej wykonane jak kiedyś, smutne ale prawdziwe. Wypadało by jakieś Audi 80 wyremontować porządnie i śmigać dalej, przeżyje nawet i to coś że znaczkiem gwiazdy… 😵,

  13. Majster dysza dozujaca adblue to normalka, albo nowa albo trzeba ja wrzucic w myjka ultradzwiekowa i smiga jak nowa. Temat znany od lat w ciezarowkach a w osobowkach naprawa tez sie sprawdza w 100%

  14. A jakby do tego łożyska zrobić śrubę prostopadle i mały wpust w bieżnie to by chyba było lepiej niż org 😉 super materiał ogólnie. To wyglądało jakby „nasi „tam byli

Dodaj komentarz

Zadzwoń!