
NOWY MASTER I NIEKOŃCZĄCE SIĘ NAPRAWY!
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Naprawa SAMOCHODÓW Z SYSTEMEM ADBLUE WARSZAWA
+48 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Zadzwoń aby umówić termin spotkania!
NAPRAWA SAMOCHODÓW Z ADBLUE
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. Spuszczanie paliwa Warszawa.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik Warszawa
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Mechanik z dojazdem, wysokiej jakości usługi naprawy sprzętów, pojazdów, elektryki, tirów, samochodów osobowych.
Naprawa alarmów samochodowych Warszawa, Serwis Alternatora Warszawa, Import Aut, Mobilny Mechanik Wołomin, Auto Tuning Warszawa, Mobilny Mechanik Legionowo, Auto Serwis Warszawa, Mechanika Samochodowa, Naprawa maszyn budowlanych Warszawa, Awaryjne otwieranie samochodów Warszawa, Serwis Ciągników, Tuning Auta Warszawa, Elektryk Samochodowy, Elektronika Samochodowa, Naprawa klimatyzacja samochodowa, Mechanik mobilny Piaseczno, Mobilny Mechanik Pruszków, Mobilny Mechanik Warszawa, Mechanika Pojazdów Warszawa, Serwis Aut Hybrydowych i Diesel Warszawa, Serwis i Naprawa Koparek Warszawa, Serwis Motocykli, Naprawa Busów Warszawa, Serwis śmigłowców, Naprawa jachtów, Serwis kosiarki, Rozrusznik samochodowy serwis, Serwis Samolotów Warszawa, Serwis Spycharek Warszawa, Naprawa Stacyjek Samochodowych Warszawa, Mobilna Naprawa Tirów Warszawa, Naprawa Odśnieżarek Warszawa, Naprawa Instalacji LPG, Naprawa Podnośników Warszawa, Laweta i Auto Pomoc Warszawa, Mechanik do Rowerów Warszawa, Mechanik do Elektroniki i Elektryki Pojazdów, Quady, Ad-blue Warszawa, Narzędzia Budowlane, Serwis Skuterów Śnieżnych, Mechanik Wózków Widłowych, Sprawdzanie Auta Przed Kupnem, Spuszczanie paliwa z samochodu Warszawa, Suzuki Serwis, Naprawa Auta Warszawa, Warsztat z Dojazdem, Wymiana Świec Zapłonowych i Żarowych, Serwis autobusów i autokarów.
Mobilny Warsztat Samochodowy, Mechanika, Serwis oferujący kompleksową obsługę sprzętów i samochodów osobowych wszystkich marek.
Link do artykułu:
https://www.dostawczakiem.pl/usterki-w-nowych-renault-master-klienci-skarza-sie-na-aso/
Importowane z Youtube
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Naprawa SAMOCHODÓW Z SYSTEMEM ADBLUE WARSZAWA
+48 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Zadzwoń aby umówić termin spotkania!
NAPRAWA SAMOCHODÓW Z ADBLUE
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. Spuszczanie paliwa Warszawa.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik Warszawa
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Mechanik z dojazdem, wysokiej jakości usługi naprawy sprzętów, pojazdów, elektryki, tirów, samochodów osobowych.
Naprawa alarmów samochodowych Warszawa, Serwis Alternatora Warszawa, Import Aut, Mobilny Mechanik Wołomin, Auto Tuning Warszawa, Mobilny Mechanik Legionowo, Auto Serwis Warszawa, Mechanika Samochodowa, Naprawa maszyn budowlanych Warszawa, Awaryjne otwieranie samochodów Warszawa, Serwis Ciągników, Tuning Auta Warszawa, Elektryk Samochodowy, Elektronika Samochodowa, Naprawa klimatyzacja samochodowa, Mechanik mobilny Piaseczno, Mobilny Mechanik Pruszków, Mobilny Mechanik Warszawa, Mechanika Pojazdów Warszawa, Serwis Aut Hybrydowych i Diesel Warszawa, Serwis i Naprawa Koparek Warszawa, Serwis Motocykli, Naprawa Busów Warszawa, Serwis śmigłowców, Naprawa jachtów, Serwis kosiarki, Rozrusznik samochodowy serwis, Serwis Samolotów Warszawa, Serwis Spycharek Warszawa, Naprawa Stacyjek Samochodowych Warszawa, Mobilna Naprawa Tirów Warszawa, Naprawa Odśnieżarek Warszawa, Naprawa Instalacji LPG, Naprawa Podnośników Warszawa, Laweta i Auto Pomoc Warszawa, Mechanik do Rowerów Warszawa, Mechanik do Elektroniki i Elektryki Pojazdów, Quady, Ad-blue Warszawa, Narzędzia Budowlane, Serwis Skuterów Śnieżnych, Mechanik Wózków Widłowych, Sprawdzanie Auta Przed Kupnem, Spuszczanie paliwa z samochodu Warszawa, Suzuki Serwis, Naprawa Auta Warszawa, Warsztat z Dojazdem, Wymiana Świec Zapłonowych i Żarowych, Serwis autobusów i autokarów.
Mobilny Warsztat Samochodowy, Mechanika, Serwis oferujący kompleksową obsługę sprzętów i samochodów osobowych wszystkich marek.
Niezły syf
Miałem podobnie w fiacie ducato. Ile ja sie jeździłem , w końcu wymieniłem ws ystkue wtryski. Pomogło na tydzień i znowu to samo, na szczęście dobry diagnosta wyczail ze jeden z nowych wtryskow był wadliwy. Od tej pory oare miesięcy mam juz spokój. Pozdrawiam
Tu nie wiń renault tylko jeb…unie i to co robi z koncernami i normy spalin 🙂
Jeśli te turbiny które oni wymieniali były rzeczywiście uszkodzone może być to spowodowane zawalonym dpfem i tu bym szukał problemu, bo skoro były błędy wypalania może być zawalony bardzo, a turbiny nie mają siły spalin odprowadzać.
Czyli trzeba wyspawać progi w moim starym ducato 2.8 2005 r. I przejechać nim następne pół miliona kilometrów. A nie kupować nowe badziewie.
ten silnik w tej konfiguracji to ogromna wpadka renault której nie potrafią wziąść na klatę tylko zamiatają pod dywan..
Nasze auto marki Peugeot stoi w Hiszpanii .Po naprawie w serwisie ujechał 13 km i stoi . Takie same padło,ma niecały rok i wiecznie zepsuty. Będziemy na międzynarodówce latać Lublinkami
No niestety chłop ma rację…Też kupiliśmy w 2021 tego mastera.Jestesmy mechanikami, toteż mimo gwarancji nie oddawaliśmy go do serwisu na nękające go bolączki bo wiemy czym to pachnie.Źle wchodzące biegi,awaria trybu pracy Eco,awaria start stop,zacisk hamulcowy do wymiany,czy pęknięty wąż doładowania powietrza.Wszystko to do przebiegu 60tys.km.Steach pomyśleć co będzie dalej.Bardzo Panu współczujemy,bo wiemy co to rzeczywiście dla Pana oznacza…
He hi skąd ja to znam śmieć,śmieć,śmieć takie to cudo.Wszędzie problem z tymi autami.
10:55 pozew już przyszedł?
Dziękujemy i Bóg z Tobą..
Witam, nadal są problemy w nowych Masterach, czy już zostały poprawione?
Ja mam Opla Movano 2021 czekałem 4,5 miesiąca na moduł poduszki powietrznej kierowcy oraz wiązki do tego modułu non stop zapala sie katalizator i po 3 dniach gaśnie i potem znowu sie zapala i gasnie od marca 2021 do grudnia 6 wizyt w salonie
Witam
Posiadam 3 takie master taka smam sytułacjia jezdze tylko po serwisach ,a gdzie dzwonie obijam sie jak od sciany MASKARA
tylko pozew zbiorowy ratuje !!!!!!
Nasz leci do Belgi i wraca 2 x w tygodniu ma rok i 140tys. Wymieniony EGR,cały czas wywala: sprawdź układ wydechowy, często pokazuje połowę baku paliwa mimo że ma cały bak i tak samo z AdBlue.
My nie dojechaliśmy z salonu do domu, pękł blok.
Czy udało się Panu naprawić ten samochód? Mam identyczną sytuację z dwoma samochodami.
Do wymiany czujnik ciśnienia doładowania plus do sprawdzenia wtyczki i okablowanie do tych czujników
Jak kierowca będzie dbał i uważał co leje i gdzie a szeryf będzie robił normalne interwały to polata auto.zatrudniacie kierowców co tylko na GPS się znają to tak macie.
Po upływie prawie dwóch lat tym samym problemem samochód dalszym ciągu wraca do serwisu gwarancja dobiega końca co dalej ktoś coś napisze
Reasumując ,czym więcej elektroniki tym większe gowno!
Mamy 6 sztuk na firmie. Jazda typowo miejska, nie gaśnie silnik od 8 do 22. 2.3 dCi 150 hp boajże. przed 10 tyś km każdy z nich się rozsypywał po kilka razy, błędy na desce to codzienność. Gówno takie, że szkoda słów
Posiadam w firmie 8 nowych Masterów, taki sam jak Twój tylko w innej zabudowie. 4 auta już są po wymianie skrzyni biegów, wada fabryczna – auta nie dojechały nawet na pierwszy przegląd gwarancyjny. Kolejne 3 auta po wymianie zaworów sterujących turbiną… Po prostu dramat. Poprzednia generacja to był wół roboczy, te nowy Masterki to jest porażka.
Mam to samo walczę od roku 2 tygodnie w serwisie 2 tygodnie u mnie i tak cały czas. Mam dopiero 40 tys.km
Dzięki za film! Miałem w poniedziałek podpisywać Umowę leasingową na Mastera -zaczynam szukać w gamie Forda.
Ło Panie, dzięki za przestrogę, bo bym się wpakował
Czy ktoś reklamował auto bezpośrednio w centrali (przedstawiciela na PL) Renault? Lub znacie serwis gwarancyjny, który potrafi rozwiązać opisywany w materiale program? Mam dokładnie ten sam problem a serwis potrafi przez dwa tygodnie wymienić czujnik temperatury i przed wydaniem auta poinformować , że "dobrze że nie odebrałem jeszcze auta bo dzisiaj jak uruchomiliśmy silnik to… błąd pojawił się ponownie".. Ręce opadają
to ile stał w tym serwisie 28 dni roboczych czy 3 miesiące 🤣
Planuję kupić Opla Movano 2013 rok. Bliźniak Masterki. Co sądzicie o Movano? Osprzęt silnika inny? Bo tak słyszałem, że gorszy.
Mamy takiego samego we firmie.
1. Drzwi uchylają się i wpuszczają powietrze do kabiny przy licznikowych 150km/h, czasem już przy 110km/h jadąc pod wiatr,
2. Promień skrętu jest taki duży że cieszę się że rzadko poruszam się po mieście,
3. Byliśmy nim już 2 razy w serwisie z zapchanym filtrem dpf. Pierwszy szedł do zewnętrznej firmy zajmującej się czyszczeniem, drugi filtr dali ponoć nowy. Stwierdzili że auto za mało jeździło w trasie, jednak to była nieprawda (potwierdzone z zapisami z GPS i to nie była powolna jazda). Przebieg na tamten moment 21tys.
4. Dynamika i spalanie… Autostrada średnia prędkość 127km/h na pusto 12,6l z czego za mną jechał kolega poprzednim modelem mastera i u niego spalanie 9,8l…
Jazda spokojnie przez wioski i lasy że średnią 67km/h przy trasie 200km i temp zew 16*C 10,2l na pusto.
Silnik moim zdaniem ma źle dobrane przełożenia lub za słaby silnik, bo na 1 biegu powinien się toczyć a czasem na płaskim się po prostu dławi.
Tam gdzie na 2 biegu jeździłem na spokojnie boxerem czy Ducato tam Master się dławi.
5. Przewijanie piosenek do przedu sterowaniem zza kierownicy… Nie wiem dlaczego ale czasem wystarczy jeden skok rolki a czasem dwa. Dziwne.
6. Już skrzypi deska rozdzielcza, nie otwiera się płynnie jeden ze schowków i opada osłona przeciwsłoneczna pasażera.
Przebieg aktualny po roku użytkowania 27tys.
Miałem Sprintera 312 2,9td. TO BYŁO AUTO CUDOWNE.
Słabe materiały użyte do produkcji samochodu. Najgorsze jest to, że dotyczy to wszystkich firm motoryzacyjnych sprzedających takie pojazdy.
Mamy podobny problem . Zaczęło się od nieszczelnej głowicy czasz naprawy 3tyg. A teraz DPF . jak uzyskać auto na cały czas naprawy ?
Ja wiem napewno ze renówki nie kupię ,jeżdżąc po Francji zauważyłem ze renowki maja problem z elektryką,albo gościu jedzie do przodu to wsteczne światła się świecą ,jak hamuje to światło sygnalizujące hamowanie świeci się z kierunkami ,koszomar .Współczuje Panu ,bo to jest skandal ,może salon niepowiedział ze auto jest w trakcie testowania.Powodzenia życzę