Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
TOP10 aut których  nie chcemy kupować, nie rozumiemy i się nam nie podobają | 40latki o motoryzacji

TOP10 aut których nie chcemy kupować, nie rozumiemy i się nam nie podobają | 40latki o motoryzacji



No i piknie ! Mamy to !
10 aut których byśmy nie chcieli kopic za polowe ceny…albo nawet za darmo.
Dawajcie w komentarzach info jak Wy na to patrzycie 🙂
I śmiało jak komuś marzenia zniszczyliśmy…polemika zawsze mile widziana – może uda się nas przekonać ze
źle wybraliśmy?

_____________________________________________
Montaż i realizacja: http://www.wstronezdjec.pl

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

42 thoughts on “TOP10 aut których nie chcemy kupować, nie rozumiemy i się nam nie podobają | 40latki o motoryzacji

  1. Zapomniał Pan jeszcze o większym motorze w Phaetonie: W12 6.0 MPI. A propos V10 to Miałem Touarega V10 TDI. Wieszczono okrutne problemy z tym motorem. Mnie w ciągu 4 lat posiadania tegoż (a kupilem wóz jako 5letni) zepsuł się kompresor od klimy i silnik trzeba było wyciągać, bo nie ma dostępu. Pękł mi też kolektor wydechowy i śmierdziało spaliną. Poza tym silnik się ani nie popsuł, ani rozrząd nie wytarł, ani blok nie zatarł. Ani turbiny nie padły.
    Teraz chciałem kupić sobie ostatniego z ostatnich (produkcja marzec 2016) Phaetona V8 benzyna. Obejrzałem i stwierdziłem, że urok kredensu i design wnętrza sprzed 20 lat z okładem jednak mnie nie kręci. Odpuściłem, może tracąc okazję na youngtimera za czas jakiś? Nie wiem jednak, czy ten – co by nie mówić – wyjątkowy pojazd ma w ogóle taki potencjał.

  2. Kiedyś myślałem o tym żeby kupić multiple tylko po to żeby wkurwiac buractwo w niewiadomo jakich autach i patrzeć jak zarzyguja sobie deskę rozdzielczą, a potem doszedłem do wniosku że patrząc na to samym sobie opluwał przednią szybę ze śmiechu 😉

  3. 10. astek
    8. rodius zgadzam sie
    7. maluch jako przedstawiciel. Pod tym jest i sam malacz jak i stara 500, 2cv, te bmw 600, p50 itp gowna ktore rozpadaja sie od kopniaka, nie prowadza sie, nie ma w nich miejsa, generalnie trumny na kolach.
    6. bmw 5 serii e60, po prostu dla mnie jest okropne.
    5. Insignia, najbardziej drewniana taczka w jakiej mialem nieprzyjemnosc siedziec
    4. Renault talia/tico/prius/cybertruck (braklo pozycji xD)
    3. Golf
    2. Passat
    1. Suv 😅

  4. W tym roku nasz tata (już po 60-tce) szukał prostego auta do którego łatwo wsiadać. Z siostrą rzuciliśmy hasło "Multipla po lifcie, nie wygląda tak paskudnie a jest to mechanicznie przyzwoity samochód." W odpowiedzi usłyszeliśmy "Co ja Wam zrobiłem, że multiple chcecie mi wcisnąć!"

  5. Chciałbym zabrać głos w obronie Mustanga 2.3.
    1. Mustang nie jest muscle carem a pony carem.
    2. Jest samochodem komfortowym i niezwykle przyjaznym w codziennym użytkowaniu poza miastem, a wersja 2.3 daje jeszcze więcej komfortu podróżowania, niż pozostałe i przy okazji jest przyjazna dla kieszeni.

  6. Nie porównywał bym Phaetona do Passata jeśli miałbym podstawową wiedzę na temat motoryzacji. Zresztą tylko głąb może pomylić te auta. Każde czasopismo pisało że to najlepsza limuzyna tamtych czasów. A silniki 4.2 i 3.0 tdi są bezawaryjne

  7. Świetnie spędzone 47 minut z Wami! Robert, świetnie wyglądasz w tej stylówie w ogóle. I szczerze przyznam, że wielu aut z Waszej listy nie widziałam w życiu na oczy. Miło było Was posłuchać i liczę na odcinek z fuck up'mi 😀

  8. witam mam pytanka audi a4 b6 kombi 1.9tdi 130km skrzynia s tronik 6cio biegowa jak wyglada chip tuning takiego auta powiedzmy 150 160 koni zeby zrobic a co ze skrzynia czy tam tez sie zmienia jakas mape dzieki za info pozdrawiam

  9. Super odcinek, chociaż mam jedno małe "ale". Jesli omawiacie jakiś samochód to przydałoby się więcej zdjęc danego auta, każdy oglądający chętnie zobaczyłby omawiany samochód z różnych ujęc.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!