Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Jak działa ZAWÓR EGR ? || "Szybko! Jak to działa?" #2

Jak działa ZAWÓR EGR ? || "Szybko! Jak to działa?" #2



Jak działa zawór EGR zwany ZAWOREM RECYRKULACJI SPALIN ? Po co jest on stosowany?
————————————————————————-
Odwiedź nasze strony!
Grupa na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/moto.zagwozdki/?ref=bookmarks

https://www.cwst1.pl
https://www.facebook.com/Rekonstrukcja-CWS-T-1-Ludwik-Rożniakowski-119837808671119
https://www.facebook.com/cws.rekonstrukcja

Subskrypcja:
http://www.youtube.com/user/ckdzpc?sub_confirmation=1
————————————————————————- .

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault

Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.

Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.

Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?

Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać

Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.

W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.

MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA

Często przedstawiany błąd systemowy.

BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU ​​CIECZY

Czujnik Nox jest uszkodzony.

Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)

Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo

POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.

Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)

URAE ADBLUE 7.

Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.

Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.

W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!

Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.

Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.

Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.

System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

DAF

IVECO

REALULT

VOLVO

SCANIA

PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI

Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.

Norma Euro 6

CZŁOWIEK

DAF

VOLVO

RENAULT

Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.

wskaźniki

Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.

Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.

Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.

Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.

Chcemy wiedzieć, jak poszło –

Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.

Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.

tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.

Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany

Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza

Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów

Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.

Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).

Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.

Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.

Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.

Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.

Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.

Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.

Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.

Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.

Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.

W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.

Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.

Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.

Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.

Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:

Iveco

volvo

renault

scania

luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)

Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)

SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.

Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)

Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.

Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

38 thoughts on “Jak działa ZAWÓR EGR ? || "Szybko! Jak to działa?" #2

  1. Jeden z nielicznych filmów, który prawidłowo uzasadnia potrzebę montowania zaworów EGR. Jest to korzystne dla środowiska ale niekoniecznie dla silnika bo brudne spaliny w komorze spalania nie wpływają korzystnie na trwałość silnika czego dowodem jest sadza odkładająca się na zaworach EGR. Spora jej część wpada do komory spalania.
    Gratulacje dla autora filmu !!!

  2. EGR sam w sobie nie jest złem. Problem zaczyna się wtedy gdy olej i cząsteczki sadzy tworzą kleistą maź. Myślę, że zastosowanie dodatkowego zbiornika wyłapującego olej z separatora oleju wyeliminował by tworzenie się nagaru. Sadza sama w sobie nie zbija się tak w całość.

  3. Lubię czytać zdania ludzi, którzy zaślepiają EGR, wywalają odmę olejową,tną katy na złomy…
    Osobiście powiem tak – stawiacie wyżej kilka koni(zazwyczaj nieodczuwalna zmiana, ale o tym za chwilę) nad własne zdrowie, cudze zdrowie jak i środowisko. Jak tak nisko oceniacie życie innych to nie powinniście mieć 1 000 kg wozu zdolnego kogoś zabić…

    No i teraz kwestia mocy,zdrowia silnika – jeśli wszystko jest poprawnie sterowane oraz poprawnie serwisowane – wycięcie EGR+kat ODEJMIE mocy!:) Ciężko uwierzyć, co?:) Przypadki ze zdjęć to silniki żłopiące olej, wymęczone i nieszczelne uszczelniacze zaworowe. Sam miałem zdrowy silnik diesla, turbo OK, wtryski OK a mimo to egr się zatykał. Diagnoza? Olej był brany z zaworów…
    Już po 2000 roku samochody osobowe mają tak zaprojektowane wydechy z katem, że po jego wycięciu wóz jest słabszy – nie "wysysa" spalin kat po wycięciu, bo jak zabierzemy "zasysający" spaliny kat – cylindry nie pozbywają się spalin tak szybko, jak z katem..
    EGR – jak wspomniano – zwiększa temperaturę paliwa. Im cieplejsze paliwo(do pewnej granicy oczywiście) przed zapłonem tym lepiej, bo większa moc z silnika. Dlatego m.in. z EGR spada emisja owych węglowodorów, bo więcej go przetwarzamy na moc oraz ponownie spalamy spaliny – w osobowym aucie nie widać różnicy momentu otwarcia egr ani w mocy ani w momencie obrotowym. Dał fanów prędkości i mocy dobra nowina – egr zawsze jest zamknięty przy pełnej przepustnicy. Co więcej – dawka paliwa na pełnej przepustnicy wykracza poza normy emisji spalin – tryb full power nie uwzględnia odczytów sondy lambda ani innych ekologicznych szczegoloe
    No ale niestety, ludzie niektórzy żyją w latach 1980-1990, gdzie w katalogach podaje się moc z katem o kilka koni mniejszą – wówczas nie projektowano jeszcze tak dobrze wydechów. I Tak oto spotykam wozy z 2010 roku bez katów…
    Teraz kwestia temperatury paliwa – jak dobrze pamiętam obecnie granicą tłoczenia paliwa przez wtryski to 3000 barów. Powyżej paliwo zaczyna się gotować przed wtryskiem. Mimo to okolica 3 000 barów jest obecnie stosowanym ciśnieniem wtrysku paliwa w silnikach.

    CWS T-1 – mogłeś podać jeszcze jak się dzielą sposoby recyrkulacji spalin:) Na początku silniki były tak projektowane, aby zawsze po zapłonie pozostawały pewne ilości spalin. Bez zaworów, recyrkulacji itp itd, po prostu taki kształt tłoków, zaworów i kanałów to gwarantował. Potem nadeszły czasy pierwszych zaworów EGR, następnie zaczęto stosować EGR+intercooler, obecnie stosuje się EGR+intercooler, który jeszcze nam podgrzewa ciecz chłodzącą – aby szybciej silnik się nagrzał i krócej chodził na ssaniu.

  4. Mojemu tacie pierdolnął ten zawór, poszedł do cwela aby naprawił. Głupi chuj popierdolił tylko w komputerze i oddał samochód. Dziwiliśmy się, że uwinął się w jeden dzień. Okazało się, że wróciło wszystko do poprzedniego stanu rzeczy i trzeba było zamówić nowy zawór, rozkręcać auto tydzień (z czekaniem na części) I jeszcze dymać do dobrego mechanika pod Krakowem, aby naprostował komputer :/

  5. W dobie turbosprężarek które mają na celu upchać jak najwięcej tlenu stosuje się spaliny by tą ilość tlenu zmniejszyć. Fuck Logic
    Czyli silnik mógłby uzyskać większą wydajność ale EGR go przydusza.

  6. W 2 minuty to może nie, ale fajnie jakbyś zrobił nawet kilkunastominutowy odcinek o układach zawieszenia – wychodząc od tych najpopularniejszych, a o tych egzotycznych jedynie napominając. Nie wiem jak innym ale mi spoko się Twojego opowiadania słucha, a wiedza na temat zawieszeń może przydać się przy takim pierwszym diagnozowaniu przy wystąpieniu dziwnych stuków, skrzypienia, bujania czy innych dziwnych zachowań auta. No to by było coś.

  7. To jest jakiś nowy wynalazek czy stosowany jest od dawna? W benzyniakach czy dieslach? Czy to obniża moc silnika, zabrakło mi wad i zalet zastosowanego urzadzenia ale ogólnie super, treściwie i zrozumiale.

  8. Do CWS T-1.
    Dobry materiał.
    Krótko sensownie przejrzyście i do rzeczy.
    Proszę dodać kolejną minutę i wyjaśniać równie "łopatologicznie" dlaczego (w tym przypadku EGR) ulega przyspieszonemu zużyciu bądź zatkaniu.
    Żeby nie trzeba się kłócić w komentarzach że np. EGR sam się raczej nie zepsuje, a zniszczy go głównie koszmarnie niska JAKOŚĆ? spalin z lejących wtryskiwaczy, z pomieszania ze spalonym olejem silnikowym, przez przedmuchy na np. pierścieniach itd.
    Czyli słowo dla Januszy:
    – "Zapycha Ci się stałe EGR? Twój silnik i jego osprzęt to śmietnik. Pojmij to".

    Tak jak o kłopotach z turbiną mówił p. Klimek
    https://youtu.be/Rb8UY4-N3hY

    Pozdrawiam.

  9. Ahh EGR ile to ja przez niego miałem nerwów zniszczonych.. Jak to właśnie nie zapchany to cieknący olej prze odpowietrzniki pod grzybkiem to raz całkowicie się zamknął i nie mogłem odpalić silnika. Więc się wkurzyłem że go zaślepiłem i z komputera wykasowałem i nie dość że Auto zrobiło się trochę żwawsze to mam spokój.

  10. Czy powietrze zassane z zewnatrz przepływa zawsze przez chłodnice powietrza doładowująego ? tak wskazuje ilustracja, natomiast wydaje mi się że powinna przepływać tylko powietrze które ponownie trafia do komory spalania z kolektora wydechowego a później przez egr ponownie do komory spalania ?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!