Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Usterka ogrzewania Mercedes GLS X166 Cz. 1

Usterka ogrzewania Mercedes GLS X166 Cz. 1

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

Naprawa SAMOCHODÓW Z SYSTEMEM ADBLUE WARSZAWA

+48 570 933 114

Wał Miedzeszyński 180 04-987 WarszawaWyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00


Zadzwoń aby umówić termin spotkania!


NAPRAWA SAMOCHODÓW Z ADBLUE

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. Spuszczanie paliwa Warszawa


Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Mobilny Mechanik Warszawa

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Mechanik z dojazdem, wysokiej jakości usługi naprawy sprzętów, pojazdów, elektryki, tirów, samochodów osobowych.

Naprawa alarmów samochodowych WarszawaSerwis Alternatora WarszawaImport AutMobilny Mechanik WołominAuto Tuning WarszawaMobilny Mechanik LegionowoAuto Serwis WarszawaMechanika SamochodowaNaprawa maszyn budowlanych WarszawaAwaryjne otwieranie samochodów WarszawaSerwis CiągnikówTuning Auta WarszawaElektryk SamochodowyElektronika SamochodowaNaprawa klimatyzacja samochodowaMechanik mobilny PiasecznoMobilny Mechanik PruszkówMobilny Mechanik WarszawaMechanika Pojazdów WarszawaSerwis Aut Hybrydowych i Diesel WarszawaSerwis i Naprawa Koparek WarszawaSerwis MotocykliNaprawa Busów WarszawaSerwis śmigłowcówNaprawa jachtówSerwis kosiarkiRozrusznik samochodowy serwisSerwis Samolotów WarszawaSerwis Spycharek WarszawaNaprawa Stacyjek Samochodowych WarszawaMobilna Naprawa Tirów WarszawaNaprawa Odśnieżarek WarszawaNaprawa Instalacji LPGNaprawa Podnośników WarszawaLaweta i Auto Pomoc WarszawaMechanik do Rowerów WarszawaMechanik do Elektroniki i Elektryki PojazdówQuadyAd-blue WarszawaNarzędzia BudowlaneSerwis Skuterów ŚnieżnychMechanik Wózków WidłowychSprawdzanie Auta Przed KupnemSpuszczanie paliwa z samochodu WarszawaSuzuki SerwisNaprawa Auta WarszawaWarsztat z DojazdemWymiana Świec Zapłonowych i ŻarowychSerwis autobusów i autokarów.

Mobilny Warsztat Samochodowy, Mechanika, Serwis oferujący kompleksową obsługę sprzętów i samochodów osobowych wszystkich marek. 



Materiał poświęcony diagnozie usterki ogrzewania w Mercedesie GLS X166.
W pierwszej części skupię się na sprawdzeniu układu od sterowania nawiewami.

Importowane z Youtube

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

Naprawa SAMOCHODÓW Z SYSTEMEM ADBLUE WARSZAWA

+48 570 933 114

Wał Miedzeszyński 180 04-987 WarszawaWyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00


Zadzwoń aby umówić termin spotkania!


NAPRAWA SAMOCHODÓW Z ADBLUE

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. Spuszczanie paliwa Warszawa


Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Mobilny Mechanik Warszawa

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Mechanik z dojazdem, wysokiej jakości usługi naprawy sprzętów, pojazdów, elektryki, tirów, samochodów osobowych.

Naprawa alarmów samochodowych WarszawaSerwis Alternatora WarszawaImport AutMobilny Mechanik WołominAuto Tuning WarszawaMobilny Mechanik LegionowoAuto Serwis WarszawaMechanika SamochodowaNaprawa maszyn budowlanych WarszawaAwaryjne otwieranie samochodów WarszawaSerwis CiągnikówTuning Auta WarszawaElektryk SamochodowyElektronika SamochodowaNaprawa klimatyzacja samochodowaMechanik mobilny PiasecznoMobilny Mechanik PruszkówMobilny Mechanik WarszawaMechanika Pojazdów WarszawaSerwis Aut Hybrydowych i Diesel WarszawaSerwis i Naprawa Koparek WarszawaSerwis MotocykliNaprawa Busów WarszawaSerwis śmigłowcówNaprawa jachtówSerwis kosiarkiRozrusznik samochodowy serwisSerwis Samolotów WarszawaSerwis Spycharek WarszawaNaprawa Stacyjek Samochodowych WarszawaMobilna Naprawa Tirów WarszawaNaprawa Odśnieżarek WarszawaNaprawa Instalacji LPGNaprawa Podnośników WarszawaLaweta i Auto Pomoc WarszawaMechanik do Rowerów WarszawaMechanik do Elektroniki i Elektryki PojazdówQuadyAd-blue WarszawaNarzędzia BudowlaneSerwis Skuterów ŚnieżnychMechanik Wózków WidłowychSprawdzanie Auta Przed KupnemSpuszczanie paliwa z samochodu WarszawaSuzuki SerwisNaprawa Auta WarszawaWarsztat z DojazdemWymiana Świec Zapłonowych i ŻarowychSerwis autobusów i autokarów.

Mobilny Warsztat Samochodowy, Mechanika, Serwis oferujący kompleksową obsługę sprzętów i samochodów osobowych wszystkich marek. 

29 thoughts on “Usterka ogrzewania Mercedes GLS X166 Cz. 1

  1. Cześć. Takie pytanie poniekąd związane z tematem. Posiadam w204 om646 2008 rok. Od momentu gdy zrobiło się chłodniej cały czas mam wyższe obrotu na biegu jałowym. Zamiast ok. 780 rpm w granicach 900 rpm. Rozumiem, że jak załącza się ptc to wzrastają obroty, nie mniej jednak nie spadają one nawet po osiągnięciu przez silnik 90°. Jedynym sposobem aby obroty spadły jest albo zmniejszenie temp. Na panelu (przy 10° na zewnątrz na panelu poniżej 17 °) albo wyłączenie całkowite nawiewu. Wychodziło by na to, że ptc grzeje cały czas niezależnie od temp. silnika.. Czy w tym modelu tak powinno być, czy powinna się wyłączać?
    Będę wdzięczny za pomoc.

  2. Dobry materiał jak zwykle .Pytanie mam czy napięcie 15V -15,1V na testerze to normalne napięcie w Mercedesie? I jakiego testera użyłeś do diagnozy .Pozdro dobra robota i nagrywaj jak najwięcej się da .

  3. Trafiłem na Twój kanał przez przypadek, jest to pierwszy kanał który subskrybuje, obejrzałam wszystkie filmy, maga wiedza, spokój i opanowanie z jakim opowiadasz- diagnozujesz, jednym słowem wiesz co robisz, pozdrawiam ze Szkocji (W212) 🤒

  4. Witam. Nie znam budowy tej pompki obiegowej, ale być może został uszkodzony wirnik i pompka nie tłoczy płynu. Wtedy też pobór prądu będzie niski. Czekam na drugi odcinek. Pozdrawiam

  5. Arku jak mogę pomóc to u mojego taty w Żuku gdy słabo grzało to wystarczyło z przodu auta kawałek kartonu założyć i problem był rozwiązany, a na pace awaryjnie zawsze były dwa grube koce :))) Pozdrawiam

  6. P..a, a nie facet jeździ to mu zimno 😀 Kiedyś brak grzania często spowodowany był spadkiem płynu chłodniczego, a spadek mocy grzania zasyfieniem wymiennika, zapowietrzeniem układu (mały strumień przepływu), blokada mechanizmu otwierającego drugi obieg.

    Auto może i nowe (z 2016r), ale płyn chłodniczy swoje już przejechał. Zakładając niecofnięty licznik ma nastukane ponad 200k. Jeśli dotychczasowi użytkownicy katowali silnik doprowadzając płyn do temperatur powyżej 100*C (właściwości glikolu, który prawdopodobnie od nowości nie był zmieniony) to jest możliwe zapchanie wymiennika, zablokowanie zaworu otwierającego drugi obieg lub inną usterką powstałą z winy użytkownika.

    Czekam na rozwiązanie zagadki. Pozdrawiam

  7. Szukanie przyczyny usterki to podstawa a nie wymienianie w ciemno poszczególnych podzespołów. Super pomysł na kolejne odcinki. Czekam na następne.

  8. W starszych mercach gdy znikało ogrzewanie, to zazwyczaj winny był zawór na podszybiu. Zakamieniona nagrzewnica w takim świeżym samochodzie, mało prawdopodobne. Ciekaw jestem, czy ta dodatkowa pompa obiegowa nie jest przyczyną, pomimo sprawności elektrycznej. Mógł się np. uszkodzić lub odwulkanizować wirnik przetłaczający płyn od osi pompy i sterownik widzi że pompa pracuje, ale fizycznie nie tłoczy. Czekamy na informacje o przyczynie.

  9. Arku , czy zastanawiałeś się kiedyś / nie tylko Ty / nad problemem EKOLOGII ?? . Bo tak ; Z jednej strony mamy Pro ! eko : dpf-y , egr – y. sondy , katalizatory , pochłaniacze , odwadniacze , nawiewy , i przewiewy * Jednak , żeby cokolwiek znaleźć – zbadać , ( czy wypalać ) , silnik musi napi…….ć ) , /////// nie zamierzony rym ////////. Teraz jeśli przyjmiemy średnio ~ 1 godz. pracy silnika w/wym. spowodowaną , i przemnożymy to przez miliony pojazdów + wygrzebaną sadzę , i popioły , która przecież fizycznie nie znika ! To jest to Ekologia , czy Martyrologia dla natury ??????????

Dodaj komentarz

Zadzwoń!