Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
ECON - wady i zalety - Honda, eco-jazda, czy warto? Jedna rzecz jest mocno wkurzająca, eco driving

ECON – wady i zalety – Honda, eco-jazda, czy warto? Jedna rzecz jest mocno wkurzająca, eco driving



Możesz też wesprzeć kanał przelewając dowolne środki z dopiskiem 'darowizna’ na https://www.paypal.me/kaliope .

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault

Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.

Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.

Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?

Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać

Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.

W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.

MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA

Często przedstawiany błąd systemowy.

BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU ​​CIECZY

Czujnik Nox jest uszkodzony.

Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)

Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo

POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.

Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)

URAE ADBLUE 7.

Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.

Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.

W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!

Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.

Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.

Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.

System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

DAF

IVECO

REALULT

VOLVO

SCANIA

PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI

Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.

Norma Euro 6

CZŁOWIEK

DAF

VOLVO

RENAULT

Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.

wskaźniki

Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.

Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.

Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.

Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.

Chcemy wiedzieć, jak poszło –

Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.

Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.

tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.

Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany

Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza

Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów

Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.

Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).

Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.

Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.

Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.

Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.

Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.

Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.

Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.

Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.

Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.

W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.

Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.

Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.

Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.

Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:

Iveco

volvo

renault

scania

luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)

Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)

SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.

Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)

Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.

Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

22 thoughts on “ECON – wady i zalety – Honda, eco-jazda, czy warto? Jedna rzecz jest mocno wkurzająca, eco driving

  1. Witam, czy może mi Pan pomóc w lokalizacji modułu Bluetooth w Hondzie CR-V tej samej generacji co Pana, ponieważ prawdopodobnie uległ uszkodzeniu i nie mogę nigdzie znaleźć żadnych informacji na ten temat, Honda zażyczyła sobie oko 10 000 za naprawę usterki. Pozdrawiam

  2. Nie ma to jak moje stare Audi a6c5 1.9 klima na maxa ,pedały w podłodze i jak zawsze 6l/100 ☺ Żal mi was z tymi nowymi samochodami 😢😥 Ma 24 lata 400 tyś. przebiegu i lawety nie widziało nie wspomnę o pseudo mechanikach 😆 Od zmiany do zmiany około 1l oleju i jeszcze 200km/ h bez problemu daje radę 🤪

  3. Ogólnie to stwierdziłem do żony że ten system to zwykła ściema Brukselska i może w starszych samochodach miał jakiś sens ale w tych nowych hybrydowych to jest montowane po prostu odgórnie i raczej działa odwrotnie niż lepiej bo samochód w tym systemie jest zamulony i bardziej go dusi my żeby osiągnąć daną prędkość zanim z powrotem na ładują się baterie i przeskoczy w system hybrydowy temat do zastanowienia dla każdego

  4. Witam posiadam Honda jazz z 2021 r. chciałem tutaj potwierdzić jedną wiadomość mój samochód na systemie Ekon pali o jakieś 0,3 więcej paliwa ani mniej i niech ktoś nie myślisz że zależy to od sposobu jazdy bo jeżdżę tak samo jak Dziadzia tak do 90 na godzinęI w tym systemie Eko spalanie jest większe ewidentnie więc troszkę przestaję rozumieć o co tutaj chodzi mamy jesień nie lato rozumiem że Klima nie ma znaczenia bo i tak na dworzu jest chłodno ale taka cenna uwaga niech każdy sprawdzi ile pali mu z włączonym Ekon am a ile z wyłączonym ja mówię tutaj o Hondzie jazz

  5. Ma pan straszny problem ,mając Klimę 2 strefową jeszcze pan wybrzydza to może zdemontuj ją Pan i po sprawie . Mam ten sam model i jakoś mi nie przeszkadza . Jest Pan może z Tojoty czy się mylę 🙂 konkurencja ? rozumiem .Za pieniądze ksiądz się modli ,niech sobie Pan zmieni auto bo takim badziewiem Pan jeździ pozdrawiam i proszę na drugi raz patrzeć na tak istotną sprawę jak ekon 🙂

  6. Mam Civica kombi 2015 1.6 dtec przeplatałem 210k i nic sie nie dzialo teraz mechas mi mówił ze następny przegląd amorki z Tylu do wymiany ale ma ogromny bagażnik, auto bardzo przemyślane, co do tego trybu econ włączam jak jeżdżę po po autostradach w Belgii,Francji i Anglii. Ale w Niemczech nie ryzykuje bo tam trzeba na autostradach mieć szybsza reakcje.

  7. A po co masz filtr wewnętrznego obiegu? Po co masz okna? Raz na jakiś czas otwierasz okno. Dziwny jesteś. Kładziesz psy na systemie, a sam nie pomyślisz. Nawet jak w czasie trasy otworzysz okno na minutę to całe Ci przewiejeje, że hej. Klima na pewno nadrobi tą minutę.

  8. Czesc kupilem civic 2.2 z 2014 roku I przy kupnie sprawdzalem Klime chlodzila jak wsciekla, wlaczone mam ten econ I klima jakby nie dziala lub dziala bardzo slabo, ide zaraz sprawdze na wylaczonym moze to jest to.

  9. trochę takie marudzenie z dupy… gdzieś w instrukcji na bank jest napisane co powoduje ten przycisk to raz a dwa we wszystkich autach jak chcesz schłodzić szybko i ustawisz na maksa chłodzenie to z automatu się zamyka… nie wiem ale czego się spodziewałeś po włączeniu przycisku eco ? że wszystko będzie jak normalnie a spali ci 2 litry mniej ? coś za coś.. dla mnie to oczywista oczywistość a jak nie wiem do czego dany przycisk służy i co powoduje to czytam !!!!!!

  10. Fajnie, że zauważyłeś ten motyw, ale sam wiesz, że można ręcznie wyłączyć ten zamknięty obieg, który nota bene nie jest wcale taki zły – ba, w mieście to jest wręcz obowiązkowy, aby rodzina nie wdychała trucizny. Pozdrawiam

  11. jeżeli chodzi o system zamkniętego obiegu to mam podobny we Fiacie. Co minutę, dwie włącza automatycznie pobieranie powietrza z zewnątrz. Nie zauważyłem by panował zaduch. To działa! Kiedyś czytałem za traci się na wydajności ale muszę przyznać że nigdy nie mam problemów za katarem czy wysuszeniem śluzówek. Prawdopodobnie coś w oprogramowaniu Hondy jest nie tak jak powinno.

  12. Mam Civic IX 1.4 i sporadycznie używam klimatyzacji i econ razem (poza staniem w korku). O tym co mowa na filmie nawet nie wiedziałem, ale auto wtedy totalnie mocy nie ma, płynne wjechanie na wzniesienie graniczy z cudem, o szybkim przyspieszeniu przy wyprzedzaniu można zapomnieć.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!