
BADANIE TECHNICZNE – Jak przejść test emisji spalin?
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Naprawa SAMOCHODÓW Z SYSTEMEM ADBLUE WARSZAWA
+48 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Zadzwoń aby umówić termin spotkania!
NAPRAWA SAMOCHODÓW Z ADBLUE
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. Spuszczanie paliwa Warszawa.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik Warszawa
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Mechanik z dojazdem, wysokiej jakości usługi naprawy sprzętów, pojazdów, elektryki, tirów, samochodów osobowych.
Naprawa alarmów samochodowych Warszawa, Serwis Alternatora Warszawa, Import Aut, Mobilny Mechanik Wołomin, Auto Tuning Warszawa, Mobilny Mechanik Legionowo, Auto Serwis Warszawa, Mechanika Samochodowa, Naprawa maszyn budowlanych Warszawa, Awaryjne otwieranie samochodów Warszawa, Serwis Ciągników, Tuning Auta Warszawa, Elektryk Samochodowy, Elektronika Samochodowa, Naprawa klimatyzacja samochodowa, Mechanik mobilny Piaseczno, Mobilny Mechanik Pruszków, Mobilny Mechanik Warszawa, Mechanika Pojazdów Warszawa, Serwis Aut Hybrydowych i Diesel Warszawa, Serwis i Naprawa Koparek Warszawa, Serwis Motocykli, Naprawa Busów Warszawa, Serwis śmigłowców, Naprawa jachtów, Serwis kosiarki, Rozrusznik samochodowy serwis, Serwis Samolotów Warszawa, Serwis Spycharek Warszawa, Naprawa Stacyjek Samochodowych Warszawa, Mobilna Naprawa Tirów Warszawa, Naprawa Odśnieżarek Warszawa, Naprawa Instalacji LPG, Naprawa Podnośników Warszawa, Laweta i Auto Pomoc Warszawa, Mechanik do Rowerów Warszawa, Mechanik do Elektroniki i Elektryki Pojazdów, Quady, Ad-blue Warszawa, Narzędzia Budowlane, Serwis Skuterów Śnieżnych, Mechanik Wózków Widłowych, Sprawdzanie Auta Przed Kupnem, Spuszczanie paliwa z samochodu Warszawa, Suzuki Serwis, Naprawa Auta Warszawa, Warsztat z Dojazdem, Wymiana Świec Zapłonowych i Żarowych, Serwis autobusów i autokarów.
Mobilny Warsztat Samochodowy, Mechanika, Serwis oferujący kompleksową obsługę sprzętów i samochodów osobowych wszystkich marek.
Samochody wyposażone w silniki diesla starego typu, silniki z usuniętymi katalizatorami, filtrami DPF/GPF lub po prostu silniki niesprawne – wszystkie one mogą mieć problem z przejściem obowiązkowego badania technicznego wraz z analizą spalin. A jak tak na prawdę wygląda taki test emisji spalin?
Podziękowania dla Autoryzowanego Serwisu Bosch Elektro-Motor
http://www.elektromotor.bosch-service.pl/
#badanie #techniczne #spaliny
————–
Patronite: https://patronite.pl/povagowani
FB: http://facebook.com/povagowani/
Współpraca: povagowani@gmail.com
Importowane z Youtube
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Naprawa SAMOCHODÓW Z SYSTEMEM ADBLUE WARSZAWA
+48 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Zadzwoń aby umówić termin spotkania!
NAPRAWA SAMOCHODÓW Z ADBLUE
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. Spuszczanie paliwa Warszawa.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik Warszawa
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Mechanik z dojazdem, wysokiej jakości usługi naprawy sprzętów, pojazdów, elektryki, tirów, samochodów osobowych.
Naprawa alarmów samochodowych Warszawa, Serwis Alternatora Warszawa, Import Aut, Mobilny Mechanik Wołomin, Auto Tuning Warszawa, Mobilny Mechanik Legionowo, Auto Serwis Warszawa, Mechanika Samochodowa, Naprawa maszyn budowlanych Warszawa, Awaryjne otwieranie samochodów Warszawa, Serwis Ciągników, Tuning Auta Warszawa, Elektryk Samochodowy, Elektronika Samochodowa, Naprawa klimatyzacja samochodowa, Mechanik mobilny Piaseczno, Mobilny Mechanik Pruszków, Mobilny Mechanik Warszawa, Mechanika Pojazdów Warszawa, Serwis Aut Hybrydowych i Diesel Warszawa, Serwis i Naprawa Koparek Warszawa, Serwis Motocykli, Naprawa Busów Warszawa, Serwis śmigłowców, Naprawa jachtów, Serwis kosiarki, Rozrusznik samochodowy serwis, Serwis Samolotów Warszawa, Serwis Spycharek Warszawa, Naprawa Stacyjek Samochodowych Warszawa, Mobilna Naprawa Tirów Warszawa, Naprawa Odśnieżarek Warszawa, Naprawa Instalacji LPG, Naprawa Podnośników Warszawa, Laweta i Auto Pomoc Warszawa, Mechanik do Rowerów Warszawa, Mechanik do Elektroniki i Elektryki Pojazdów, Quady, Ad-blue Warszawa, Narzędzia Budowlane, Serwis Skuterów Śnieżnych, Mechanik Wózków Widłowych, Sprawdzanie Auta Przed Kupnem, Spuszczanie paliwa z samochodu Warszawa, Suzuki Serwis, Naprawa Auta Warszawa, Warsztat z Dojazdem, Wymiana Świec Zapłonowych i Żarowych, Serwis autobusów i autokarów.
Mobilny Warsztat Samochodowy, Mechanika, Serwis oferujący kompleksową obsługę sprzętów i samochodów osobowych wszystkich marek.
Jak zdać? Normalnie zajeżdżam na przegląd swoim 30 letnim samochodem, który spełnia normy spalin 2 rzędy wyżej bez katalizatora i diagnosta zdziwiony, że tak można. Więc ten kto się śmieje, ze jeżdżę glutem zazwyczaj uwala takie badanie.
Oj chłopaki… tytuł nie odpowiada zawartości filmu…
Chwila moment… Badanie emisji spalin nie jest obowiązkowe jak na razie!
462 [ Kolumb i CO2 ]
Kolumbie ,
odpowiadasz za połowę CO2 ,
taka jest prawda ,
tak rzecz się ma.
Jedna połowa od zawsze
była katowana przez dwutlenek,
druga mniej rozwinięta z czerwienią na twarzy,
nie dążyła do infrastruktury i wytwornych łazienek.
Półkula wschodnia skazana na porażkę ,
przez białego człowieka ,
O.K. niech będzie , ale dlaczego zachodnią , rdzennie amerykańską ,
ten sam los czeka , przez jednego człowieka.
Witam, silnik 2.0 benzyna 2005 rok z euro 4 jakie wartości powinien spełniać na przeglądzie?
Nigdy nikt mi nie mierzył spalin w aucie, jeżdżę na Lpg w Xsara Picasso 1,8 z 2000roku… Chyba diagnosta wolał żebym jednak jeszcze pojeździł
a propo badań technicznych to można sobie fajnie to notować ma telefonie. Ja korzystam z apki Drivertic, a w niej można sobie notować historię pojazdu jak właśnie badania, przeglądy, czy wydatki na auto
Jak by wszystkim robili badanie spalin na przeglądzie to by połowa aut jeździła bez przeglądu 😂
HALLO HALO POVWAGOWANI … teraz wielka nagonka na pomiary i akcje SMOG! moze zrobicie dla widzow odcinek z pomiarem zadymienia w dieslu wyjasnicie jakie sa normy dla jakiego rocznika zrobicie test zadymienia dla klasycznego tdi z katem i bez kata ?!?!?!
Medialny ten koleś z tego servisu bosza to nie jest 🙂
Przynajmniej sprawnie wytłumaczył tym co nieznajo.
A jak wygląda sprawdzenie zadymienia w nowoczesnych dieslach? 2010 i młodsze to już przeważnie miały blokadę obrotów do 2,5tyś na postoju.
tytuł filmu to "Jak przejść test emisji spalin?" więc sądziłem, że będą tutaj jakieś porady jak przygotować samochód, żeby przejść ten test (np. przyjechać z nagrzanym silnikiem itp.). Ale i tak daję łapkę w górę bo dowiedziałem się nowych rzeczy.
Poczekajcie aż się wezmą za wycinanie DPF-ów to wasze klekociki nie przejdą badania, mało tego policja wam będzie dowodziki obierać.
Tacy jesteście EKO to zapytam: A WYPALANIE DPF to gdzie kuźwa ta sadza idzie? Co, może nie ma wtedy wywalanego syfu do atmosfery który gromadził się (w celu ukrycia) w DPF-ie? DPF to ściema aby rżnąć na kasę posiadaczy samochodów diesla dlatego że ci mają większe przebiegi bez remontów i korporacje musiały odbić stratę na serwisie za pomocą DPF. Produkcja benzyne bardziej zanieczyszcza powietrze niż jeżdżące diesle. To talk samo jak z węglem i fotowoltaiką. Niby węgiel zanieczyszcza za to produkcja paneli zanieczyszcza dużo bardziej i problem będzie z recyklingiem. Już kiedyś blachę i ceramikę zastąpiono ETERNITEM z AZBESTU (bo był tani, odporny i można było łatwo recyklingować – dopóki nie okazało się że jest potężnie rakotwórczy.
Powiedz mi auto z czasie badania bylo z DP czy nie?
U mnie diagnosta od razu z pytaniem – A gdzie katalizator. Zrobił analizę spalin i było lekko ponad normę, ale jeżdżę na LPG więc nie robił problemów.
Mam passata b4 w dieslu. Wycięty kata, żadnych tam pierdół w stylu filtrów itp gówien. Kopci bo to ropniak to musi kopcić. Jak dam w gaz, to połowa ulicy jest czarna od dymku. Przegląd? A na chuja mi to potrzebne, od 5 lat żaden patrol mnie nie zatrzymał a więc mam wyjebane na to. Nie mam prawka i oc to na chuja mi przegląd?
Na tym to auto z fabryki nie przejdzie nawet testu. Jak zacznie kręcić obroty do maksa, to uszczelka wyjebie pod sufit. A diagnosta powie że to wina waszego auta ha ha
Wodorowanie obniża zadymienie BMW 2.0 d przebieg 308 tyś o 70 % https://youtu.be/l3AUvlkTI6Q
Te badanie trochę po łebkach, nie powiedział że silnik powinien osiągnąć temperaturę pracy, sonda musi być umieszczona na odpowiedniej głębokości zależnie od średnicy wydechu i przed badaniem trzeba przegonic układ bo jeśli silnik pracował na wolnych obrotach spaliny zalegające w układzie wydechowy falszuja wynik
Kurcze, jest możliwość zasilania dodatkowego gazem do diesli dzięki któremu dopalają się w większości cząstki stałe. Gdyby dopracować tę tańszą i skuteczniejszą metodę, nie byłyby potrzebne te wszystkie dupowate dpf i egry , no ale po co na co , lepiej drenować klientów
Mam pytanie a co z dwusuwem?
Czy komuś kiedyś na przeglądzie sprawdzali zadymienie DIESLA? BZDURY!!!!!
A co jeśli mam wgraną procedurę startu w moim 1.9 110km? Na postoju nie wkręci się więcej niż 2,5k RPM. Czy diagnosta może nie podbić z tego powodu przeglądu?
Warto wspomnieć auto na gazie nie spadające oleju!!!
Ale pierdolenie 🙂 ile diagnistow robi taki test ?? Mam c4 picasso 1.6 bez dpf ( był ) na chipie i przegląd przeszedł z palcem w du..pi..e
Siemka trochę z innej beczki jakie będą objawy uszkodzonego 2masa w automacie. Pozdrawiam
Praktycznie żadna stacja kontroli pojazdów nie przeprowadza tego badania!!!