Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Citroen C4 Picasso Fill up the AdBLUE Tank

Citroen C4 Picasso Fill up the AdBLUE Tank



This 2016 Citroen C4 Picasso 1.6 Diesel came in for a service with the AdBlue warning showing.
In this Video I show you how to go about filling the AdBlue tank.

Abit more about AdBlue :

https://www.parkers.co.uk/car-advice/2016/what-is-adblue-and-what-does-it-do-for-your-car/

https://www.rac.co.uk/drive/advice/emissions/adblue/

Please watch the other videos on the channel. http://www.youtube.com/c/OneAuto
and subscribe to keep up to date with the latest uploads.
This video is for entertainment purposes only.

My Amazon shop is now open where I have shared the tools I use in my videos and other cool stuff I can recommend.
https://amazon.co.uk/shop/oneauto

(I make a very small commission from anything purchased)
Thanks for your support!!

Instagram: @oneauto.youtube

https://ko-fi.com/oneauto

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

42 thoughts on “Citroen C4 Picasso Fill up the AdBLUE Tank

  1. Another tip about AdBlue is to not get huge splashes of it on your clothes, shoes etc. This stuff really does stain badly and is impossible to clean off. Being in transport myself and being around rigid vehicles daily, I see no end of this stuff. Good thing that you did your research on this stuff mate & the measures you took to protect the customers car from mass spillage 🙂

  2. Just searching around and found this after I got a engine management light come on. I bought the car 2nd hand 5 months ago (17 plate with 27k) and the chap introduced me to ad blu. Vehicle was serviced before i took delivery so all good for the next 12000 miles. Yesterday I got a light come on "Engine Fault – Repair needed" Rang the dealer who said no problem, carry on using it and they booked me in for a diagnostic for 2 days later. In the meantime today I get a new message "Emissions Fault" and a little Ad Blu light in the top RG corner of the dash. I've only done 3000 miles since buying it so not altogether sure what's going on. No previous warning about ad blu so I guess its just wait and see. Your video has at least shown me where the filler is and what to do for the future, thank you.

  3. Hi
    Need help
    I topped up 10L of AdBlue, but by mistake, I started the car within 2mins of filling up. Now, I am still getting UREA warning so how can I get rid of it.
    Thanks

  4. Great video, thanks! It worked a treat the first time I had the warning. This time though, even after adding 10L, the warning still comes on and the countdown is continuing. I read there can be a sensor damaged, but on shoving my finger in (further than my spout would have gone in) I can only feel a pipe. Any advice?

  5. i top up my adblue tank but still UREA sign is on.

    and every time i start driving, it warning me after 1200 km it will stop. it was 2200 km before.

    how can i fixed it?

    do i really need to see citroen service centre each time i top up adblue tank?

    thank you.

  6. My Citroen DS3 (2016) Diesel completely immobilised without any prior warning messages. Anything you reccomend to help fix this, added adblue, left it for 5/10 mins, turned the ignition to on for 10 seconds then tried starting and still said starting prevented.
    Been to multiple garages and alot of guys are scratching their heads. Any reccomendations would be great!

  7. What a terrible place to move the top up tank opening to. I've got the '14 C4 GP and it can be messy so I'm glad I don't have to worry about pouring it all over the seat head rest. Who's bright idea was that? Usually I buy a tank of AdBlue and put it in at home but this time I stopped at a garage that sold it from a petrol pump type dispenser. The damn thing won't reset and the warning is still on even though I've got it full to the brim. Surely this isn't because I filled it up and then drove it straight away?

  8. I have a Citroen Cactus 2016 car, it finished in Ed Blue water and stopped working completely, I brought Ed Blue water and put it in it and it did not work, what is the solution

  9. I have a 2012 Citroen C4 1.6 diesel and the DPF warning light is on. Does anyone know if this adblue is compatible for all diesel systems or are there different types of adblue which are vehicle specific? Tia.

  10. Hi there,
    Thanks a lot. I hope you're still answering questions in this video. I put 16 litres of adblue but the warning is still coming 😔. How big is the tank? It gave me 2000 more km to drive but I want to solve this now 😒. Any help would be greatly appreciated

  11. Thanks for very helpful video, gave me confidence to refill my Berlingo, bought 10 litres for £10 at Screwfix, quite easy job with filler cap next to diesel cap, all in all piece o' PISS!!

  12. I have the same car and questions. Got my first time pop up sound for adblue now (after about 25.000km). Now counting down at 900km until it refuses to start (coming from 2400km at the first warning). Funny thing is, I also have warning that maintenance is overdue in about 1000km. No I'm not planning to go for it and try to make it 😉 So I wonder whether: A/ can I top it off myself B/how much can I add? C/ Can i put a small bottle in it to continue driving and make an appointment at the dealer for full maintenance (and let them fill up the adblue). D/when I add adblue myself, I read a lot about the warning message not resetting. Does this mean that the car will refuse to start if I hit 0km remaining and it will ignore my (partial) top off? Thanks!

  13. Looking from pictures it looks like it would be easier to fill that tank from inside the car with the second row seats folded down.
    That way your not reaching over the whole boot , Just reaching over the transverse beams in front of the 3rd row seats.
    then you can put the nozzle directly into the filler.
    Why they couldnt just put a little filler next to the diesel filler i dont know.
    You can see the beam im talking about in this video its just infront of the ad blu filler.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!