Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Filtr cząstek stałych  DPF GPF I FAP.  "FAKTY i MITY"

Filtr cząstek stałych DPF GPF I FAP. "FAKTY i MITY"



DPF GPF i FAP czyli filtry cząstek stałych. Co tak naprawdę o nich wiemy? Jak działają i jakie jest ich zadanie, czy na pewno są one nam potrzebne ? Na wszystkie pytania postaram się odpowiedzieć w dzisiejszym odcinku. Jeśli pomogłem to kciuk w górę i udostępniamy.

Koniecznie sprawdź cenę filtra do swojego samochodu.
Nowe filtry:
———————————————————————————
https://na.allegro.pl/nowe_filtry_czastek_stalych
———————————————————————————
Regenerowane:
——————————————————————————————–
https://na.allegro.pl/regenerowane_filtry_czastek_stalych
——————————————————————————————–

Książka „Miłośnicy 4 kółek”
————————————————————————–
https://na.allegro.pl/ksiazka_milosnicy4kolek
————————————————————————–

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

Wbijajcie na nasz Warsztat
——————————————————————-
https://web.facebook.com/m4kwarsztat/
——————————————————————–

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————

Start


——————————————

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂

——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Oraz nasz dostawca części używanych
————————————

Strona główna


______________________

Importowane z Youtube

37 thoughts on “Filtr cząstek stałych DPF GPF I FAP. "FAKTY i MITY"

  1. Łysy będzie, ładny-ale zmyj to guwno diabelskie z siebie. Nie jesteś sobą gdy takie guwno malowane na sobie nosisz-gdzie ty miałeś różom. Strach na Cibie patrzeć. Zrób coś z tym.

  2. DPFy to maszynka do zarabiania kasy dla serwisów i warsztatów. Nie służą kompletnie niczemu, totalne gówno. I nie wyskakujcie mi tu z wybiórczą ekologią

  3. Realnie podsumowując to co Łysy powiedział, to powinno usuwać się DPF, kata i EGR. Wszystko to zwiększa koszta eksploatacji i zmniejsza moc.
    EGR zaślepić, DPF usunąć, wyprogramować z kompa i podnieść moc programem.
    Efekt, to lepsze osiągi i mniejsze spalanie.

  4. Ekoświry zniszczą motoryzację,dpefy przy wypalaniu ten syf wydalają i tak do atmosfery ,depeefy przepuszczają najmniejsze najbardziej toksyczne cząsteczki, przez depeefy wzraeta zużycie paliwa i oleju,przez depeefy silniki prędzej padają i idą na szrot ,gdzie tu ekologia? Nigdzie! Jedynie problem dla kierowców.

  5. Dla mechanika wiadomo że najlepiej jest aby każdy wymienial, naprawiał, czy regenerował bo chodzi o kase niestety i warsztaty mają z tego korzyści a jak wytniemy to problem znika i warsztat nie zarabia prosta sprawa.

  6. Mieszkam w uk i jeżdże mondeo mk4 2.0 tdci z wycietym dpf, nie dość że nie dymi to nawet przeszedl z tym przegląd gdzie sprawdza sie emisje spalin.

  7. Hehe ale się uśmiałem, Taa dzisiejsze produkują prawie nic w porównaniu do tego co 20 lat temu hehehe, przecież auta coraz większe, coraz cięższe pala tyle co w latach 90tych lub więcej 🙂

  8. Bajki z tym mierzeniem przez policję spalin, gołym okiem nieraz widać jakie parowozy jadą i policja nic na to,a na przeglądach nigdy mi nic nie mierzyli jeszcze z wydechu:-), choć mam LPG czyste paliwo, a silnik oleju nie zużywa

  9. A były kiedyś dobre trwałe, bezproblemowe Diesle, tylko lać i jechać. Coprawda były głośne, dość powolne,ciężkie – ale przecież to Diesel, ma być oszczędny i trwały.

  10. odpowiednio wyciety DPF nie daje żadnych oznak na badaniu diagnostycznym, potrzebny byłby demontaż, aby stwierdzic jego brak, więc kontrola policyjna nic tu nie wnosi, a po drugie , nie mają takich urządzeń, to bajki – z autopsji !!

  11. filtr DPF generalnie nie ma związku z globalnym ociepleniem – ten filtr nie wpływa na ilość emitowanych gazów cieplarnianych (zresztą tak samo jak katalizator) – istnienie tych urządzeń znacząco wpływa na zmniejszenie ilości rakotwórczych/toksycznych cząsteczek (które wchodzą w skład smogu) a które w procesie "dopalania" przekształcane są na mniej reaktywne (dużo mniej toksyczne). ilość gazów cieplarnianych (głównie CO2 i to co zostanie dopalone w katalizatorze i częściowo pochłonięte przez DPF) jest związana z ilością spalonego paliwa.

  12. Czy ja muszę dokańczać dopalanie DPFa od razu gdy samochód je rozpoczyna, czy też mógłbym wyłączyć silnik i czy wówczas samochód dokończyłby dopalanie DPFa przy następnym uruchomieniu silnika?

  13. 9:20 Nie tylko jak jest usterka będzie przybywało oleju, w niektórych autach wystarczy całkiem nie świadomie przerwać procedure wypalania filtra, i po 2 takich razach mamy więcej oleju, a po 3 do 4 komputer krzyczy o wymianę oleju, mimo że była robiona 3.000km temu. Żeby jezdzić współczesnym dieslem bez awaryjnie, trzeba się niestety trochę o aucie które będziemy użytkować nauczyć, inaczej będzie pisane "kiedyś to robili auta……" Teraz też robią dobre auta, tylko większość ludzi kupuje to na co ich nie stać, i oczekująże nigdy nic się nie zepsuje, nie wspomne jużnawet o magicznym przebiegu 180.000km.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!