Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Jak kupować i kiedy NAPRAWDĘ wymieniać rozrząd? Prawdy nieoczywiste o Volvo V70

Jak kupować i kiedy NAPRAWDĘ wymieniać rozrząd? Prawdy nieoczywiste o Volvo V70



Partnerem dzisiejszego odcinka jest sklep z częściami samochodowymi https://www.iparts.pl/
Na hasło MOTOPRAWDA otrzymasz -7% ZNIŻKI!
Rabat obejmuje cały asortyment poza oponami, olejami, kołami dwumasowymi i sprzęgłami.
#OnlineZawszeTaniej #Przygotujsamochódnawiosnę #iParts

Motoprawda chwali się nowym samochodem. Kupiłem sobie Volvo V70 z 2006 roku i mam zamiar jeździć tym czołgiem na co dzień. W odcinku znajdziecie kilka prawd nieoczywistych na tematy tej szwedzkiej cegły. Podpowiadam też, by NIE KIEROWAĆ SIĘ zaleceniami producentów dotyczącymi interwałów wymiany rozrządu i kupować ZESTAWY renomowanych producentów w redomowanych sklepach/hurtowniach. Dlaczego? Wyjaśniam w filmie. .

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault

Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.

Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.

Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?

Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać

Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.

W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.

MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA

Często przedstawiany błąd systemowy.

BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU ​​CIECZY

Czujnik Nox jest uszkodzony.

Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)

Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo

POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.

Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)

URAE ADBLUE 7.

Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.

Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.

W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!

Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.

Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.

Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.

System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

DAF

IVECO

REALULT

VOLVO

SCANIA

PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI

Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.

Norma Euro 6

CZŁOWIEK

DAF

VOLVO

RENAULT

Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.

wskaźniki

Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.

Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.

Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.

Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.

Chcemy wiedzieć, jak poszło –

Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.

Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.

tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.

Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany

Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza

Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów

Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.

Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).

Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.

Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.

Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.

Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.

Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.

Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.

Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.

Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.

Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.

W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.

Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.

Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.

Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.

Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:

Iveco

volvo

renault

scania

luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)

Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)

SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.

Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)

Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.

Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

48 thoughts on “Jak kupować i kiedy NAPRAWDĘ wymieniać rozrząd? Prawdy nieoczywiste o Volvo V70

  1. Oryginalnie potwierdzam, że V70 2006/140KM jest genialny. Odpalasz, jedziesz, wracasz. Wlewasz benzynę, wymieniasz olej i to wszystko. Mam takie auto piąty rok. Teraz 365k km. Przejechałem ok. 140k km. Drobne naprawy, wymieniłem rozrząd pół roku temu i akumulator oryginalny jeszcze bo strasznie krótko trzymał, było kilka razy problem z odpaleniem jak za długo grało radio albo zapomniałem na krótkim postoju wyciągnąć kluczyk ze stacyjki, być może kabel ładowania przegnity jest, muszę to sprawdzić jeszcze. Byłem u blacharza bo były też szkody parkingowe ale drobne no i na początku od razu zahaczyłem przód bo faktycznie skręt przy parkowaniu – zwrotność to trzeba boiska do piłki nożnej, żeby zawrócić 🙂 ale można się przyzwyczaić. Teraz mam drobne problemy z radiem bo zgasły wszystkie diody przy podświetleniu radia – rozkręcę to radio jak zrobi się cieplej na dworze, do tego przestał mi działać pilot – obydwa piloty – do zamka centralnego, nie wiem jeszcze jak się do tego zabrać, może jakieś luzy przy module odbiorczym, to chyba gdzieś przy lusterku wewnętrznym – może ktoś z was wie co robić? Pojawił się też wzeszłym roku sygnał – coś tam żeby sprawdzić coś na service. Nikt nic takiego nie umiał zrobić, nic się nie działo aż w końcu sam zabrałem się do przetrząsania internetu, jak taki błąd skasować i znalazłem, że wystarczy odpowiednia sekwencja kombinacji kluczyka w stacyjce z jednoczesnym wciśnięciem kasowania licznika przy desce rozdzielczej i wszystko się naprawiło. też w zeszłym roku i też z pomocą przychodzi internet – konieczność zrestartowania automatycznego zamykania się okna kierowcy. I ostatni problem też w zeszłym roku zablokowanie się pasa tylnego za kierowcą. Po złożeniu siedzenia pas się zablokował i nie chciał już pozwolić na podniesienie oparcia do pionu – guzik ograniczający zwijanie się pasa wypadł – też internet i szybkie rozwiązanie – odkręcenie dolnej części pasa i postawienie oparcia do pionu i wszycie guzika do paska – u mnie trytytka 🙂 Wszystko to stało się po przejechaniu ok. 360 tyś kilometrów. Ufff ale elaborat… ale auto wszystkim polecam zwłaszcza, że robię od czasu do czasu bardzo długie trasy.

  2. Ładną, prostą stylistykę ma V70, a w środku też schludnie i przejrzyście. Super, nie każdy lubi przerost formy nad treścią, czy badziewne piano black.

  3. Volvo w 2001 kupił Ford a w 2011 sprzedał Gelly CN. Z tego okresu Volvo to Ford i buda Volvo. Silniki bywały od VW. Do V70 to chyba bazą był Ford Taurus. Oba są nawet podobne. Części NONAME to już w hurtowniach od lat mają.

  4. Panie kronika w Renault Thalia 100 koni piątka i 140 oznacza 4200 obrotów na minutę kropka już tak nie mam bo z Rosji z zamówiłem po prostu tryby dłuższego piątego biegu. Teraz mam 3600

  5. Moment obrotowy na dole to ciekawe spostrzeżenie. Chyba, że mówimy o innych motorach. Dla wszystkich fanów Renault Safrane dwa i pół litra, Volvo, to była wiertarka, która zaczynała jechać tak super od czterech tysięcy obrotów na minutę, do sześciu z hakiem. Nie wypowiem się na temat twojego motoru bo się nie znam. A może ty o dieslu mówisz?

  6. Czekaj czyni nas tylko zasobność portfela. U mnie pod płot to jest 2500 zł plus ile się da włożyć by był w stanie technicznym idealnym kropka no i po trzech de facto czterech latach w marcu zacznie się piąty rok na Renault Thalia nie mogę narzekać. Dwa razy przywiozłem kawałki drewna o łącznej masie półtony za każdym razem plus jaj ojciec czyli łącznie 700 kg. Na A2 leciała 120 bez żadnego ale tylko bardzo mocno obniżony był tył

  7. Czekaj już się do ciebie przeprowadzam bo u mnie Renault Clio 1.4 16 V a konkretnie talia bez włączonej klimatyzacji Bo nie działała do tej jesieni paliła średnią na trasie typu autostrada siedem i pół a wy mieście o litr więcej. Bywały zimą momenty kiedy auto przekraczało 10 litrów. Wtedy klima nie działa

  8. Jak to ktoś powiedział biedny człowiek powinien liczyć pieniądze a bogaty nie jeździł by dwudziestoletnim Renault safrane kropka Więc jak 3 lata temu kupiłem dojazdy na około słupa talie 1.4 od pierwszego właściciela to przegląd i wymianę oleju w zrobiłem zgodnie ze specyfikacją fabryczną kropka Nie nie w Aso w normalnym w warsztacie Chodziło mi o firmy które produkują rozrządy pompy wody i tak dalej dla takich tanich autek kropka opłacało się. Jak powiedziałem minęły 3 lata nic się nie zerwało nic się nie zerwało. Cała reszta mnie osobiście nie interesuje moje auto jeździ zmieniam olej co półtora roku a całą resztę mam gdzieś

  9. Zgadzam się jeżeli w dużej firmie nie ważne czy jest to sieć sprzedażowa czy duży sklep internetowy komplet rozrządu kosztuje 450 awy znajdziecie za 250. No cóż wtedy on może strzelić po pięciu dziesięciu 2000 Albo w dowolnym innym momencie

  10. Dlatego też Renault safrane a Jestem fanatykiem marki uważam za najlepsze jak miały pięciocylindrowe jednostkę w Volvo i czterobiegowy automat od Japończyków. To działało zawsze a przełączniki szyb pompowanie foteli się psuło kropka Nie wiem dlaczego mając ostatnie Renault safrane przez 13 lot nie popsuła mi się klimatyzacja.

  11. Jeżeli chodzi o niebezpieczeństwo i taniość, to kupcie sobie benzynową, powtarzam benzynową, Lagunę 2 z moitorem 18 bądź 20 do waszego uznania. Zadnego Diesla. Auto będzie bardzo bezpieczne, średnio, wbrew pozorom, awaryjne i tanie w naprawach.

  12. O ile pamiętam to t140 jest z silnika 2 litry A te 170 z silnika 2 i 4 l kropka różnica pojawia się kiedy na trasie mając 3,4 osoby na pokładzie plus bagaż musisz wyprzedzić chociażby jednego tira. Ten pierwszy nie da rady ten drugi nawet w automacie wciska w fotel. Ale każdy powinien dobierać auto do swoich potrzeb

  13. Czyli w tym swoim granatowym Volvo masz to samo co miałem ja w Renault safrane numer 5 które posiadałem przez lat 13 kropka Do dziś nim jeżdżę ponieważ za szalone pieniądze sprzedałem nie dobremu znajomemu który wiedział że auto oprócz opcje reg nigdy nie było tłuczone i poza tym te 150 zł na szafie To prawda

  14. Inaczej mówiąc strata na wartości pojazdu dla mnie jest nieistotna dlatego, że w tym stanie to handlarze chcą je kupić za 4 tys. Czyli przez 3 lata de facto straciłem na samochodzie około 1000 zł nie licząc paliwa i ubezpieczenia. Jak dla mnie bomba ponieważ niektóre auta tracą 3 razy tyle kupione za 30 000 przez rok

  15. Zazdroszczę dochodu bo ja uważając się podobnie jak ty za takiego biedaka to do takich jazd kupiłem sobie 3 lata temu Renault talią za 1700 zł od pierwszego właściciela pomalowałem sprayem błotnik bo był czarny. Chodzi o ten przedni plastikowy Po trzech latach i jednej wymianie oleju zrobiłem w końcu klimatyzacji jest za całe 400 zł. Doprowadzenie auta do technicznego ideału technicznego Nadmieniam w środku jest czyściutko nic nie jest złamane nic z nie ma rzeczy które nie działają nie licząc centralnego zamka w tylnych lewych drzwiach wszystko otwiera się z kluczyka. Krótko mówiąc auto idealne technicznie nieidealne wizualnie czyściutkie w środku Kosztowało mnie jak dotychczas przez 3 lata nie licząc benzyny łącznie z zakupem 5000 zł kropka Otwiera się z pilota który jest w kluczyku klima działa Mam dwa komplety nowych opon letnie to Fulda zimowe to Chińczyki kropka żeby nie było auto kupiłem na trzecim komplecie opon na którym przejechałem to lato 2019 roku.

  16. 6:20 To odklejanie materii ze słupków to absolutnie nie jest przypadłość aut po lifcie. Zarówno moja V70 z połowy 2006 jak i szwagra z końca 2004 (już po lifcie) takich defektów nie mają. Słupki, a właściwie ich tapicerowanie nie odkleja się w najmniejszym stopniu. Nie chciałbym wyrokować ale przypuszczam że w Twoim egzemplarzu ktoś, kiedyś w nie przemyślany sposób je czyścił, bądź wręcz wymieniał z jakiegoś powodu poszycie tapicerskie. Stąd taki efekt końcowy.
    A tak w ogóle to fajne auto – będziesz Pan zadowolony. Ja przynajmniej ze swojej "siedemdziesiątki" chyba jeszcze ładnych kilka lat nie zrezygnuje widząc co się dzieje na rynku motoryzacyjnym.

  17. Fajny samochód. Ja też mam ten model, ale następną generację, z 2010 roku. No i silniczek tej samej pojemności i też 5 cylindrów, ale diesel i 205 KM. No i jakieś dziwne rzeczy mówisz. No bo moim zdaniem to jest dość zwrotny. No, chyba, że w następnym modelu poprawili skręt kół. No wiadomo, że jego gabaryt generuje pewne ograniczenia i nie w każdej przestrzeni się nim wymanewruje, czy zaparkuje. W każdym razie ja w moim widzę same zalety. No i nie mam problemów z wymianą żarówek. No bo w tym celu wyciąga się 2 zawleczki i wyjmuje lampę. A jazda to czysta przyjemność, bo kiedy dodaję gazu, odnoszę wrażenie, że silnik tylko na to czekał. No i ta generacja chyba jest stworzona do większych prędkości. Przy 150 – 160 km/h w samochodzie jest jeszcze względnie cicho, a spalanie nie przekracza 6 l/100 km. A z dodatkowych zalet, to pod podłogą bagażnika podnoszoną na siłowniku, jest schowek głęboki na ok 10 cm. Trochę rzeczy tam się mieści i przynajmniej nie walają się po bagażniku…

  18. Miałem kiedyś Volvo 850 2,0 T 5 cylindrów , pięknie to chodziło , teraz też się zastanawiam właśnie nad V70 , ale trochę młodszego jak się uda kasy dozbierać 🙂 POZDRO i przyjemnej pojeżdzawki 🙂

  19. Mam V70 I gen oraz S60 przedlift. W rodzinie jest jeszcze V70 II. Szczerze, wole I gen V70, lepiej wykonana i bardziej pancerna. S60 takze lepsze niz polifty. Czasami cos zatrzeszczy ale to drobiazgi. U mnie trzeszczy fotel pasazera jak ktos na nim siedzi. Poza tym cisza. Mozna sporo pisac, ale wykonanie tych aut, czy to S60 lub V70 I lub II bije na glowe dzisiejsze samochody.

  20. No i to jest normalny, prawdziwy i uczciwy samochód. Wielu radości za kierownica życzę.
    A do Kolegów mam (może głupie) pytanie: jak się ma V70 do V50? Rozglądam się za mniejszym autem, gdyż już nie potrzebuję dużego minivana i V50 wpadł mi w oko. Czy o tym modelu również można powiedzieć tyle dobrego czy to już inna epoka motoryzacji? Wiem, że ma sporo wspólnego z Fordem Focusem (którego akurat ja niezbyt dobrze wspominam pod kątem trwałości). Pozdrawiam Widzów!

  21. Tylko manual ,nowa skrzynia automat droższa od twojego auta a regenaracji automat troche tańsza od samochodu , po to są ręce by samemu biegi zmieniać , tak samo kierownica jest do kierowania a jak ktoś nie chce zmieniać biegów i kierować jest samochód o nazwie TAXI

  22. Tak tak śmiejcie sie ale to volvo jak było nowe kosztowało pnad 200 tys zł było kilka razy droższe od nowego poloneza i oczywiscie , trwałość auta jest super ,auto legenda ,kiedyś to był konkurent mercedesa

  23. Mam to samo, tylko sedan, 2001 S60 5 cylindrów, benzyna z turbo. Powiem szczerze zero rdzy, a mechanika łatwa do naprawy. Ps. wymień puszkę filtra odmy i wyczyść przepustnicę, taki pakiet startowy starych Volvo

Dodaj komentarz

Zadzwoń!