Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Citroen C5 dodatek do FAP

Citroen C5 dodatek do FAP



Cześć.

Dzisiaj znowu bardzo krótko o DPF/FAP.
Uzupełniamy zbiornik systemu domieszkowania diesla.
reszta w materiale.

Miłego oglądania. .

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault

Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.

Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.

Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?

Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać

Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.

W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.

MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA

Często przedstawiany błąd systemowy.

BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU ​​CIECZY

Czujnik Nox jest uszkodzony.

Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)

Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo

POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.

Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)

URAE ADBLUE 7.

Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.

Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.

W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!

Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.

Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.

Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.

System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

DAF

IVECO

REALULT

VOLVO

SCANIA

PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI

Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.

Norma Euro 6

CZŁOWIEK

DAF

VOLVO

RENAULT

Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.

wskaźniki

Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.

Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.

Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.

Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.

Chcemy wiedzieć, jak poszło –

Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.

Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.

tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.

Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany

Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza

Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów

Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.

Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).

Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.

Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.

Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.

Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.

Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.

Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.

Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.

Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.

Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.

W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.

Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.

Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.

Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.

Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:

Iveco

volvo

renault

scania

luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)

Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)

SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.

Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)

Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.

Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

27 thoughts on “Citroen C5 dodatek do FAP

  1. Dzień dobry. Właśnie stanęłęm przed koniecznośćią dolania płynu FAP do mojego C5 2011 rok. Salon chce 800 zł za dolanie dwóch litrów. Jakiś inny mirek chce to samo .
    Czy możecie pokierować jak zrobić to samemu ? Bardziej chodzi mi nie o rzeczy techniczne tylko o informację który dokladnie płyn z allegro zamówić i jak podłączyć sie do komputera w C5 żeby podać informację iż płyn został uzupełniony ? Help !

  2. Mam pytanie czy po uzupełnieniu płynu musze obowiązkowo podłączyć kompa-
    program. Czy mogę to zrobić później ( uzupełnienie płynu i udanie się do warsztatu gdzie posiadają program diagnostyczny)

  3. 2.0 HDI 163 KM Czy możliwe, ze pojawienie sie komunikatu "engine fault repair needed" po odpaleniu silnika jest przyczyną braku tego płynu ? ( dodam, że zawszetankowałem na maxa ponad 60 litrów a ostatnio zatankowałem 15litrów shell V-power ) 70 km przejechane i przy odpaleniu na parkingu taki komunikat mi wywaliło. Wróciłem normalnie do domu 20 km nie było zadnych objawow złej pracy silnika, ale ikonka check silnika cały czas świeci na żółto. .

  4. 6:40 – ten płyn nie wypala się wraz z cząstkami sadzy, z instrukcji serwisowej cytat: UWAGA : "Preparat "cerine" nie ulega spalaniu podczas regeneracji (sztucznych lub
    naturalnych) . Preparat "cerine" zatyka ostatecznie filtr cząstek stałych, który musi być wymieniany co 120 000 km (75 000 mil)." Dodatek jest po to żeby autko mogło dopalać paliwko nawet przy niskich temperaturach wydechu np przy krótkich dojazdach czy cyklu miejskim. Sterownik dozuje odpowiednią ilość dodatku do zalanego paliwa, cytat: "Zawór wtryskowy dodatku do paliwa wtryskuje do zbiornika paliwa ilość dodatku do paliwa określoną przez kalkulator domieszkowania paliwa.". Dawka jest odmierzana na podstawie wskaźnika poziomu paliwa, impuls wyzwala korek paliwa. cytat "Wskaźnik poziomu paliwa informuje kalkulator domieszkowania o zmianie poziomu paliwa,poprzez inteligentne urządzenie sterujące.Rola kalkulatora domieszkowania w zależności od otrzymanej informacji :• Okreslić ilość dodatku do wtryśnięcia• Sterować pompą wtryskową dodatku " Dodatkowy cytat: "
    Rola kalkulatora domieszkowania paliwa ( 1282) :• Wykrywanie dodania paliwa• Obliczanie masy dodatku do wtryśnięcia proporcjonalnie do ilości dodanego olejunapędowego• Sterowanie pompą dodatku do paliwa (1283)• Wykrywanie minimalnego poziomu dodatku do paliwa w zbiorniku dodatku". Minomalna ilość dodatku jest wtryskiwana kiedy tankujemy auto poniżej 7L objętości zbiornika. Powyżej 7L domieszkę oblicza na podstawie poziomu paliwa, poniżej 7l – dawka stała minimalna. Ale kto jeździ do 2L i dolewa 3L żeby mieć 5L… nikt. I jeszcze… ecu dokładnie wie kiedy fap jest do wymiany przez zalegający dodatek: "3. Całkowita ilość wstrzykniętego dodatku

    Przy każdym domieszkowaniu, kalkulator domieszkowania wprowadza do pamięci ilość

    wstrzykniętego dodatku.

    Wartość ta jest dodawana do wartości wtryśniętych wcześniej, w celu utworzenia wartości

    reprezentującej całkowitą ilość dodatku do paliwa, wtryśniętą od początku użytkowania filtra

    cząstek stałych.Wartość ta przesyłana jest do kalkulatora wtrysku, który wykorzystuje ją jako podstawę do

    określenia poziomu zatkania filtra cząstek przez cerezynę.

    4. Schemat blokowy"

  5. witam masz sporo wiedzy jak widzę i jak czytam peugeot 807 rok 2012 sprowadziłem z Holandii 136 KM w domu rozpakowałem itd i tu zong buda i cała reszta papiery itd 136KM po oględzinach wychodzi ktoś swapa zrobił silnik jest 163KM sterownik Delphi teraz pytanie diagbox pyta o vin jaki program diagnostyczny kupić by się dogadały bo po vinie nie bardzo no chyba że przy skrzynce browarka

  6. Jak sprawdzić czy pompka działa skoro w lexii mam tą sprawność niedostępną/ niedozwoloną a w lexii po tankowaniach płynu nie ubywa . Jak to sprawdzić ?

  7. a ja uważam że fap jest lepszy od dpf dlatego że np.mam c4 picasso 2012 i jest ustawiony servisowo że wypala się pomiędzy 120 a 160 km (zawsze) do wypalania potrzebna jest temp ok300st a dpf 600 co jest cięższe do uzyskania [ jeśli jej nie uzyskasz proces wypalania nie przebiegnie prawidłowo i dlatego dpf się zapycha natomiast w moim 1.6 ehdi jest to wymuszone i nie ma problemu.

  8. Witam a co się stanie jak mechanik mi doleje nie tego płynu ?
    Bo ja mam chyba niebieską wtyczkę a z tego co się orientuję to wlał mi z zieloną wtyczką.
    Ford c-max mk1 2.0tdci 2006 rok

  9. Z tego co wiem to fap jest lepszym rozwiązaniem niż dpf czyli mokry lepszy niż suchy. wszędzie ta propaganda że niemieckie lepsze auta a prawda taka że era niemieckich aut się skończyła te nowe to gówno, koreańskie czy francuskie cena/jakość to są dużo lepsze

  10. @ Filipek Service mam pytanie odnośnie uzupełnienie płynu do FAP peugeot 508 nie podłączyłem komputer u mechanika i nie chce przyjąć żadnych wartości

Dodaj komentarz

Zadzwoń!