
Filtr cząstek stałych DPF GPF I FAP. "FAKTY i MITY"
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Naprawa SAMOCHODÓW Z SYSTEMEM ADBLUE WARSZAWA
+48 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Zadzwoń aby umówić termin spotkania!
NAPRAWA SAMOCHODÓW Z ADBLUE
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. Spuszczanie paliwa Warszawa.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik Warszawa
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Mechanik z dojazdem, wysokiej jakości usługi naprawy sprzętów, pojazdów, elektryki, tirów, samochodów osobowych.
Naprawa alarmów samochodowych Warszawa, Serwis Alternatora Warszawa, Import Aut, Mobilny Mechanik Wołomin, Auto Tuning Warszawa, Mobilny Mechanik Legionowo, Auto Serwis Warszawa, Mechanika Samochodowa, Naprawa maszyn budowlanych Warszawa, Awaryjne otwieranie samochodów Warszawa, Serwis Ciągników, Tuning Auta Warszawa, Elektryk Samochodowy, Elektronika Samochodowa, Naprawa klimatyzacja samochodowa, Mechanik mobilny Piaseczno, Mobilny Mechanik Pruszków, Mobilny Mechanik Warszawa, Mechanika Pojazdów Warszawa, Serwis Aut Hybrydowych i Diesel Warszawa, Serwis i Naprawa Koparek Warszawa, Serwis Motocykli, Naprawa Busów Warszawa, Serwis śmigłowców, Naprawa jachtów, Serwis kosiarki, Rozrusznik samochodowy serwis, Serwis Samolotów Warszawa, Serwis Spycharek Warszawa, Naprawa Stacyjek Samochodowych Warszawa, Mobilna Naprawa Tirów Warszawa, Naprawa Odśnieżarek Warszawa, Naprawa Instalacji LPG, Naprawa Podnośników Warszawa, Laweta i Auto Pomoc Warszawa, Mechanik do Rowerów Warszawa, Mechanik do Elektroniki i Elektryki Pojazdów, Quady, Ad-blue Warszawa, Narzędzia Budowlane, Serwis Skuterów Śnieżnych, Mechanik Wózków Widłowych, Sprawdzanie Auta Przed Kupnem, Spuszczanie paliwa z samochodu Warszawa, Suzuki Serwis, Naprawa Auta Warszawa, Warsztat z Dojazdem, Wymiana Świec Zapłonowych i Żarowych, Serwis autobusów i autokarów.
Mobilny Warsztat Samochodowy, Mechanika, Serwis oferujący kompleksową obsługę sprzętów i samochodów osobowych wszystkich marek.
DPF GPF i FAP czyli filtry cząstek stałych. Co tak naprawdę o nich wiemy? Jak działają i jakie jest ich zadanie, czy na pewno są one nam potrzebne ? Na wszystkie pytania postaram się odpowiedzieć w dzisiejszym odcinku. Jeśli pomogłem to kciuk w górę i udostępniamy.
Koniecznie sprawdź cenę filtra do swojego samochodu.
Nowe filtry:
———————————————————————————
https://na.allegro.pl/nowe_filtry_czastek_stalych
———————————————————————————
Regenerowane:
——————————————————————————————–
https://na.allegro.pl/regenerowane_filtry_czastek_stalych
——————————————————————————————–
Książka “Miłośnicy 4 kółek”
————————————————————————–
https://na.allegro.pl/ksiazka_milosnicy4kolek
————————————————————————–
WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl
Wbijajcie na nasz Warsztat
——————————————————————-
https://web.facebook.com/m4kwarsztat/
——————————————————————–
INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
——————————————
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂
——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————
SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–
Oraz nasz dostawca części używanych
————————————
______________________
Importowane z Youtube
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Naprawa SAMOCHODÓW Z SYSTEMEM ADBLUE WARSZAWA
+48 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Zadzwoń aby umówić termin spotkania!
NAPRAWA SAMOCHODÓW Z ADBLUE
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. Spuszczanie paliwa Warszawa.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik Warszawa
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Mechanik z dojazdem, wysokiej jakości usługi naprawy sprzętów, pojazdów, elektryki, tirów, samochodów osobowych.
Naprawa alarmów samochodowych Warszawa, Serwis Alternatora Warszawa, Import Aut, Mobilny Mechanik Wołomin, Auto Tuning Warszawa, Mobilny Mechanik Legionowo, Auto Serwis Warszawa, Mechanika Samochodowa, Naprawa maszyn budowlanych Warszawa, Awaryjne otwieranie samochodów Warszawa, Serwis Ciągników, Tuning Auta Warszawa, Elektryk Samochodowy, Elektronika Samochodowa, Naprawa klimatyzacja samochodowa, Mechanik mobilny Piaseczno, Mobilny Mechanik Pruszków, Mobilny Mechanik Warszawa, Mechanika Pojazdów Warszawa, Serwis Aut Hybrydowych i Diesel Warszawa, Serwis i Naprawa Koparek Warszawa, Serwis Motocykli, Naprawa Busów Warszawa, Serwis śmigłowców, Naprawa jachtów, Serwis kosiarki, Rozrusznik samochodowy serwis, Serwis Samolotów Warszawa, Serwis Spycharek Warszawa, Naprawa Stacyjek Samochodowych Warszawa, Mobilna Naprawa Tirów Warszawa, Naprawa Odśnieżarek Warszawa, Naprawa Instalacji LPG, Naprawa Podnośników Warszawa, Laweta i Auto Pomoc Warszawa, Mechanik do Rowerów Warszawa, Mechanik do Elektroniki i Elektryki Pojazdów, Quady, Ad-blue Warszawa, Narzędzia Budowlane, Serwis Skuterów Śnieżnych, Mechanik Wózków Widłowych, Sprawdzanie Auta Przed Kupnem, Spuszczanie paliwa z samochodu Warszawa, Suzuki Serwis, Naprawa Auta Warszawa, Warsztat z Dojazdem, Wymiana Świec Zapłonowych i Żarowych, Serwis autobusów i autokarów.
Mobilny Warsztat Samochodowy, Mechanika, Serwis oferujący kompleksową obsługę sprzętów i samochodów osobowych wszystkich marek.
Ejjjjjjj 2 lata minęły, nie pokazałeś czyszczenia dpfu tymi środkami Michu!
wiesz że dzwonią ale nie wiesz w którym kościele
5l płynu fap na 100tyś km komedia 1l na 100 ok niema nawet takich zbiorników na 5l
Łysy będzie, ładny-ale zmyj to guwno diabelskie z siebie. Nie jesteś sobą gdy takie guwno malowane na sobie nosisz-gdzie ty miałeś różom. Strach na Cibie patrzeć. Zrób coś z tym.
DPFy to maszynka do zarabiania kasy dla serwisów i warsztatów. Nie służą kompletnie niczemu, totalne gówno. I nie wyskakujcie mi tu z wybiórczą ekologią
Realnie podsumowując to co Łysy powiedział, to powinno usuwać się DPF, kata i EGR. Wszystko to zwiększa koszta eksploatacji i zmniejsza moc.
EGR zaślepić, DPF usunąć, wyprogramować z kompa i podnieść moc programem.
Efekt, to lepsze osiągi i mniejsze spalanie.
Ma ktoś dokumentację do peugeot 206 HDi 1,9z2009 roku i może mi udostępnić
Michu gdzie można zobaczyć obiecany odcinek z testem środków do czyszczenia DPF ???????? Powstał ?
Czyli jak mapuje disel to nie ma sensy usuwanie dpfa? Czy ma
W całej tablicy Mendelejewa nie znajdziesz pierwiastka o nazwie ceryna, no chyba, że masz jakąś inną 🙂
Ekoświry zniszczą motoryzację,dpefy przy wypalaniu ten syf wydalają i tak do atmosfery ,depeefy przepuszczają najmniejsze najbardziej toksyczne cząsteczki, przez depeefy wzraeta zużycie paliwa i oleju,przez depeefy silniki prędzej padają i idą na szrot ,gdzie tu ekologia? Nigdzie! Jedynie problem dla kierowców.
Eko OSZUSTWO…. ZWYKLE WYCIAGNIECIE kasy
UE zaora motoryzację, będziemy jeździć rowerami bo na elektryki nie będzie nas Polaków stać ☹️
Dla mechanika wiadomo że najlepiej jest aby każdy wymienial, naprawiał, czy regenerował bo chodzi o kase niestety i warsztaty mają z tego korzyści a jak wytniemy to problem znika i warsztat nie zarabia prosta sprawa.
Oglądałem odcinek😁taki co o DPF miałeś inną opinię 5lat temu? Ok człowiek uczy się całe życie😧 a ten ziomal co?pewnie DPF wycina dalej bo są kiepskie👍😂
Mieszkam w uk i jeżdże mondeo mk4 2.0 tdci z wycietym dpf, nie dość że nie dymi to nawet przeszedl z tym przegląd gdzie sprawdza sie emisje spalin.
Lubie procedure "dopalania" nagarow, trasa i obroty powyzej 3.000 :)))
Pdf to czasem nie pliki,?
Doszedłeś już do tego, że to wszystko to eko-terror ?
Hehe ale się uśmiałem, Taa dzisiejsze produkują prawie nic w porównaniu do tego co 20 lat temu hehehe, przecież auta coraz większe, coraz cięższe pala tyle co w latach 90tych lub więcej 🙂
Bajki z tym mierzeniem przez policję spalin, gołym okiem nieraz widać jakie parowozy jadą i policja nic na to,a na przeglądach nigdy mi nic nie mierzyli jeszcze z wydechu:-), choć mam LPG czyste paliwo, a silnik oleju nie zużywa
Czy w 21 wieku tak trudno zrobić informacje na wyświetlaczu o procedurze wypalania!!! I jak kierowca w tej sytuacji ma się zachować?? Często to jest problemem.
A były kiedyś dobre trwałe, bezproblemowe Diesle, tylko lać i jechać. Coprawda były głośne, dość powolne,ciężkie – ale przecież to Diesel, ma być oszczędny i trwały.
nie smog tylko cząstki sadzy wielkości mikrona które wdychamy…..
Ale w przypadku kiedy silnik bierze olej, to oleju nam nie przybywa i wtedy dopiero są jaja. Bo wszystko nam się zgadza a nagle silnik nam pada…
w polonezie nie było dpf egr i innych bzdetow ekologi i jezdził mnie to gryzie ze Polska nie potrafiła zachowac w produkci tego auta
A gdzie się wywozi te cząsteczki
odpowiednio wyciety DPF nie daje żadnych oznak na badaniu diagnostycznym, potrzebny byłby demontaż, aby stwierdzic jego brak, więc kontrola policyjna nic tu nie wnosi, a po drugie , nie mają takich urządzeń, to bajki – z autopsji !!
Jak zadbać żeby dpf się tak szybko nie zawalał? Czy to prawda że systematyczne przegonienie auta pozwala wydłużyć żywotność dpf-a?
Kraje trzeciego świata, gdzie Playstation 1 jeszcze nie dojechało: Podlasie?
Michu zrób test o Webasto Dewasto lub Debasto i ich rodzajach. Mokre, suche i eberspacher 😊
filtr DPF generalnie nie ma związku z globalnym ociepleniem – ten filtr nie wpływa na ilość emitowanych gazów cieplarnianych (zresztą tak samo jak katalizator) – istnienie tych urządzeń znacząco wpływa na zmniejszenie ilości rakotwórczych/toksycznych cząsteczek (które wchodzą w skład smogu) a które w procesie "dopalania" przekształcane są na mniej reaktywne (dużo mniej toksyczne). ilość gazów cieplarnianych (głównie CO2 i to co zostanie dopalone w katalizatorze i częściowo pochłonięte przez DPF) jest związana z ilością spalonego paliwa.
Bardzo ciekawy materiał, dziękuję, 😉
a i wycinam wrzoda i po sprawie
podłączasz kompa wycinasz kasuje i Krasnal nie znajdzie błędu ani się go nie doszuka
Czy ja muszę dokańczać dopalanie DPFa od razu gdy samochód je rozpoczyna, czy też mógłbym wyłączyć silnik i czy wówczas samochód dokończyłby dopalanie DPFa przy następnym uruchomieniu silnika?
9:20 Nie tylko jak jest usterka będzie przybywało oleju, w niektórych autach wystarczy całkiem nie świadomie przerwać procedure wypalania filtra, i po 2 takich razach mamy więcej oleju, a po 3 do 4 komputer krzyczy o wymianę oleju, mimo że była robiona 3.000km temu. Żeby jezdzić współczesnym dieslem bez awaryjnie, trzeba się niestety trochę o aucie które będziemy użytkować nauczyć, inaczej będzie pisane "kiedyś to robili auta……" Teraz też robią dobre auta, tylko większość ludzi kupuje to na co ich nie stać, i oczekująże nigdy nic się nie zepsuje, nie wspomne jużnawet o magicznym przebiegu 180.000km.