Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Dopalanie DPF na postoju po jeździe w VAG

Dopalanie DPF na postoju po jeździe w VAG



Wychwyciłem wypalanie DPF jak dojeżdżałem po trasie do roboty. Co zrobić dalej, jak dojechaliśmy a DPF dalej się wypala? Próbujemy moją metodę.
Silnik CFHC 2.0 TDi CR140KM 2012

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

43 thoughts on “Dopalanie DPF na postoju po jeździe w VAG

  1. Takie to niemieckie auta cudowne, a w tych "beznadziejnych" francuzach są albo mokre filtry, które dzięki płynowi Eolys mają obniżoną temperaturę utleniania sadzy i sprawiają mniej problemów, albo suche działające z tzw piątym wtryskiwaczem, gdzie paliwo jest podawane w wydech, podnosząc temperaturę w filtrze. W tym drugim rozwiązaniu silnik zawsze pracuje dokładnie tak samo, żadnych podniesionych obrotów ani nic. I mogę potwierdzić, że to po prostu działa – 200 tysięcy km zrobione od nowości w Oplu Vivaro (czyli Renault Trafic) z silnikiem 2.0 dCi / CDTI i NIGDY nie zauważyłem żadnego wypalania – działo się to niezauważalnie – nigdy też nie było żadnych problemów tak z filtrem, jak i z samym silnikiem.

  2. Kurcze mi dzisiaj jak wsiadłem pokazało wysokie obroty. Przyjechałem 20 km niestety nie miałem gdzie szybko polecieć i dalej były wysokie. Zgasiłem go tak, bo musiałem iść do pracy. Po pracy znowu to samo, dojechałem do domu znowu 20 km i dalej tak chodzi na wyższych.
    Co jeżeli go tak zgaszę?

  3. Uwaga, kluczowe pytanie! Czy można takie dopalanie wykonywać na biegu N lub P dla skrzyni DSG z grupy VW ? Jaki ma to wpływ na smarowanie skrzyni w jednym lub drugim położeniu? A może żaden z nich się do tego nie nadaje i lepiej udać się w krótką przejażdżkę na 2 lub 3 biegu na manualnym trybie? Też trafiało mi się dopalanie po zakończonej trasie i zastanawiam się czy nie uszkodzę skrzyni stosując dopalanie na postoju.

  4. Jak nie sprawdzimy przecież podnosi obroty i to widać w szczególności jak ma się DSG Druga sprawa to w manualnej skrzyni to pokazuje komputer żeby włączyć wyższy bieg. To jest szczególnie przydatne zima bo wyższe obroty w zimie załączane są jak silnik dochodzi do optymalnej temperatury 90 st i mona to pomylić z wypalanie DPF

  5. Witam Panie Krzysztofie. Znam ten ból. Czasami jest tak że ta cholera zaczyna się wypalać a tu jechać nie ma jak i czekać nie ma czasu. Przerwanie tego procesu (zgaszenie samochodu) już kilka razy spowodowało, że był problem z jego ponownym uruchomieniem (kręci a nie odpala). Dziady z fabryki nie instalują żadnej sygnalizacji rozpoczęcia procesu wypalania, co powinno być standardem podobnym do kontrolki niskiego poziomu paliwa w baku.
    Do kontroli pracy DPF-a polecam interfejs diagnostyczny iCAR Pro dostępny na aukcjach. Wtyka się to to w gniazdo diagnostyczne po czym paruje przez bluetooth z komórką, poprzez program o nazwie VAG DPF. Program pokazuje stan filtra DPF: procent zapełnienia, przebieg od ostatniego wypalania, temperatury, masę sadzy, cały proces wypalania i wiele innych parametrów – słowem pełna kontrola. Ustrojstwo siedzi u mnie w gnieździe non stop; jak słyszę po obrotach że zaczęło się wypalanie, wtedy odpalam komórkę i widzę co się dzieje.
    W mojej O2 FL z silnikiem 1.6TDI (CAYC) działa wyśmienicie. Polecam.

  6. Witam!za każdym razem gdy dochodzi w mojej Skodzie Octavii 1.6 TDI 2012 automatycznej regeneracji DPF(co 200 km)po paru chwilach w auto przechodzi w tryb awaryjny, świeci się kontrolka silnika,mruga kontrolka od świec.Mechanik podłączył pod komputer i pokazalo błędy P0299,P02563(P0010300) i stwierdził,że to najprawdopodobniej gruszka turbo jest uszkodzona.Jak Ty to widzisz?Mnie osobiście zastanawia,to,że taka sytuacja ma miejsce zawsze gdy zaczyna się automatyczna regeneracja,tak jakby to bardziej problem leżał po stronie DPF lub EGR.Pozdrawiam.

  7. co za niedorozwój umyslowy wymyślił jakieś dpf'y?? po co to komu? że niby eko? no taaa palenie auta na postoju na wysokich obrotach jest super eko…. :-/ Jedyna rzeczą jaką można zrobić z dieslami zeby było EKO – zutylizować je…. do takich wniosków dochodze z obserwacji czy to w korku czy ruchu ulicznym jest coraz wiecej aut PAROLETNICH które kopca jak stara lokomotywa z lat 60tych. Stare silniki diesla jeżdzące do dzis nie smrodza tak jak dzisiejsze silniki z DPFami, EGRami i innym szajsem… mulacym silniki.

  8. Nic nie musisz zrobic!! jesli nawet przerwiesz procedura zostanie zawieszona i wznowiona po kolejnym uruchomieniu silnika obserwowalem VAG DPF i takie sa moje spostrzezenia dodawania gazu nie przyspiesza wypalania popiolow.

  9. A czy ja muszę dopalać ten filtr od razu, tego samego dnia, czy też mógłbym wyłączyć silnik i czy wówczas samochód dokończyłby dopalanie DPFa w dniu następnym?

  10. Niedawno z trasy 350km wróciłem służbówką, prędkości autostradowe, jeden korek 100km przed zakończeniem jazdy i cyk wypalanie.
    Trawało z 10 minut, z czego 2~3 trzymałem te 2000 obrotów.
    Upierdliwe to jest, samochód regularnie robi trasy, a jednak.

  11. najprostrzy sposób na sprawdzenie czy wypala sie dpf nie wazne ktroy rocznik samochodu. Idziesz za samochod wkładasz reke pod wyech jak spaliny leca takie że reką byś zatkał rure wydechowa to dpf sie nie wypala jesłi jednak sie wypala to po pierwsze spaliny wylatuja szybciej a po drugie najwazniejsze sa tak gorace że w rece by Ci dziure wypaliły w najlepszym przypadku po parzą. Dla głąbów nie trzymaj tam za dlugo łap bo przekonasz sie na własnej skórze:)a jak juz koniecznie musisz to zrobic to chociaż nagraj i wrzuć na yu chętnie po patrze:))

  12. dno ten dpf a wystarczył by przycisk na konsoli i wypalali byśmy kiedy chcieli ile by sie zapełnił tyle by sie zapełnił a wypalili byśmy wtedy kiedy nam pasuje tak powinno to wygladać droga grupo VAG

  13. Panie Krzysztofie, a myślał Pan o urządzeniu dpf control? Wpinane w gniazdo obd, małe ustrojstwo, które informuje sygnałem dźwiękowym lub też i diodą o tym, że dpf jest wypalany. Nie jestem żadnym przedstawicielem tego urządzenia, ale kupiłem je sobie prawie miesiąc temu i rzeczywiście daje radę. A silnik mam 2.0 tdi CFGB czyli taki sam jaki Pan w swoim superbie. I nie trzeba żadnych aplikacji. Ja 90% kilometrow pokonuje po Warszawie w godzinach szczytu, i nie raz bywało, że podjeżdżałem pod centrum handlowe lub dom rodzicow a tu klops, wypalanko. Teraz na bieżąco kontroluje stan zapchania dpf bez podłączania się poprzez tel lub VCDS. Pozdrawiam i w sumie to polecam wszystkim z dieslami grupy VAG.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!