Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Naprawa skrzyni biegów MAN ZF 16S 2220 Część "1" demontaż rozbieranie na części i weryfikacja !!!

Naprawa skrzyni biegów MAN ZF 16S 2220 Część "1" demontaż rozbieranie na części i weryfikacja !!!



https://patronite.pl/TruckmechanicfromPoland

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

46 thoughts on “Naprawa skrzyni biegów MAN ZF 16S 2220 Część "1" demontaż rozbieranie na części i weryfikacja !!!

  1. Kiedyś latałem Renault Major 380 ti ze skrzynią B18 i ona też strasznie wyła na dolnej. Auto poszło do Arabów z przebiegiem 2 100 000 i oddaliśmy je tylko dlatego że przy tym przebiegu kable elektryczne praktycznie nie miały izolacji od ocierania się o siebie i ramę i co chwila coś nie działało.

  2. Witam, jestem po wymianie sprzęgła w man tgs skrzynia automatyczna zf
    Po pewnym "znikł mi bieg wsteczny"
    Mam możliwość cofania tylko i wyłącznie przez przełączenie na RM.
    Pomóże ktoś?

  3. W 1995 tata kupił mana 19372 I jak wracał z trasy to już kilometr przed domem słyszałem jak ruszał na skrzyżowaniu z dolnej półki. To był dźwięk jedyny w swoim rodzaju. Piękny dźwięk

  4. Bardzo fajny kanał filmowy związany z mechaniką ciężarówek i nie tylko, na YouTube. Porównywał bym to ze słynnym angielskim programem "fani 4 kółek" z Mike'a Brewerem i mechanikiem Edd Chaina, lub z TV turbo i naprawą aut osobowym w roli mechanika Adam Klimka. Oczywiście tu mamy prezesa który filmuje i charyzmatyczną gwiazdę filmową z nad oceanu Sean Conery czyli dziadek no i osoba Miśka. Jednak w odróżnieniu od tych programów gdzie jest są informacje to u was jest to lepiej wykonane z prostego powodu. Masz pokazane objaśnione i filmowane. Z kolei w TV dokręcają jakąś część i nie jest to z filmowane tak jak u was czarno na białym. Czyli są cięcia kadru. Gdy oglądam wasze filmiki to mam wrażenie że operatorzy czy producenci tego typu programów telewizyjnych powinni udać się do was na szkolenie. Bo programy tego typu powinny być zrozumiałe dla prostych ludzi aby jednak tak było musi to być pokazane, choć rozumiem po części TV, bo mają ograniczone ramy czasowe i coś muszą wyciąć a coś puścić w eter. Jednak na ich miejscu puścił bym wasz materiał w telewizji, chociaż domyślam że nie jest to celem tych filmów, lecz byłoby to również i być może pewna lekcją dla innych warsztatów mechanicznych również na temat kultury prowadzenia i rozmowy z ludźmi, bo podoba mi się że nie rzucacie tak "mięsem" podczas pracy (przynajmniej na filmie). Dobra robota chłopaki i tak trzymać. I tak sobie myślę że na internecie jest przynajmniej wolność w filmowaniu i nie ma się co czadowo ograniczać, bo lepiej wydłużyć filmik i pokazać to co się powinno niż ciąć i przeskakując z etapu naprawy na drugi etap po to by zmieścić się jakość w np. godzinnej ramówce. Jednak myślę że u szefa wszystkich szefów to nie przejdzie i chwała Bogu. Jestem kierowcą i dopiero odkryłem te blogi filmowe i powiem szczerze oczy mi się zaświeciły jak latarki, bo jestem kierowcą Ciężarówek aczkolwiek z mechaniką w praktyce przy tych autach to jestem garażowym amatorem choć mam pasję ku temu. Stąd pozdrawiam, cierpliwości przy pracy i kręceniu materiałów filmowych życzę. 😁👍👍

  5. Nie mam pojęcia o mechanice
    olej potrafię zmienić
    Ale kolego Jesteś zajebistym mechanikiem i do tego potrafisz o tym opowiadać z pasją
    Szacun Wielki
    Na marginesie Ja Jestem budowlańcem 👍

  6. Cześć!
    Dawno Cię nie widziałem.
    Fajnie eksponujesz wasza robotę – tylko, mam jedno spostrzeżenie – upasłeś się! Moja rada; śniadanie jedz obfite, obiadem się podziel, kolację oddaj wrogowi.
    Cz-kam na następne Twoje video.
    Ukłony,

  7. ZF fajna skrzynia do roboty klasyczna usterka dla tej przekładni. Ta skrzynia biegów tak naprawdę ma 4 biegi, a dzięki dwóm przekładnią planetarnym 15 lub 16 przełożeń w zależności od samochodu w którym siedzi 🙂

  8. Fajna robota w tych skrzyniach przewaznie leci 3 i 7 bo to jest jeden bieg a kazdy rusza z 3ki a z pllanetarkom to często jak są luzne te bolce to potrafiom sie wysuwać iwycierac obudowe skrzyni biegow niektórzy robiom kropkę migomatem i święty spokój

  9. Mija już któraś godzina od obejrzenia odcinka, a ja co chwila wracam żeby ponownie usłyszeć żart o zabawie z Chomikiem 😂 konkretna dawka wiedzy połączona z humorem! To sie ceni 😊 Pozdrawiam serdecznie 👍🏻

  10. A ONA z wami? Nie chłopaki żart na bok właśnie mieszkam w miejscowości pochodzenia tych fur (Maschinen Anstalt Niedersachsen). Mega praca na tym kanale. Zostaje tutaj. Best regards from Polska/Germany… Łukasz 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!