Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Ciekawostki warsztatowe w Norwegii #53 - Jakie auto poleca majster? Oto właśnie ono.

Ciekawostki warsztatowe w Norwegii #53 – Jakie auto poleca majster? Oto właśnie ono.



Moja grupa zamknięta:
https://www.facebook.com/groups/524837507920390/?ref=bookmarks
NOWY FP:
https://www.facebook.com/Marewel-614404295726961/
Instagram:
https://www.instagram.com/marewel_vagtv/
Majster vloguje:
https://www.youtube.com/channel/UCOvBG2WtD7CpyDDjwrsVHCA?view_as=subscriber
Serwer TS : 137.74.7.169:10038

Importowane z Youtube

45 thoughts on “Ciekawostki warsztatowe w Norwegii #53 – Jakie auto poleca majster? Oto właśnie ono.

  1. Z tym paskiem wielorowkowym nie jest tak zle jak chodzi o wymiane Mam taki samochod tylko ze tddi i sam to robilem bez problemu i to bez zadnego klucza do napinacza Jest prosty patent ze odkrecasz kolo pasowe te mała dwumase tzw. i jak to sie odkreci bez problemu to bardzo latwa robota Robiłem to pierwszy raz i bardzo sprawnie poszlo 🙂 Ja jestem zadowolony z tego autka i dlugo go juz mam wiem ze sa lepsze samochody ale tego serwisyje sam i bardzo tanio mnie to wychodzi

  2. Cześć Marewel. Mam problem z 1.6 tdci w Focusie3 czyli to francuskie serducho które zachawalasz w Volviaku. Generalnie wszystko ok poza spalaniem, które urosło o litr. Auto nie katowane i bez ekojazdy, zadbane i robione wszystko bez oszczędzania, filter paliwa przed każdą zimą, dobra oliwa z filtrem co 15, nie dymi na czarno czy biało, plynu nie ubywa, generalnie nic mu niby nie jest, nalot 205 tkm. Prośba o wsparcie od czego zacząć. Thnx.

  3. Niby Norwegowie nie cofają, ale płaci się oc od przejechanych kilometrów, więc powody do cofania są lepsze niż u nas, szczególnie jeśli właściciel jest z rejonów europy środkowowschodniej, nie wiem jak śniadolicy się w temacie orientują.

  4. Witam zwracam się z prośbą o opinię na temat auta Mercedes W203 1.8 benzyna czy warto takiego kupić czy to prawda że tak szybko wycierają się koła rozrządu proszę o jakąkolwiek odpowiedź z góry dziękuję pozdrawiam

  5. Trochę mijasz się z prawdą, grupa PSA miała problem z tymi plastikowymi wirnikami które nie pękały a odklejały się od osi.Zresztą nie tylko PSA miało ten problem… Spójrz np na Hepu które robi tylko "metalowe" wirniki, Japońce od lat nie lakierują wnęk, więc to Subaru nie jest jakimś ewenementem.Volvo fajne ale jak to w 1.6Hdm"i" wymień świece żarowe i wyciągnij rozrusznik 😉 oprócz tego całkiem fajny motor jednak preferuję 2.0hdi.

  6. Co do V50 to potwierdzam , bardzo dobry samochód ,miałem je przez trzy lata ale z silnikiem 2.0 d. 136 ps.myślałem też o 1,6 ale one mają tylko 5 biegów a 2.0 miały szóstkę skrzynie , fakt że pod koniec produkcji były już te 1,6 d i 6 biegów to już ten silnik z 8 zaworową głowicą starsze miały 16 ventili i moc 109 ps.
    Ogólnie polecam Volvo nawet te starsze bo nie rdzewieją i proste motory szczególnie te 5-cio cylindrowe.

  7. Czym nowszy samochód to większe dziadostwo , wiem co mówię jestem mechanikiem i całe życie jestem przy autach , pamiętajcie że siła tkwi w prostocie , czym prostsza konstrukcja obojętnie czy w motocyklach traktorach czy pralkach wszędzie gdzie są mechanizmy pracujące to jest wtedy większa jej niezawodność.
    Dlatego większość starych produktów jest sprawna do dziś bo nie są przekombinowane konstrukcyjnie.
    Dam Wam dobrą radę na auto używane : wybierajcie proste modele i tych marek które nie rdzewieją bo z rdzą walka jest z góry przegrana , a mechanicznie może coś kuleć bo to naprawisz i jedziesz dalej.

  8. Mnie też się urwała złodziejka do koła, jaja były jak uj. Spawarka i drut na cztery koła. Wywalajcie te badziewne śruby bo tylko kłopoty są z tego a to nie te czasy kiedy koła kradli.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!