Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Poradnik Das WeltAuto: Błędy popełniane zima.

Poradnik Das WeltAuto: Błędy popełniane zima.



Znasz powiedzenie “zima znów zaskoczyła kierowców”? Sprawdź, jak nie dołączyć do tego grona.
Nasza strona ► https://www.dasweltauto.pl/pl/poradnik-dasweltauto/zimowe_bledy_kierowcow.html
Facebook ► https://www.facebook.com/DasWeltAutoSamochodyUzywane

Zimowe błędy kierowców

Przed nami najtrudniejszy dla kierowców okres w ciągu roku. Niskie temperatury, opady śniegu i słabsza przyczepność nawierzchni – jak uniknąć potencjalnych błędów przygotowując się do takich warunków?

Zanim ruszymy w drogę

Jeśli nie mamy garażu rano ujrzymy śnieg na samochodzie, a pod nim warstwę lodu. Błędem jest sięganie po twardą szczotkę lub skrobaczkę do szyb. Po latach pojawią się mikrorysy, które doprowadzą do zmatowienia lakieru samochodu. Lepiej zaopatrzyć się w szczotkę o miękkim włosiu, która usunie śnieg i nie zostawi rys.

Przygotowując auto do jazdy zimą musimy zadbać o widoczność. Skrobaczka do szyb samochodowych również może zostawiać mikrorysy, które z czasem utrudnią widoczność w nocy, rozpraszając światło reflektorów innych samochodów. Najlepszym rozwiązaniem jest ciepły garaż, elektrycznie podgrzewana przednia szyba lub ogrzewanie postojowe. Miejscowo sprawdzi się też preparat do odmrażania szyb.

Nie powinniśmy próbować otwierać przymarzniętych drzwi na siłę. Dobrze mieć pod ręką preparat do odmrażania. Oczywiście – nie trzymamy go w samochodzie! Warto też przed zimą natłuścić uszczelki auta, najlepiej silikonem.

Odpalanie silnika podczas odśnieżania auta to kolejny błąd. Silnik wcale nie zagrzeje się wtedy szybciej, a w dodatku dłużej będzie pracował „na zimno”.

Po zaparkowaniu nie powinniśmy zaciągać hamulca ręcznego, a przynajmniej nie zaciągać go na ostatni ząbek. Szczególnie w starszych samochodach. Może się tam zebrać brud i wilgoć, która następnie zamarznie.

Najbardziej oczywista jest zmiana opon na zimowe. Wielu kierowców opóźnia jednak ich wymianę, co podczas pierwszych opadów śniegu z reguły kończy się masą stłuczek i kolizji na drogach.

Przygotowując do zimy samochód z silnikiem Diesla, musimy zwrócić uwagę, czy w zbiorniku zostanie nam część letniego paliwa. Olej napędowy przy bardzo niskich temperaturach ulega zagęszczeniu lub nawet krystalizacji. Możemy ratować się preparatem poprawiającym właściwości paliwa. W przypadku samochodu z silnikiem benzynowym, nie powinniśmy jeździć na rezerwie. Zbyt dużo pustej przestrzeni w zbiorniku paliwa to warunki do gromadzenia się wody, a jeśli ta zamarznie w filtrze paliwa, samochód zostanie unieruchomiony.

A co ze stylem jazdy?

Kiedy mamy wsiąść do samochodu na 10 minut, nie zawsze będziemy chcieli ściągać kurtkę, ale powinniśmy o tym pamiętać chociażby ruszając w dłuższą trasę.

Bądźmy też wyczuleni na poślizgi. Często mamy do czynienia z jazdą po śniegu lub mokrym asfalcie, który może być nawet bardziej niebezpieczny, niż śnieg. Przy ujemnej temperaturze może występować na nim tak zwany „czarny lód”, czyli oblodzone miejsca, których nie sposób zauważyć.

Jazda samochodem zimą może nas doprowadzić do styczności z podsterownością – poślizgiem przedniej osi. Trudności mogą również dotyczyć ograniczonej sterowności lub nadsterowności. W tym przypadku grozi nam poślizg tylnej osi i „zacieśnianie” zakrętu.

Samochód z napędem na przednią oś będzie podsterowny podczas przyspieszania na śliskiej nawierzchni, ale też kiedy dodamy zbyt dużo gazu w zakręcie. Naturalny odruch kierowcy jest tu z reguły dobry – zdejmujemy nogę z gazu, a samochód odzyskuje sterowność.

W przypadku samochodu z napędem na tylną oś, podczas jazdy zimą, tył może zacząć „uciekać” na boki w przypadku przyspieszania. Podobnie będzie wyglądała sytuacja w zakręcie, kiedy dodamy zbyt dużo gazu, a droga będzie zbyt śliska.

Uważa się, że napęd na cztery koła ma przewagę nad wcześniej wspomnianymi. Nie ulegajcie jednak iluzji. Napęd na cztery koła to większa stabilność podczas przyspieszania i jazdy w zakrętach, ale po przekroczeniu granicy – która zimą może być zmienna – napęd na cztery koła jest najtrudniejszy w opanowaniu podczas zimowej jazdy.

W nowoczesnych samochodach, jeśli już pojawiają się poślizgi, najlepiej współpracować z systemami bezpieczeństwa. Układ ESP razem z ABS w przypadku poślizgu walczą o powrót na wskazany kierownicą tor jazdy.

Zimą trzeba też zwiększyć odstępy między samochodami – nawet kiedy stoimy na światłach. Warto zostawić sobie około jednej długości samochodu do pojazdu przed nami. W takiej sytuacji obserwujemy sytuację z tyłu w lusterku i możemy odpowiednio zareagować na to, co dzieje się na drodze.

Zima to dla kierowców okres, w którym muszą umieć się wykazać zdolnościami przewidywania. Powtórzmy zatem najważniejsze punkty, które zapewnią nam bezpieczeństwo: zmiana opon na zimowe, jazda w ubraniu, które nie krępuje ruchów, zapewnienie sobie odpowiedniej widoczności i dostosowanie prędkości i stylu jazdy do warunków pogodowych panujących na drodze.

Stosując się do tych porad, możecie być pewni, że wiele nieprzyjemnych przygód was ominie.

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!