Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
DLACZEGO MECHANICY NIE CHCĄ NAPRAWIAĆ DIESLI?

DLACZEGO MECHANICY NIE CHCĄ NAPRAWIAĆ DIESLI?



Dzień dobry
Dzisiaj krótki komentarz na temat problemów z którymi do mnie dzwonicie i przyjeżdżacie. Naprawy kilkunastoletnich diesli zgodnie ze sztuką są ekonomicznie niezasadne, w tej chwili na portalach ogłoszeniowych macie mnóstwo „okazji” w dieselku i będzie tego więcej.
Zapraszam do dyskusji w komentarzach.
Pozdro!

Gadżety Profesora i WLEPY MOCYYYYY!!!
https://sklep660527.shoparena.pl/

Wsparcie działalności Profesora:
https://patronite.pl/Profesorchris
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

DAYTONA NA SPRZEDAŻ LINK:
https://www.olx.pl/oferta/dodge-charger-daytona-hemi-torred-wersja-limitowana-CID5-IDH1DlW.html

Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: „profesorkris” Pisane razem 🙂

facebook
https://www.facebook.com/ProfesorKris/

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Warsztat Profesora:
https://g.page/ProfesorChris?share

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/

Importowane z Youtube

27 thoughts on “DLACZEGO MECHANICY NIE CHCĄ NAPRAWIAĆ DIESLI?

  1. Hmmm może zacznijmy zmieniać w warsztatach tylko koła 🤔. Największym problemem silnika dielsa jest użytkownik. Zazwyczaj wsiada i sandał do podłogi zanim turbina dostanie olej.

  2. Nadal ludzie będą kupować turbodiesle bo benzynowa alternatywa ma ten sam niemalże osprzęt, więcej usterek, wyższe spalanie, trwałość śmieszna – nagary, łańcuszki rozrządu gorsze niż w rowerze, droższe instalacje LPG…

  3. ZEBY NAPRAWIAC AUTA TO TRZEBA SKONCZYC SZKOLE W TYM KIERUNKU MIEC DOBRY SPRZET INWESTOWAC I DALEJ SIE SZKOLIC MIEC DO TEGO PASIE SZKOLENIE I SPRZET UMIEJETNOSC TEGO OBSLOGI I CZAS WIELU MECHANIKOW TEGO POPPROSTU NIE MA BO ZAJMOWALI SIE WCZESNIEJ CZYMS CALKOWICIE INNYM ZAJECIEM KTORE IM SIE SKONCZYLO A NAPRAWA AUT WYDAWALA IM SIE CZYMS PROSTYM I DOBRYM BIZNESEM NIE DOTYCZY OCZYWISCIE WSZYSTKICH POZDRO

  4. BEZYNA TAKA FAJNA FALUJA OBROTY 1 WYPADANIE ZAPLONOW FAJKO CEFKI OD 150 ZA SZT SONDA LAMBD PODCISNIENIE SILNIK KEIKIWY ODMA DWUNMAS TEZ JEST W BEZYNIE LANCUCHY ROZRZADOW ZMIENNE FAZY ROZRZADOW TO SAME GOWNO

  5. 2004 2005 r kris to faktycznie jest prawd ze to wraki ja mam diesla z 2007 r narazie jezdzie ma swoje bolaczki ale co poradze egr wymieniłem sam klape wyczysciłem bo zamiennik 500 zł heheh włacza sie pszeładowanie turbo pewnie nasi byli cos majstrowali heheh puki co jezdzi i powiem ze ekonomiczny nawet ze spalaniem 4,5 5,0 na 100 km

  6. Poszedł kij w mrowisko 🙂 cięcie prawdą niestety. Jest jednak sposób na to całe badziewie… jeżeli silnik mechanicznie jest sprawny to wypierdzielasz cały ten eko bałagan zostawiasz tylko pompę wtryski, turbosprężarkę, czujnik ciśnienia i temperatury wieziesz tego gniota do dobrego tunera aby zrobił pod ten zestaw "nową normalną" mapę i można cieszyć się nowym starym dieslem.

  7. Niestety cała prawda. 2x padł mi diesel, w Gorzowie znalazl się chetny do wymiany ale nowy uzywany silnik po 15tys km też padł, we Wrocławiu nikt się nie chciał podjąć naprawy. Odradzam zwlaszcza diesle Opla Zafiry i zwłaszcza z importu od niemca.

  8. Wszystko idzie do przodu, każdy kto chcę być na rynku dokształca się, kupuje nowe narzędzia. Z mechanikami w Polsce mam wrażenie, że wszystko przeraża. Podejrzewam, że kiedy rozrusznik stał się standardem to potrzebne było nowe pokolenie mechaników, by to ogarnęli.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!