Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
AUDI 2.0TDI AdBlue Pumpe wechseln, 3.0TDI, AdBlue Fördereinheit// Change the AUDI A4 AdBlue pump

AUDI 2.0TDI AdBlue Pumpe wechseln, 3.0TDI, AdBlue Fördereinheit// Change the AUDI A4 AdBlue pump



AdBlue Pumpe Wechsel an einem 2.0TDI a4. // 190PS

AdBlue pump change on a 2.0TDI a4. // 190HP

28653 – Reduktionsmittelsystem Bank 1

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

20 thoughts on “AUDI 2.0TDI AdBlue Pumpe wechseln, 3.0TDI, AdBlue Fördereinheit// Change the AUDI A4 AdBlue pump

  1. Hi, what code did you get for this fault please? I have a A5 with an adblue fault and the code is P21CA00. If this is the same fault it will save me alot of money. Thabk you

  2. Hallo meine Lieben, ich hab das Problem mit meinem Audi 7 TDI bj 2015 war bei Audi Werkstatt die wollen 1700€ haben weil der Tank ausgebaut werden muss um die Pumpe und Filter zu ersetzen ? kann man das so machen oder kann ich das wo anders günstiger machen lassen ?

  3. Hallo 🙂 Ich hab den selben Problem,wie weisst du das die Ad Blue Pumpe kapput ist? Bzw. Ist da noch was zu kontrollieren Verstoppte leitungen usw. ? Vielen Dank im Voraus 🙂

  4. Super video aber irgendwie komme ich nicht mit , Anleitung,hab einen a4 b9 190ps quattro da sieht ganz anders aus vor allem Tank bzw Aufbau ,ist da unter dem Verkleidung noch eine Verkleidung direkt am Tank oder so wie auf dem Video ,danke im vorab für die hilfe.

  5. Servus, bei 3:14 ist die sensorik des AdBlue-Systems ja abgekoppelt (weiterhin Sicherung B4 draußen). Was würde passieren, wenn ich in diesem Zustand den Motor starte? Notlaufmodus? Oder wäre eine Fahrt möglich? Grüße

  6. Hallo,
    Habe bei meinem B8 das Problem dass der Drucksensor des Ad Blue defekt ist.
    Muss nach dem Wechsel irgendetwas beachtet werden ? (Pumpe anlernen) oder muss nur der Fehler gelöscht werden ?
    Lg 😊

  7. Guten tag .

    Ich mőchte nur fragen .

    Ich habe auch adblue pumpe problem , und auto zubehőr shop nicht kőnnen hilfe für meine audi A6.

    Woher einkaufen du diese adblue pumpe ?

    Danke schőne .

    Grüss Zoltan

  8. Daumen hoch für das super Video,

    ich habe aktuell einen AdBlue Problem,
    Audi a4 b9 avant 2.0tdi bj12.2016
    Fehlercode 16932 Ansteuerung für Heizung 1 Reduktionsmittel P20BC 00 (175) Kurzschluss nach plus
    Kilometerstand 141 000 km
    Datum 27.07.21

    Ich vermute Steuergerät adblue oder Heizelement ?

  9. Die Adblue-Röhre kam heraus, ich habe sie ersetzt. adblue kommt an den adblue-Injektor heran. Es kam zurück, auch nachdem ich es gelöscht hatte. Der Dienst sagte eine Fehlfunktion des Adblue-Gehirns. Kommt bei einem Fahrzeug mit einer Adblue brain-Störung AdBlue zum edblue adblue Injektor?

  10. Audi a6 2016 bau jahr 20 tdi. Quattro. 60.000 km ist mein auto und haben gesagt adblue ecu panne. Wenn es edblue ecu panne ist kann der edblue enjektör edblue kommen. Bei mir kommt bis enjektör voll edblue. Aber trotzdem geht die panne motor lampe und adblue panne nicht weg. Was kann problem sein

  11. Hallo mein auto hat die adblue leitung raus gekommen. İch habe repariert. Bis edblue enjektör kommt jetzt die adblue aber trotzdem geht die panne licht nicht aus. Audi servis hat gesagt adblue ecu hat panne. Glauben sie es. Wenn es in adblue ecu panne gibt , kann es bis enjektör edblue kommen. Bitte ihre vorschlage möchte ich hören

  12. Hi, bei mir geht ständig die motor Kontrolle an… Im fehlerspeicher sind dann immer 2 Fehler.. Kurzschluss nach plus in der transferpumpe.. War vor Monaten schon mal.. Da ging es nach einfachen Löschen wieder.. Jetzt kommt es wieder jeden 2 Tag.. Was könnte das sein?

  13. Hi!
    Super Video – danke schon mal dafür. 🙂
    An meinem A4 B8 3.0 TDI (2014) ging auch nun die Kontrollleuchte an. Fehlercodes P203B, 16925, 65543 – Harnstoff Füllstandssensor: Signal unplausibel.
    Für ca. 300 km war die Leuchte an, ging dann wieder aus auf dem Weg zur Werkstatt. Die haben den Fehlerspeicher gelesen & gelöscht. Für ca 350km war sie aus, nun ist sie wieder an. Wenn sich ein Muster vermuten lässt, dann bei Motor-Neustart mit voll betriebswarmem Fahrzeug.

    Was ich bisher nirgends gefunden habe: Gibt es diesen Sensor separat? Oder ist er in die Pumpe (8k0131969g) mit eingebaut?
    Habt ihr ggf. eine Teilenummer für mich?

    Tausend Dank im Voraus!

  14. Hi nice job,

    I have the same car Audi b8 2.0 tdi 2015.
    It’s showing the same message on the dashboard Adblue system faulty.
    I changed the pump but still showing the same message on the dashboard

  15. That's a very helpful video ! I didn't know that the pump can be changed separately. Please could you tell me what is the error that i have on my A4 B9 : P20FE 00 [096] – Malfunction , Intermittent – Not Confirmed – Tested Since Memory Clear.
    I filled up last timoe with Adblu non VAG ( my fault ).

  16. Hey thanks for posting this awesome video.

    Maybe you can help me, I saw you posted to another comment that the artikel number for this item on a Audi Q5 was 8R0131969 (Q5 2.0TDi 170hp from 2012)

    I got a quote from a garage where I live and they list another part 8K0131899. This is a completely different part than what you show here in the video.

    Could you give me your opinion on this please?

    Kind regards

Dodaj komentarz

Zadzwoń!