Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Koparko Ładowarka | Przewożenie materiałów na paletach | Caterpillar Instrukcja

Koparko Ładowarka | Przewożenie materiałów na paletach | Caterpillar Instrukcja



Witam! Nie bądź nosaczem zostaw suba i lika!

Instrukcja przewożenia koparko-ładowarką na widłach
Palety
Caterpillar 432e
Koparko ładowarka
Operator
Budowa
Koparka

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault

Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.

Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.

Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?

Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać

Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.

W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.

MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA

Często przedstawiany błąd systemowy.

BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU ​​CIECZY

Czujnik Nox jest uszkodzony.

Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)

Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo

POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.

Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)

URAE ADBLUE 7.

Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.

Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.

W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!

Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.

Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.

Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.

System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

DAF

IVECO

REALULT

VOLVO

SCANIA

PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI

Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.

Norma Euro 6

CZŁOWIEK

DAF

VOLVO

RENAULT

Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.

wskaźniki

Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.

Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.

Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.

Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.

Chcemy wiedzieć, jak poszło –

Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.

Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.

tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.

Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany

Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza

Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów

Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.

Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).

Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.

Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.

Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.

Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.

Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.

Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.

Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.

Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.

Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.

W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.

Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.

Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.

Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.

Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:

Iveco

volvo

renault

scania

luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)

Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)

SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.

Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)

Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.

Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

29 thoughts on “Koparko Ładowarka | Przewożenie materiałów na paletach | Caterpillar Instrukcja

  1. Na zamkniętym się lepiej wozi niż cudowanie niżej wyżej bierzesz i grzejesz jak kladom 900 metruw w 8 godzin w 7 he niema czasu się odlać a nie muwie o więzieniu podsypu i z że cztery transporty do rozładunku kocham budowę alu alu budowa ajerzdza głowa w betoniarce

  2. Zajebisty kanał. Szkoda, że przestałeś nagrywać nowe materiały. Mógłbyś coś jeszcze wrzucić bo fajnie tłumaczysz a zadań dla koparkoładowarki jest bez liku.

  3. Kompletnie nie moja bajka koparko- ładowarki. Ale sporo opowiedziałeś, słychać ze lubisz swoją prace, i ze sporo potrafisz. Chętnie tez dzielisz się wiedza!!!! Bardzo ważna sprawa !!!!

  4. Pracowałem na 432E. Na 432F skrzywiłem dwukrotnie widłe, raz przewoziłem rurę na otwartym krokodylu a drugi raz paletę z k i sostką brukowa. Taką zepe robią. W starych modelach np catC, D czy jcb 3 cm to było nie do pomyślenia. Trzeba było grzac palnikiem nie było innej opcji. Teraz w cat 432F2 są wzmacniane i fajnie się zabiera palety. Ale i tak mam przeczulenie i zawsze dolna paletę zabieram na otwartym krokodylu i gdy dojadę do lawety zamykam i opuszczam ramie ładowarki i na zamkniętej łyżce zabieram na siebie. Czyba że paleta nie jest pełna, lekka lub pół to na otwartym krokodylu. Też przeżyciem multum palet. Najgorzej krawężniki z kamienia niektóre palety grubo ponad 2,5 t. Kiedyś piec prawie 3.5 tony😰. I faktycznie z poczatku jest ciężko zwłaszcza jeżeli ktoś był samoukiem i nie miał ktoś pokazać, podpowiedzieć, dać wskazówka… Ale teraz to czy widły nie są w poziomie czy podłoże nierówne bez znaczenia💪. Ja nie zapomnę swojej pierszej pracy jak mnie wysłali na kopanie fundamentów domu rodzinnego. Wykop miał być na 40 cm szeroki a ja łyżka 30 cm lub po niej 50 cm i musiałem na 140 przybierać boki. Wtedy to masakra nameczyłem się ale dałem radę. Wcześniej cis tam robiłem na koparce obrotowej 2.8 t ale przesiąść się do 3cx gdzie ruchy ruchy akurat w tym modelu były +plusy nie ixy tylko odwrócone. A teraz to mi to bez różnicy. U nas teren gurzysty, osuwiska, na równinach piaski, przechyły itd trzeba uważać. Zwłaszcza gdy jest potrzeba przemieszczać się poprzek stoku trzeba robić przeciw wagę tylna łyżką… Oraz uważać aby przednia łyżka była najważniejsze poparta dobrze o podłoże (krawędź łyżki przedniej aby nie była na z 10 lub 20 cm w powietrzu a chcemy na pełnym wysiegu odłożyć urobek na tą samą stronę kat 180 st.) jeżeli jest, taka przednia w powietrzu wysoko lub załadunek na auto to może być duży problem… Fajnie to tłumaczysz podoba się. Pozdrawiam operatorów 💪👊

  5. Mógłbyś coś nagrać o równaniu terenu przodem? Tył i skarpówka to bajka bo widać jak na dłoni, a przodem już nie jest to takie oczywiste. Jako początkujący na kopład to mi idzie najgorzej. a wiadomo że porównany teren po rwaniu karp czy kopaniu to taka wisienka na torcie.

  6. Kolego opowiadasz totalne bzdury, praca widłami to nie toto-lotek. Na zamkniętym krokodylu nie widać wideł więc jak możesz tak celować na oślep. Nie wspomnę już że gdybyś miał europalete na nierównym terenie to może 1 na 10 jesteś w stanie trafić. Ludziska! ! Krokodyl uchylamy lekko wtedy widzimy koniec wideł i normalnie zabieramy/ odstawiamy paletę. Nie wspomnę już o czarowaniu bolcami – DTR się kłania. To nie jest poradnik tylko anty poradnik! ! !

  7. Ja zakupiłem kamerkę z monitorem na aledrogo . Zamontowałem ją na środku łyżki pod prętem na którym są widły,po rozłożeniu wideł mam obraz całych wideł i przedpola . Ułatwia to pracę no ale umiejętności nie zastąpi. Czy z kamerą czy bez trzeba umieć to zrobić.

  8. Pamiętam jak sam pierwszego dnia w firmie miałem do rozładowania tiry z ceramicznymi cegłami, co się wtedy napociłem (a był deszczowy październik) to przechodzi ludzkie pojęcie xd

  9. Siema widzę że robisz tak jak ja i podobnie jak Tobie mi też kazali wozić palety nie mając o tym wgl pojęcia i wiem jak ręce bolą od układania kostki jak paleta się rozwali. Zapraszam do mnie mam jeden krótki filmik z przewozu palety możesz ocenić samouka 🙂

  10. Mam 432e podobna tylko z roku 2010, z ramieniem z tylu i innym i zegsrami innymi i nie ma opcji zebym na otwartym krokodylu podniosl palete, cos mieliscie grzebane w hydraulice z przodu ?

  11. Cześć, wybieram się na kurs operatora koparko ładowarki i mam kilka pytań
    1. Jak mniej więcej wyglada egzamin teoretyczny i praktyczny
    2. Gdzie najlepiej szukać zatrudnienia po kursie bez doświadczenia

Dodaj komentarz

Zadzwoń!