Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Co zrobić, gdy zaświeci się kontrolka silnika | Wskazówki od AUTODOC

Co zrobić, gdy zaświeci się kontrolka silnika | Wskazówki od AUTODOC



Co zrobić, gdy zaświeci się kontrolka silnika | Wskazówki od AUTODOC

Kontrolka „”Check Engine”” wskazuje na awarię silnika 🚨

Zazwyczaj po usunięciu przyczyny awarii kontrolka gaśnie, ale czasami nawet resetowanie sterownika ECU nie pomaga.

W tym filmie wyjaśniamy, dlaczego kontrolka silnika może się zapalić i co zrobić, jeśli po rozwiązaniu problemu nadal sygnalizuje błąd.

0:00 — Co zrobić, gdy zaświeci się kontrolka silnika
0:05 — Jakie zadanie ma ta kontrolka?
0:28 — Częste przyczyny, dla których kontrolka „Check Engine” zapala się i sposoby rozwiązania problemu
2:35 — Jak skasować kody usterek ECU
3:44 — Możliwe skutki awarii
4:06 — Kroki, które należy podjąć w przypadku awarii

📲 Kupowanie przez aplikację jest zawsze tańsze niż na stronie internetowej!
❱❱ Zainstaluj Aplikacja AUTODOC — https://interstitials.onelink.me/1036709825?pid=Youtube&c=description_tips204

🛒 Na naszej stronie znajdziesz wielki asortyment potrzebnych części zamiennych: https://www.autodoc.pl/?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=tips_204

⚡ AUTODOC CLUB — https://club.autodoc.pl/
❱❱ Zainstaluj Aplikacja AUTODOC CLUB — https://club.onelink.me/d2X8?pid=youtube-disc

🔔 Zapisz się do kanału AUTODOC i nie przegap nowych filmików przedstawiających wymianę części samochodowych ➜ http://www.youtube.com/c/AutodocPl?sub_confirmation=1

Czy filmik Tobie pomógł? Daj mu uniesiony kciuk i podziel się nim ze swoimi przyjaciółmi!

Spójrz na inne filmiki na naszym kanale:
► Wskazówki AUTODOC — https://www.youtube.com/playlist?list=PLND323dR8mp0v0fsJAks93-qbXlauWjcG
► Jak wymienić sondę lambda? — https://www.youtube.com/watch?v=wG5tik_sUns&list=PLND323dR8mp0v0fsJAks93-qbXlauWjcG&index=2&t
► Jak wyczyścić zawór EGR — https://www.youtube.com/watch?v=93kDIynYVks&list=PLND323dR8mp0v0fsJAks93-qbXlauWjcG&index=3&t

Wersja mobilna sklepu: https://m.autodoc.pl/?utm_source=YouTube&utm_medium=social

📢 AUTODOC w mediach społecznościowych:
Instagram: http://www.instagram.com/autodoc_autoparts/?utm_source=youtube&utm_medium=social&utm_campaign=descriptionpl
Facebook: https://www.facebook.com/autodoc.de
YouTube: http://www.youtube.com/c/AutodocPl
TikTok: https://www.tiktok.com/@autodoc.eu

#autodoc #autodoctutorial #autodoctips

O odpowiedzialności:
Ten film jest przeznaczony wyłącznie do celów informacyjnych i nie gwarantuje osiągnięcia określonego rezultatu.

W celu zapewnienia najlepszych rezultatów zaleca się powierzenie montażu wysoko wykwalifikowanym technikom samochodowym.

Dany filmik zawiera wyłącznie porady i zalecenia, które mogą okazać się pomocne podczas wykonywania napraw lub wymiany części. AUTODOC nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, obrażenia lub szkody materialne odniesione podczas wykonywania napraw lub wymiany, które są skutkiem niewłaściwego użycia lub niewłaściwego zrozumienia załączonych informacji. Dany filmik służy wyłącznie celom informacyjnym i nie gwarantuje osiągnięcia określonego rezultatu. Użytkownik jest osobiście odpowiedzialny za nieprawidłowe użycie sprzętu naprawczego, narzędzi lub części samochodowych, a w szczególności, gdy ich użycie stwarza ryzyko obrażeń. AUTODOC usilnie zaleca bycie ostrożnym i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas wykonywania jakichkolwiek napraw lub wymiany. Miej na uwadze, że korzystanie z niskiej jakości części samochodowych nie gwarantuje odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa na drodze.

© 2020 AUTODOC GmbH All rights reserved

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

20 thoughts on “Co zrobić, gdy zaświeci się kontrolka silnika | Wskazówki od AUTODOC

  1. W skodzie fabi ikonka nie gasła po uruchomieniu samochodu, okazalo się że zbyt szybko zapalano samochód i gdy chwile poczekano na zapłonie by wskaźniki paliwa i zegarów się ustabilizowały po uruchomieniu silnika ikonka gasła

  2. Prosta sprawa tylko trzeba zwrócić uwagę na to co się wydarzyło i co jest przyczyną tego stanu. Przypomnieć sobie gdzie tankowales paliwo druga sprawa trzeba podłączyć obd2 gdzie zaczyna błędy szukać po kolei o ile wszyscy mają pojęcie. Tu nie jest warsztat trzeba wedle każdego modelu rozstrzygnąć sytuację.

  3. U mnie się kiedyś check engine zapalił tak z dupy podczas jazdy, byłem w warsztacie, ale po 2 dniach znowu się zapalił więc wykręciłem żarówkę i tak jeździłem przez kilka lat, nic się nie działo przez ten czas

  4. Od dwóch dni na zimnym silniku po przejechaniu 100-200 m auto szarpnie i mruga check lecz po paru sekundach wszystko wraca do normy i check gaśnie co może być przyczyną?pacjent hyundai i20 1,2 benzyna

  5. Najlepiej to zamalować miejsce w którym się świeci na czarno w tych badziewiach to normalne że coś musi się świecić żeby doić asę z właścicieli. Te samochody są produkowane na zamówienie warsztatów naprawczych.

  6. U mnie pali się od początku kupna od niemca. Niedawno odkryłem że sondę Lambda mam wyspawaną. Nie ma jej. Ale sterownik silnika w takim wypadku ustawia się w fabryczne ustawienia i jest OK. Zrobiłem tak 250 tyś. km i jest ok. Pali normalnie, czyli ok. 6l/100 km. Mitsubishi Colt z 2003r. Wspaniałe autko.

  7. Kupiłem kilka lat temu Fiata Sedici 107 KM benzyna. Po kilku dniach zaczęła świecić ta kontrolka. Pojechałem do diagnosty- diagnoza sonda lambda. Jako że fiat ma ich 2, to kupiłem od razu 2 oryginalne, koszt 800 zł . Po kilku dniach kontrolka znowu zaczęła świecić. Pojechałem do ASO, a tam mi powiedzieli, ŻE TE TYPY TAK MAJĄ. Koszt diagnozy 500 zł, bo coś jeszcze pokręcili.Od tego czasu przestałem się tym przejmować, kontrolka raz świeci raz gaśnie spalanie na tym samym poziomie. Tylko 1300 zł poszło się paść. A lepiej by było nic nie robić i te pieniądze przepić. Dopiero później stary znawca Suzuki, bo Sedici to Suzuki sx4 uświadomił mi że wina leży w doprowadzeniu paliwa i braniu lewego powietrza i mam mieć to w doopie. No to też mam.

  8. Ale bzdury. Wiedza wyciągnięta z piwnicy sprzed 20 lat. Nawet do połowy filmiku nie dotrwałem bo się nie da dla osób, które mniej więcej ogarniają.
    Jak zaświeci się "czek" to trzeba jechać na komputer i zobaczyć jakie są błędy. Chyba że jest to starsza benzyna i widać że na jeden cylinder nie pracuje, to można starymi metodami taką usterkę zlokalizować i usunąć.
    Przy każdym innym przypadku – zczytać błędy i szukać po wskazanym przez komputer obwodzie. A że komputer pokaże błąd np EGR, nie oznacza to, że sam EGR jest uszkodzony.
    Ode mnie minus. Naoglądają się co po niektórzy, nawymieniają części na zamienniki które od razu nie działają i potem taki przyjeżdża do nas na warsztat potem szukaj tej pierwszej, pierwotnej usterki, ale najpierw usuń wszystkie inne, gdzie zostały włożone inne łapki. Wtedy idą takie kwoty za naprawę, że klienci klękają. Ale nie mają wyjścia i płacą te tysiące złotych. A trzeba było nie ruszać jak się pojęcia nie ma. Wolę naprawiać auta, które się zepsuły i od razu przyjechały – wtedy idzie dość szybko i sprawnie, czyli dość tanio, licząc roboczogodzinę elektryka. Bo jeśli mam robić po dłubakach – cena jest już od czasu który spędzam nad szukaniem, kto co wcześniej spieprzył, potem wg cennika za naprawę plus diagnostyka od 150 do 500 zł. Więc zanim zaczniecie dłubać bez pojęcia, zastanówcie się, czy was na to stać. Obecne auta to nie fiaty 126p.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!