Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Komputerowa diagnostyka samochodu OBD2 Cz.1 wprowadzenie Vlog#35

Komputerowa diagnostyka samochodu OBD2 Cz.1 wprowadzenie Vlog#35



OBD2 interfejs diagnostyczny czyli element bez którego dziś nie da się naprawiać samochodów.
Jak czytać kody błędów silnika jak czytać jego parametry ?
Mam nadzieje że w kilku odcinkach uda nam się Wam pomóc w tym problemie .

——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:

M4K Garage sieć warsztatów samochodowych


——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

44 thoughts on “Komputerowa diagnostyka samochodu OBD2 Cz.1 wprowadzenie Vlog#35

  1. Oglądam cie już 2 – 3 tygodnie i dalej filmy z przed 4 lat xD ten 2016 był chyba poważnie dobrym rokiem. Miodzio. Byle bys się nie skończył 😀 cieszy mordo już sie robisz codziennością, jeszcze ci to powtórzę :p

  2. Witam. Posiada Renault Kadjar 2016 1.5dci. Samochód jest od nowości, nie był bity, płyn hamulcowy stan max. Ostatnio na desce rozdzielczej wyświetlił się komunikat "usterka układu hamulcowego". Po podpięciu interfejsu iCar odb2, doszło do połączenia z samochodem, jednak nie wyświetlały się żadne błędy. Komunikat pojawił się po zaparkowaniu na stromym wzniesieniu, doszło do obrócenia się koła, a hamulec parkingowy nie został jeszcze zwolniony. Czy istnieje możliwość, usunięcia tego błędu w domowych warunkach przy użyciu jakiegoś konkretniejszego sprzętu, czy należy udać się do serwisu?

  3. Ja włączyłem np zamykanie samochodu na włączonym silniku, badz zamykanie automatyczne gdy kluczyk jest po za samochodem. Czy tez kierunkowskazy tylnie migają po kazdej ze stron na zmiane. Badz przy otwartym bagazniku kierunkowskazy sie świecą.

  4. Jakie forum jakie błędy jakie kasowanie co wy pierdo..cie pojęcia nie macie. Jak błędu nie było co do egr ,jak byk wyjeba.o przepływkę i sondę co za specjaliści. Bardzo płytka ogólna wiedza i tyle.A jeszcze w module komfortu to se możesz światła z automatu klepnąć i tyle a nie (DOPOSŻYĆ FURĘ) za tyś. Gdzie wy żyjecie. Co do CDIF na początek tak do podstawowej obsługi średniej klasy samochodów ale w tych pieniążkach Gutmann PC bije go na łeb.

  5. Nie śledzę specjalnie filmików łysego ale zastanawiam się czy on coś w życiu własnymi rękami zrobił? W każdym jego filmiku w cholerę teorii, co to on nie jest, a co do czego przyjdzie to na prawdę do kumpla, na komputer też, o co kaman?

  6. Są ludzie którzy nie polecą odrazu po nową częsc,oczywiscie mówię o włascicielach aut którzy lubią się pobawic w mechaników , a co lepsze dają radę czasami lepiej jak mechanicy. Wystarczy trochę pomyślunku 🙂

  7. Kolego, podstawowym parametrem na podstawie ktorego centralka silnika stwierdza brakujace zaplony jest predkosc obrotowa silnka ( a nie czujnik detonacyjny) . To teraz pytanie dodatkowe dla eksperow. .. Przy jakich zakresach predkosci obrotowej silnika centralka stwierdza brakujace zaplony dla silnika bezynowego i diesla. Dlaczego tak jest? .Pozdrawiam
    Marek

  8. mogę dodać, że w BMW 318 e46 z silnikiem n42b20a jest problem z wypadającym zapłonem na trzecim cylindrze na zimnym silniku, a spowodowane jest to uszkodzeniem wałka regulacji odchylenia zaworów valvetronic gdzie sam wałek nie nosi śladów zużycia. pozdrawiam interesujący vlog

  9. od kilku dni mam vgate icar2 do mojej octavii i. Wstępnie podłączyłem i działa, teraz pytanie który program ze sklepu google jest na tyle dobry żeby warto było kupić wersję pro ? carscanner PRO czy może Torque PRO a może coś innego?

  10. Mam taką życiową radę na kody błędów silnika.
    Trzeba kupić prosty skaner z przyciskiem kasowania błędów. Jest tego dużo w necie.
    Przycisk kasowania podłączyć pod światła stopu.
    Zapomnieć o czekendżin.

  11. Witam mam pytanie
    Czy interfejsem Elm pod Bt na androida lub pod komputerem PC da się włączyć dodatkowe funkcje w module komfortu typu doświetlanie zakrętów czy test liczników?
    Jeśli tak to jaki program jest do tego potrzebny?

  12. Koledzy, THyundai Coupe RD z 2000 r. – 1.6 litra – Mam problem z wyrzucaniem zapłonu – kable, świece, cewka – wymienione dalej nie pali na dwa baki, cewka podwójna, trzy przewody zasilane ze sterownika silnika, brak iskry sprawdziłem przewody do samego sterownika i wygląda na to że jeden pin sterownika nie wysyła sygnału. 🙁 Co teraz, czy jak kupie nowy sterownik, to będzie działał ?

  13. mam pytanie jaki interfejs diagnostyczny kupić na początek nie mam warsztatu samochodowego tylko kilka samochodów dostawczych i osobowych starszych ( co sądzicie o multidiag)

  14. Odnośnie turbiny mówiliście o lopatkach macie na myśli te od geometrii w turbosprezarce?? Zapewne bo gdy są źle zamknięte nie dotyka na dana przeplywowosc w audi o ile dobrze pamiętam z kolektorem powinna mieć 46.3 kg/h idealnie o ile kojarzę dobrze turbinke. Pozdrawiam 😁

  15. a co z pomiarami na postoju? – przecież elektronika może wykryć, że nie ma obciążenia. Tak jak dawno temu HDI PSA 2.0 pompa paliwa trójtłoczkowa wyłączała jeden tłoczek i lała paliwo na przelew, aby nie przeciążać silnika

  16. No dobra, a jak się kupi taki tester z Alledrogo, za ok 400 PLN to tam już oprogramowanie dla aut jest? czy trzeba jeszcze jakieś oprogramowanie pod konkretne marki kupić?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!