Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
OBDeleven PRO - jak wyłączyć system START STOP w autach grupy VAG (Audi Q5)

OBDeleven PRO – jak wyłączyć system START STOP w autach grupy VAG (Audi Q5)



OBDeleven (OBD eleven, OBD 11) to moduł diagnostyczny wpinany w gniazdo OBD II w samochodzie. W połączeniu z aplikacją OBDeleven stanowi mobilny VCDS. To, co kiedyś wymagało zabawy na bitach, dziś można zrobić w prosty sposób przy pomocy aplikacji na smartfonie. OBD eleven będzie więc przydatny przy kasowaniu błędów jak i przy kodowaniu aut grupy VAG (Audi, Volkswagen, Seat, Skoda, Bentley, Lamborghini) np. przy kodowaniu kamery cofania.

W filmie pokazano:
00:44 prezentacja modułu OBDeleven
04:11 kasowanie błędów w samochodzie
06:08 światła skandynawskie w Audi
06:42 test zegarów w Audi
07:40 wyłączenie ostrzegania / sygnalizacji o niezapiętych pasach
08:20 wyłączenie systemu START STOP w Audi (i Volkswagenie, Seacie, Skodzie)
10:21 kierunkowskaz komfortowy w Audi

Wszystkie moduły OBD Eleven znajdziesz tu: https://bit.ly/3f1NFK0

Jeśli jesteś z Warszawy, możemy zakodować Ci jakąś funkcje w samochodzie (nie musisz wtedy kupować urządzenia). Taką usługę wyceniamy indywidualnie, musisz tylko skontaktować się z nami wcześniej a my potwierdzimy czy jest taka opcja w Twoim aucie.

Kontakt do nas:
22 663 47 58
info@sklephadron.pl
Krasińskiego 59, Warszawa

Copyright (c) 2021 Paweł Ślubowski, Corel Corporation oraz licencjodawcy. Wszelkie prawa zastrzeżone. Podkład muzyczny pochodzi z biblioteki audio YouTube. W intro wykorzystano: SORRY – VOLTE/FACE [Release Trailer].

#OBDeleven #VCDS #VAG

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

28 thoughts on “OBDeleven PRO – jak wyłączyć system START STOP w autach grupy VAG (Audi Q5)

  1. Witam jestem użytkownikiem ODB Eleven Pro niedawno zmieniłem auto na Skode Superb 2 i chciałem wyłączyć system start/stop i niestety w aplikacji jest on niedostępny moje pytanie czy jest możliwość poprzez OBD to zrobić? Będę bardzo wdzięczny za informację dziękuje pozdrawiam.

  2. Witam testował już ktoś ten obdeleven ? Mianowicie ja posiadam obd icar i jest taki problem ze niepokazuje i niemożna usunąć błędow bezpieczeństwa takich jak ABS CENTRALNY ZAMEK CZY PODUSZKI POWIETRZNE . moje pytanie brzmi czy obd eleven obsługuje te wszystkie moduły ?

  3. Proszę o sprostowanie podanej w filmie informacji dodyczacej zwrotów urządzenia. Na stronie producenta w zakładce FAQ/zwroty, czytamy (w j. PL) że ewentualny zwrot jest możliwy. Niepodlega zwrotu aktywowana licencja (bo z niej skorzystaliśmy). Na początku filmu mowa była o magji zawartej w aplikacji/felefonu a nie w samym urządzeniu pośredniczącym połączenie samochód – telefon. Producent też informuje o bezproblemowym wykorzystaniu "kostki" z różnymi kontami/telefonami. Punkty czy licencję są przypisane do konta interesanta. Do konta można się zalogować za każdym razem z byle czego co posiada internet a "kostkę" można połączyć za każdym razem z byle czym co posiada bluetooth i odpowiednie wymagania. Śmiem twierdzić, że szczegół problemu zwrotu siedzi gdzie indziej 😏

  4. A jak ma się podstawową wersie obdelewen i chce się przejść na pro to licencje są tylko na jeden rok czy są tez bezterminowe i czy jak od razu kupi się interfejs z wersjo pro to tez na rok,jak to z tym jest.
    Z tego co kumam to interfejs jest taki sam nie zależnie od wersji tylko za oprogramowanie się płaci znaczy odblokowane funkcje i jeszcze kredyty jak coś chce się pozmieniać.
    Za codzienne włączenie apki dostaje się jeden kredyt czyli za dwa tygodnie dodatnie 14 kredytów i coś można zmienić.

  5. Pan Odpowiedzialny włączył sobie światła z tyłu przy jeździe na DRL żeby jak powiedział lepiej go było widać przy gorszej pogodzie, czyli jak rozumiem gorszej przejrzystości powietrza.
    Problem w tym, że przepis mówi że w takich warunkach powinno się jeździć na światłach mijania.

  6. Mówiąc o OBDEleven i o aplikacjach płatnych to trochę tak jak idąc na dziwki mówić że wyrwało się fajną łaskę. Zabawa jest w kodowaniu w adaptacjach a to co zostało pokazane to antyreklama tego urządzenia. Na 99% w tym audi da radę odpalić rozpoznawanie znaków o ile ma Navi i line assist. Ale wiedza kosztuje albo można wygrzebać to w necie. A jak coś spieprzycie zawsze jest przywrócenie do fabryki

  7. Witam serdecznie mam pytanie bo widzę że masz Pan o tym pojęcie a pisze w ostatnim filmie bo liczę na szybką odp. A więc posiadam Hyundaia ix35 z 2011r w którym padła kamera cofania i kupiłem zamiennik ale obraz drga płynie itp gdzie tkwi problem? Kamera z transmisja obrazu PAL może trzeba zmienić kamere na ntsc? I wtedy będzie ok bo sam już nie wiem..

Dodaj komentarz

Zadzwoń!