Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Mazda 6 - 3 zalety i 3 wady

Mazda 6 – 3 zalety i 3 wady



Nasza strona: http://www.autocentrum.pl/
W dzisiejszym odcinku prezentujemy jedno z najładniejszych aut, które wjadą do polskich salonów w 2013 roku. Mazda 6 2,2 SKYACTIV-D 175 KM i-ELOOP sedan. Zapraszamy do oglądania relacji ze znalezionych przez nas zalet i wad tego auta.
Zobacz test na AutoCentrum.pl – http://www.autocentrum.pl/testy/mazda-6-szybsza-lepsza-piekniejsza/ .

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault

Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.

Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.

Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?

Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać

Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.

W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.

MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA

Często przedstawiany błąd systemowy.

BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU ​​CIECZY

Czujnik Nox jest uszkodzony.

Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)

Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo

POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.

Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)

URAE ADBLUE 7.

Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.

Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.

W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!

Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.

Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.

Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.

System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

DAF

IVECO

REALULT

VOLVO

SCANIA

PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI

Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.

Norma Euro 6

CZŁOWIEK

DAF

VOLVO

RENAULT

Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.

wskaźniki

Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.

Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.

Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.

Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.

Chcemy wiedzieć, jak poszło –

Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.

Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.

tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.

Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany

Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza

Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów

Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.

Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).

Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.

Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.

Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.

Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.

Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.

Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.

Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.

Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.

Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.

W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.

Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.

Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.

Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.

Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:

Iveco

volvo

renault

scania

luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)

Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)

SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.

Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)

Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.

Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

45 thoughts on “Mazda 6 – 3 zalety i 3 wady

  1. Siema mam pytanko. Jeżdżę 2.2 diesel sedan automat już 3lata.rok PR. To2013. Pełna opcja polski salon. Zainwestowałem w najdroższe klocki tarcze itd. . Nie żałuję mojej curce czyli Madzi. Ze spalaniem już przesadziłeś. Ja niżej 9 nie zszedłem od samego początku. nigdy.wgralem mapę. Mam223km.rdzy jeszcze nie mam. Choć stoi cały rok bez garażu. Auto sportowe i eleganckie.tu masz rację. Wyprzedzam w ciągu 3.4sekundy.a. Ipytanie brzmi. Dlaczego nikt nie robi testu diesla z ful opcja tylko ciągle kombi i benzyna?czy kupiłem źle?mysle że nie. Tydzień temu chcieli mi zawinąć ale coś poszło nie tak.wiec pytam dlaczego każdy boi się diesla w automacie i dlaczego nie ma żadnego filmu o takim aucie???? Pozdrawiam

  2. Ja mam przyjemność być w posiadaniu mazdy 3 w nowej budzie i okulary mieszczą się idealnie a jeśli chodzi o drzwi to jest to super rozwiązanie . Jeżdżę po Europie i tunel w drzwiach na butelkę jest jak dla mnie idealnym rozwiązaniem

  3. Rozumiem ze ten filmik ma 7lat i jeszcze bylo za wczas ale po 7 latach a w zasadzie mozna powiedziec ze juz po 3 latach uzytkowania mozna wymienic 4 wade a mianowicie korozja 😂🤷‍♂️ auto po 3 latach ma juz korozje na podwoziu 🤦‍♂️ to powinno byc wypisane w wyposazeniu od wersji najbiedniejszej do najbogatszej jako standard 😁

  4. Zapomniał pan powiedzieć ze nie ma z tyłu miejsca nad głową lub skrzętnie pan to pominął, bagaznik imponujący 480 litrów chyba wobec kompakta bo passat ma 586 – warto by pisać "materiał reklamowy" no chyba ze innych już pan nie robi

  5. Ani słowa o braku polskiego menu, co za tym idzie, nie rozpoznaje wybierania głosowego numerów książki tel., wycierające się wałki rozrząduw dieslu, wadliwe mechanizmy lusterek i inne.

  6. kurła, przeglądam sobie oferty w swoim zasięgu, widzę same e36 z 2003 (XD), jakieś passaty i a-czwórki, a tu nagle bang mazda 6 III rok produkcji 2016, zajebiste autko jak dla mnie
    XD tylko że się przeprowadzam co chwilę i lipa jest

  7. Ja bym dopisał i 4. niewielką wadę jeśli chodzi o wyposażenie auta. Otóż w żadnej, nawet najdroższej wersji wyposażenia nie ma w tym aucie klimatyzowanego schowka… no w tej klasie aut to jednak porażka mazdy.

  8. Po 3 latach użytkowania mazdy 6 gj mogę powiedzieć, że jej największym mankamentem jest bardzo cienka warstwa lakieru. W filmie jako 3 wadę podano "schowek na okulary" ja bym raczej szła w stronę schowka tam gdzie jest miejsce na kubki (w wersji przed liftem) tzn. wrzucając monety do tego schowka i zamykając pokrywę, po przejechaniu kilku kilometrów i wykonaniu kilku skrętów monety znajdują się już w środku tunelu… Trudność może sprawiać czasami też skrzynia biegów – przy wyższych obrotach ciężko wysprzęglić pierwszy bieg i wbić kolejny. Do tego dochodzi skrzypienie fotela i podłokietnika – w materiale było to omówione jako niezgranie materiałów. Pomimo to po raz kolejny zdecydowałabym się na zakup Mazdy :)))

  9. Witam
    Mam w planie zakup Mazdy 6 z 2013 roku 2.2 diesel 150 koni o przebiegu 130 tys .
    Jak z awaryjnością tego auta po prawie 4 latach od premiery ?
    Czy powinienem sie obawiać takiego przebiegu ?
    Pozdrawiam

  10. Kupiłem Accorda z 2007 i mam z bani wszelkie za i przeciw w M6..auto jak wydmuszka – fajnie wygląda, ale gdy weźmiemy pod uwagę detale, koszty i inne wszelkie rozczarowania..eeeech..masz Hondę z wyższej półki masz wszystkie problemy z autem z głowy. Raz do roku wymiana oleju, ogólny przegląd, odnowienie lakieru i.. hulaj dusza :)) nie żałuję wyboru. Mój Accord płynie po jezdni ..

  11. Wtam , szukalem auta dla siebie nowego i postanowilem ze sprawdze nowa mazde. Auto wyglada pieknie z zewnatrz , nie ma ladniejszego sedana tej klasy. Niestety w środku nie jest juz tak fajnie.Mam 2 metry wzrostu i waze 105kg – ledwo sie zmiescilem do tego auta- moja dziewczyna ma 160cm i narzekala na brak miejsca oraz widocznosc z tylu. Wnetrze wydaje sie byc bardzo zabudowane czułem sie jak w czołgu. Mnóstwo elektroniki jakiś, bajerów które wg mnie nie sa do niczego potrzebne. Kolejna rzecza jaka mnie uderzyla to halas w sirodku auta. Juz przy 80 km/h bylo glosno. przy 140/km h nie dalo sie gadac. Silnik fajnie sie zbieral ale na wyzszych biegach troche brakuje elastycznosci. Ogolnie jak dla mnie: Za malo miejsca !  z mniejszych rzeczy to – slaba widocznosc, i mala elastycznosc silnika na wyzszych biegach oraz za duzo bajerow.

  12. Technicznie rzecz biorąc powinieneś powiedzieć superkondensator (cechuje go ogromna pojemność i stosunkowo niskie napięcie 2,7V) Sysetem i-eloop jest bardzo ciekawy i moim zdaniem powienien być stosowany w każdym samochodzie. Jest jeszcze jedna zaleta superkondensatora wytrzymuje ok 500 000 cykli ładowania i rozładowywania.

  13. 2:53 "Autem sportowym"? Najmocniejsza benzyna ma zaledwie 192KM (zaledwie jeśli mówimy o samochodzie sportowym). Nie ma nawet tej magicznej dwójki z przodu. A przyspieszenie do setki to nieco poniżej 8 sekund. To już przyzwoicie, ale BMW 3 ze średnim silnikiem przyspiesza do setki w okolicach lub nawet poniżej 6 sekund. 8 sekund i 192KM/250Nm to moim zdaniem nie samochód sportowy, przynajmniej nie przy tych proporcjach moc/masa. 

  14. mogą pojawić się skrzypy na nierównościach tunelu ale nie muszą 🙂 jak będzie czas pokaże za parę lat,dobre auto dla osób którym zbrzydły już auta niemieckie które po faceliftingu wyglądają prawie tak samo i po 150 tys km stają się skarbonką bez dna dwumas i inne pierdoło wtryski wysiadają a na aukcjach 10 latki mają po 200 tys km każdy.

  15. zajebisty wóz pod względem wyglądu (ogół) ale daleko mu do bezawaryjności 1 generacji po face lifcie bez dwumasy egr fap(dpf) i innych bzdurnych wynalazków. 1 generacja w benzynie + lpg jest bezkonkurencyjna a komfort jazdy delikatnie na plus nowej madziary. 

Dodaj komentarz

Zadzwoń!