Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Filtr cząstek stałych  DPF GPF I FAP.  "FAKTY i MITY"

Filtr cząstek stałych DPF GPF I FAP. "FAKTY i MITY"

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

Naprawa SAMOCHODÓW Z SYSTEMEM ADBLUE WARSZAWA

+48 570 933 114

Wał Miedzeszyński 180 04-987 WarszawaWyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00


Zadzwoń aby umówić termin spotkania!


NAPRAWA SAMOCHODÓW Z ADBLUE

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. Spuszczanie paliwa Warszawa


Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Mobilny Mechanik Warszawa

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Mechanik z dojazdem, wysokiej jakości usługi naprawy sprzętów, pojazdów, elektryki, tirów, samochodów osobowych.

Naprawa alarmów samochodowych WarszawaSerwis Alternatora WarszawaImport AutMobilny Mechanik WołominAuto Tuning WarszawaMobilny Mechanik LegionowoAuto Serwis WarszawaMechanika SamochodowaNaprawa maszyn budowlanych WarszawaAwaryjne otwieranie samochodów WarszawaSerwis CiągnikówTuning Auta WarszawaElektryk SamochodowyElektronika SamochodowaNaprawa klimatyzacja samochodowaMechanik mobilny PiasecznoMobilny Mechanik PruszkówMobilny Mechanik WarszawaMechanika Pojazdów WarszawaSerwis Aut Hybrydowych i Diesel WarszawaSerwis i Naprawa Koparek WarszawaSerwis MotocykliNaprawa Busów WarszawaSerwis śmigłowcówNaprawa jachtówSerwis kosiarkiRozrusznik samochodowy serwisSerwis Samolotów WarszawaSerwis Spycharek WarszawaNaprawa Stacyjek Samochodowych WarszawaMobilna Naprawa Tirów WarszawaNaprawa Odśnieżarek WarszawaNaprawa Instalacji LPGNaprawa Podnośników WarszawaLaweta i Auto Pomoc WarszawaMechanik do Rowerów WarszawaMechanik do Elektroniki i Elektryki PojazdówQuadyAd-blue WarszawaNarzędzia BudowlaneSerwis Skuterów ŚnieżnychMechanik Wózków WidłowychSprawdzanie Auta Przed KupnemSpuszczanie paliwa z samochodu WarszawaSuzuki SerwisNaprawa Auta WarszawaWarsztat z DojazdemWymiana Świec Zapłonowych i ŻarowychSerwis autobusów i autokarów.

Mobilny Warsztat Samochodowy, Mechanika, Serwis oferujący kompleksową obsługę sprzętów i samochodów osobowych wszystkich marek. 



DPF GPF i FAP czyli filtry cząstek stałych. Co tak naprawdę o nich wiemy? Jak działają i jakie jest ich zadanie, czy na pewno są one nam potrzebne ? Na wszystkie pytania postaram się odpowiedzieć w dzisiejszym odcinku. Jeśli pomogłem to kciuk w górę i udostępniamy.

Koniecznie sprawdź cenę filtra do swojego samochodu.
Nowe filtry:
———————————————————————————
https://na.allegro.pl/nowe_filtry_czastek_stalych
———————————————————————————
Regenerowane:
——————————————————————————————–
https://na.allegro.pl/regenerowane_filtry_czastek_stalych
——————————————————————————————–

Książka “Miłośnicy 4 kółek”
————————————————————————–
https://na.allegro.pl/ksiazka_milosnicy4kolek
————————————————————————–

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

Wbijajcie na nasz Warsztat
——————————————————————-
https://web.facebook.com/m4kwarsztat/
——————————————————————–

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————

Start


——————————————

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂

——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Oraz nasz dostawca części używanych
————————————

Strona główna


______________________

Importowane z Youtube

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

Naprawa SAMOCHODÓW Z SYSTEMEM ADBLUE WARSZAWA

+48 570 933 114

Wał Miedzeszyński 180 04-987 WarszawaWyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00


Zadzwoń aby umówić termin spotkania!


NAPRAWA SAMOCHODÓW Z ADBLUE

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. Spuszczanie paliwa Warszawa


Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Mobilny Mechanik Warszawa

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Mechanik z dojazdem, wysokiej jakości usługi naprawy sprzętów, pojazdów, elektryki, tirów, samochodów osobowych.

Naprawa alarmów samochodowych WarszawaSerwis Alternatora WarszawaImport AutMobilny Mechanik WołominAuto Tuning WarszawaMobilny Mechanik LegionowoAuto Serwis WarszawaMechanika SamochodowaNaprawa maszyn budowlanych WarszawaAwaryjne otwieranie samochodów WarszawaSerwis CiągnikówTuning Auta WarszawaElektryk SamochodowyElektronika SamochodowaNaprawa klimatyzacja samochodowaMechanik mobilny PiasecznoMobilny Mechanik PruszkówMobilny Mechanik WarszawaMechanika Pojazdów WarszawaSerwis Aut Hybrydowych i Diesel WarszawaSerwis i Naprawa Koparek WarszawaSerwis MotocykliNaprawa Busów WarszawaSerwis śmigłowcówNaprawa jachtówSerwis kosiarkiRozrusznik samochodowy serwisSerwis Samolotów WarszawaSerwis Spycharek WarszawaNaprawa Stacyjek Samochodowych WarszawaMobilna Naprawa Tirów WarszawaNaprawa Odśnieżarek WarszawaNaprawa Instalacji LPGNaprawa Podnośników WarszawaLaweta i Auto Pomoc WarszawaMechanik do Rowerów WarszawaMechanik do Elektroniki i Elektryki PojazdówQuadyAd-blue WarszawaNarzędzia BudowlaneSerwis Skuterów ŚnieżnychMechanik Wózków WidłowychSprawdzanie Auta Przed KupnemSpuszczanie paliwa z samochodu WarszawaSuzuki SerwisNaprawa Auta WarszawaWarsztat z DojazdemWymiana Świec Zapłonowych i ŻarowychSerwis autobusów i autokarów.

Mobilny Warsztat Samochodowy, Mechanika, Serwis oferujący kompleksową obsługę sprzętów i samochodów osobowych wszystkich marek. 

37 thoughts on “Filtr cząstek stałych DPF GPF I FAP. "FAKTY i MITY"

  1. Łysy będzie, ładny-ale zmyj to guwno diabelskie z siebie. Nie jesteś sobą gdy takie guwno malowane na sobie nosisz-gdzie ty miałeś różom. Strach na Cibie patrzeć. Zrób coś z tym.

  2. DPFy to maszynka do zarabiania kasy dla serwisów i warsztatów. Nie służą kompletnie niczemu, totalne gówno. I nie wyskakujcie mi tu z wybiórczą ekologią

  3. Realnie podsumowując to co Łysy powiedział, to powinno usuwać się DPF, kata i EGR. Wszystko to zwiększa koszta eksploatacji i zmniejsza moc.
    EGR zaślepić, DPF usunąć, wyprogramować z kompa i podnieść moc programem.
    Efekt, to lepsze osiągi i mniejsze spalanie.

  4. Ekoświry zniszczą motoryzację,dpefy przy wypalaniu ten syf wydalają i tak do atmosfery ,depeefy przepuszczają najmniejsze najbardziej toksyczne cząsteczki, przez depeefy wzraeta zużycie paliwa i oleju,przez depeefy silniki prędzej padają i idą na szrot ,gdzie tu ekologia? Nigdzie! Jedynie problem dla kierowców.

  5. Dla mechanika wiadomo że najlepiej jest aby każdy wymienial, naprawiał, czy regenerował bo chodzi o kase niestety i warsztaty mają z tego korzyści a jak wytniemy to problem znika i warsztat nie zarabia prosta sprawa.

  6. Mieszkam w uk i jeżdże mondeo mk4 2.0 tdci z wycietym dpf, nie dość że nie dymi to nawet przeszedl z tym przegląd gdzie sprawdza sie emisje spalin.

  7. Hehe ale się uśmiałem, Taa dzisiejsze produkują prawie nic w porównaniu do tego co 20 lat temu hehehe, przecież auta coraz większe, coraz cięższe pala tyle co w latach 90tych lub więcej 🙂

  8. Bajki z tym mierzeniem przez policję spalin, gołym okiem nieraz widać jakie parowozy jadą i policja nic na to,a na przeglądach nigdy mi nic nie mierzyli jeszcze z wydechu:-), choć mam LPG czyste paliwo, a silnik oleju nie zużywa

  9. A były kiedyś dobre trwałe, bezproblemowe Diesle, tylko lać i jechać. Coprawda były głośne, dość powolne,ciężkie – ale przecież to Diesel, ma być oszczędny i trwały.

  10. odpowiednio wyciety DPF nie daje żadnych oznak na badaniu diagnostycznym, potrzebny byłby demontaż, aby stwierdzic jego brak, więc kontrola policyjna nic tu nie wnosi, a po drugie , nie mają takich urządzeń, to bajki – z autopsji !!

  11. filtr DPF generalnie nie ma związku z globalnym ociepleniem – ten filtr nie wpływa na ilość emitowanych gazów cieplarnianych (zresztą tak samo jak katalizator) – istnienie tych urządzeń znacząco wpływa na zmniejszenie ilości rakotwórczych/toksycznych cząsteczek (które wchodzą w skład smogu) a które w procesie "dopalania" przekształcane są na mniej reaktywne (dużo mniej toksyczne). ilość gazów cieplarnianych (głównie CO2 i to co zostanie dopalone w katalizatorze i częściowo pochłonięte przez DPF) jest związana z ilością spalonego paliwa.

  12. Czy ja muszę dokańczać dopalanie DPFa od razu gdy samochód je rozpoczyna, czy też mógłbym wyłączyć silnik i czy wówczas samochód dokończyłby dopalanie DPFa przy następnym uruchomieniu silnika?

  13. 9:20 Nie tylko jak jest usterka będzie przybywało oleju, w niektórych autach wystarczy całkiem nie świadomie przerwać procedure wypalania filtra, i po 2 takich razach mamy więcej oleju, a po 3 do 4 komputer krzyczy o wymianę oleju, mimo że była robiona 3.000km temu. Żeby jezdzić współczesnym dieslem bez awaryjnie, trzeba się niestety trochę o aucie które będziemy użytkować nauczyć, inaczej będzie pisane "kiedyś to robili auta……" Teraz też robią dobre auta, tylko większość ludzi kupuje to na co ich nie stać, i oczekująże nigdy nic się nie zepsuje, nie wspomne jużnawet o magicznym przebiegu 180.000km.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!