Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
cz.2 20000zl na naprawę skrzyni Potem ZATARŁ SIĘ SILNIK. Ciężka diagnoza, cierpliwy klient. Mam dość

cz.2 20000zl na naprawę skrzyni Potem ZATARŁ SIĘ SILNIK. Ciężka diagnoza, cierpliwy klient. Mam dość



https://www.carvertical.com/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=Piotr&b=596ea163&voucher=piter

https://youtube.com/c/AUTOmatyczni

👊 SUBSKRYBUJ ORAZ KLIKNIJ 🔔 ► https://www.youtube.com/channel/UCKqNJB1rwIGiVAAWX_dA8rA
💎 WSPIERAJ MÓJ KANAŁ I BĄDŹ W LEPSZYM KONTAKCIE ► https://patronite.pl/PiterZrobToSam
👍🏻 FACEBOOK ► https://www.facebook.com/Piter-Zr%C3%B3btosam-116530503050438/

Potrzebujesz pomocy z autem? Nie jesteś pewny zakupu samochodu? Chcesz sprzedać samochód?
Dołącz do naszej grupy gdzie jest nas na ten moment 250 osób! Możesz to zrobić, wspierając mnie na patronite
https://patronite.pl/PiterZrobToSam

Korzyści ze wspierania kanału:
✅ Moją pomoc poprzez kontakt telefoniczny i również na grupie
✅ Wgląd na to jakimi auta sprzedaje do Polski i wiele wiele innych!
I wiele innych wejdź w link na Patronite i SPRAWDŹ SAM ! 😁

Wsparcie przez normalny przelew (też dodaje do grupy i pomagam JUŻ OD 5zł!!) :
PL – 45 1160 2202 0000 0004 8293 8162
DE – DE89280501000092360007

👩‍💻 Montaż – https://www.youtube.com/user/hastoklai

Importowane z Youtube

20 thoughts on “cz.2 20000zl na naprawę skrzyni Potem ZATARŁ SIĘ SILNIK. Ciężka diagnoza, cierpliwy klient. Mam dość

  1. Szanowny Piotrze,bardzo ci współczuję naprawiania tych szmelcwagenów.Z towją wiedzą spokojnie możesz zrobić niezłą kasę bez tych trupów.Trupami niech zamjują się grabarze(auto złomy).Jakość aut skończła się w 2005 roku.Mam to szczęście,że jestem już na emeryturze i nie muszę tego dziadostwa naprawiać(35 lat prowadziłem warsztat)Ostatnie normalne VW i Audi skończyły się moim zdaniem 15 lat temu.Obserwóję Cię na yutubie i myślę człowiek ma dużą wiedzę i sprzęt,a zajmuje się za przeproszeni takim "g".Tracisz czas (i napewno kasę),a w tym czasie możesz ogarnąć dużo więcej i za taką kasę,że nie musisz robić tych złomów(zostaw to mondralom z grupy VAG.Współczuję tylko naiwnym klientom,że dają się naciągać na te auta.Ale młodzi ludzie chcą tylko Mesia Audi VW i to najlepiej,odrazu co najmniej 3.0 litra.Jesteś ogarniętym młody człowiekiem i powinieneś więcej czsu spędzać z rodziną i przyjaciółmi.Ja zaczynałem z gołymio rękoma w 898 roku w wieku 35 lat.Też byłem zachłyśnięty tą wolością i tak mnie pochłonęła praca(a nie było jak dzisiaj tylu wiadomości co teraz i musiałem się uczyć na błędach i nie raz dołożyłem do interesu)Może to jest twoja pasja (grupa VAG),ale nie warto traciś sił i wiedzy na takie problemy.Ja wiem,że ktoś to musi robić,ale nich to robią ci co to zjebali.Jk by musiał każdy taki przypadek sam naprawić to by szbko wnalazł lepsze rozwiązanie.Pozdrawiam dziadek Jacek.

  2. 12:19 a nie ma tam przypadkiem zaworu jednokierunkowego (coś jak niektórzy w spryskiwaczach wycieraczek montują), co by po wyłączeniu silnika, płyn całkiem nie spływał, bo to słychać na przewodzie powrotnym.

  3. Filmiki super jak nie lepsze niz HBO
    Mam takie pytanko przy okazji takie sam samochód mam 2011 rok 150 ty 3.0 q tdi qatroo i wyszył mi dwa błedy p17d800 i p17cf00 od czesgo zacząć bo boje sie tego 2 byka może to byc sama mechatronika jakie to sa koszta i termin naprawy pozdrawiam

  4. Zapamiętałem tą firmę od automatycznych skrzyń biegów bo znajduje się w ciekawie nazywającej się miejscowości, jak jakaś kraina w jakiejś baśni "Lisie kąty" Ta firma naprawiała skrzynię Corvetty c4 Patrykowi Mikiciukowi.

  5. To są samochody bomby, jak jeździ to jet OK, ale jak się sypie a sypie się szybko to koszty są liczone w dziesiątkach tysięcy. Obecnie żaden Francuz nie jest tak problematyczny jak niemieckie samochody.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!