Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
CIEKAWOSTKI FENDT VARIO S4  DPF DOC SCR ADBLUE

CIEKAWOSTKI FENDT VARIO S4 DPF DOC SCR ADBLUE



W tych przypadkach serwis przez 3tys godzin WYPALAL DPF ZAMIAST PRZED WYMIANA OLEJU W SILNIKU TO PO WYMIANIE OLEJU SILNIKOWEGO na nowy który po 40minutach po wypalaniu był gorszy jak stary … NASTĘPSTWA??? MOŻNA SIĘ DOMYŚLIĆ;) 😲☠☠☠ CO DALEJ? TE SILNIKI DOSTAŁY MANTO ZUŻYCIA OD SAMEGO POCZĄTKU…. DŁUGO NIE POCHODZĄ PRZEZ TE ZAGRANIE TEGO SERWISU… DLATEGO TAK ROBI SIĘ BIZNES POPRZEZ WYKORZYSTANIE EKOLOGII DO WYMIANY SILNIKÓW PO 5TYS GODZIN (ALBO I MNIEJ) POZDROO

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

49 thoughts on “CIEKAWOSTKI FENDT VARIO S4 DPF DOC SCR ADBLUE

  1. Tak pytanie jest. Nowy ciągnik wymiana oleju po 50h. Następnie samo zmieniliśmy na 350. A potem jest telefon do serwisu na przegląd z serwisem i wypaleniem filtra A oni zanim przyjechali to spadło 540 i wyskoczył komunikat że filtr musi być wypalony. Zmiana była późnej bo w szczerym polu się wypalił. I czy te wypalenie samoistne jest takim samym hak serwisowe? I jaka żywotność ma filtr? Ilość wypaleń czy godziny przepracowane?

  2. dpf w ciagniku…………… ci z UE … to naprawde maja pomysły…(ta cała Ekologia to tylko na wydawaniu wiekszych pieniedzy polega ) Piekny traktor z kolorowymi przyciskami jak w star treku … i to ma byc porzadny ciagnik za tyle pieniedzy …. ? to juz lepiej kupic 2 razy tanszy traktor na zwykłe dzwignie …. ale nie ….bo ja moge przyciskiem zmienic bieg … jaka wygoda … ,,, Prawda jest taka ze na zachodzie ciagnik ma przepracowac tyle i tyle motogodzin i sru na sprzedaz …. nikt sie nie certoli w takie naprawy ….. i tak nie tylko jest z traktorami…. a druga strona medalu to operator ….jego tam szczyka ze na przykład ciagle na włączonym napedzie przednim jeździ, .. on sie słyszał nic ….. muza na fula … komóra w dłoni …. nie jego traktor nie jego zmartwienie … byle do przodu 🙂

  3. Chyba ropa dostaje się do silnika podczas przerwania wypalania dpf .po drugie filtr się nigdy nie dopali podczas postoju także lepiej to robić podczas jazdy, i nie gasić silnika odrazu po zakończeniu regeneracji bo pozostała zwiekszona dawka ropy może jeszcze zostac na tłoku a po co

  4. I to jest kolejny argument przeciwko tej całej pseudoekologii. Ciągnik jest super eko z DPF-em ale wypalanie filtra jest samo w sobie jednym wielkim syfem + konieczność wymiany oleju nawet jeśli ciągnik mógłby na nim popracować. Po dupie oczywiście dostaje użytkownik a na papierze mamy tylko wyśrubowaną normę EURO.

  5. Kurde, widzę, że w ciagnikach mimo dużej pojemności itp. Tego nieporozumienia ze wzrostem poziomu oleju silnikowego nie wyeliminowano. W samochodach za 200k mogę zrozumieć ale w maszynach za bańkę to jest pomyłka. Zrób jak będzie chwila filmik, które modele mają np. Tylko mokry dpf wtedy ten problem nie występuje? Czy jestem w błędzie. Pozdrawiam

  6. Potwierdzam słowa Niezależnego . W swoim 724 s4 sam wymieniałem oleje i przy kolejnej wymianie sprawdziłem na miarce dokładny poziom oleju po zalaniu . Następnie po około 30-40 h pracy musiałem wypalić dpf takie zalecenie było systemu Fendt . Po wypaleniu ciągnik dalej do roboty . Po kilku dniach sprawdziłem stan oleju tak odruchowo poziom oleju po wypaleniu był o około 3cm wyższy jak przed wypalaniem . No i co , olej poszedł do wylewki i zalany nowy . Koszt zrównoważy koszt roboczogodzin serwisanta . Fendt pomyślał o serwisach .

  7. Szanowny Panie Kamilu taka procedura jest w fendtach. A jak w moim john deere dpf średnio co 150mth się wypala to też muszę zaraz wymieniać olej w silniku?

  8. Te korbanki widzę że chcą kamilowi zrobić konkurencję bo zaczęli również dawać jakieś filmu z napraw 🤣🤣 widzę że weszli w taniego arbosa i rostelmasch 😖😖 Ja pierdole Kamil dobrze że jesteś

  9. REDŻENEREJSZYN jak u THYGERRRa – funkcja która rozpierdala silniki, robi z oleju żyburę, która zamiast smarować jest idealną drogą do zużycia pierścieni (tulei/nicasilu w cylindrach), płaszczy tłoków, PANEWEK na wale i korbowodach, wałów, prowadnic zaworowych, trzonków zaworowych, prowadnic zaworowych, wałków rozrządu, pompy oleju etc.. I później jest jęk, że silniki mają o połowę mniejsze przebiegi niż dawniej. A jak mają nie mieć, na takiej katordze!
    A wyyebać to w pizdu! Każdy taki regenerejszyn + jeszcze wiara w interwały olejowe LONG LIFE to skracanie żywota silnika x3.

  10. Takie pytanie a to wypalanie można zrobić wcześniej czy dopiero jak komputer to wyświetli? Chodzi mi o to czy przed wymiana oleju można wypalić ten filtr.

  11. A to ciekawe z tym dpf… A jak u mnie się sam wypala co 50 godzin średnio to co tyle powinienem olej wymieniać? Te normy emisji spalin wykończą ciagnikibi nasze portfele …

  12. Chyba masz new telefon 🙂 Jakość video według mnie się poprawiła 🙂 ,albo tylko mi się tak wydaje hehe 🙂
    Z tymi olejami i procedurami to temat rzeka. Wątpię by właściciele tak to postrzegali jak Ty ,większość Wierzy w Servisy i książki i niestety z stratą dla silnika.

  13. Większego gówna nie można było wymyśleć. Wystarczyło popracować nad układem wtryskowym, jest parę silników na rynku bez dpf itp głupich wyciągających kasę z ludzi quasi wynalazków ale trudno oczekiwać tego po niemcu aby poszedł w taką stronę.

  14. No dobra, nie jestem bambrem, ani fanem fanem agromotoryzacji ale lubię sobie takie filmy obejrzeć bo to wszystko to ciekawa technologia. Ale tak wracając do filmu, Rolnik, który zarobił swoją ciężka praca na taki sprzęt przykładowo za 0.5mln zł głupi nie jest, to fakt. Więc jak to jest, ze zapewne niektórzy rolnicy wiedzą że dpf musi się wypalić i potem po stacjonarnym wypalaniu w aucie trzeba zmienić olej a w ciągnikach wartych kilkakrotnie więcej niż ich fury tęgo nie robią? Zasada jest taka sama przecież…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!