
Usterka ogrzewania Mercedes GLS X166 Cz. 1
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Naprawa SAMOCHODÓW Z SYSTEMEM ADBLUE WARSZAWA
+48 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Zadzwoń aby umówić termin spotkania!
NAPRAWA SAMOCHODÓW Z ADBLUE
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. Spuszczanie paliwa Warszawa.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik Warszawa
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Mechanik z dojazdem, wysokiej jakości usługi naprawy sprzętów, pojazdów, elektryki, tirów, samochodów osobowych.
Naprawa alarmów samochodowych Warszawa, Serwis Alternatora Warszawa, Import Aut, Mobilny Mechanik Wołomin, Auto Tuning Warszawa, Mobilny Mechanik Legionowo, Auto Serwis Warszawa, Mechanika Samochodowa, Naprawa maszyn budowlanych Warszawa, Awaryjne otwieranie samochodów Warszawa, Serwis Ciągników, Tuning Auta Warszawa, Elektryk Samochodowy, Elektronika Samochodowa, Naprawa klimatyzacja samochodowa, Mechanik mobilny Piaseczno, Mobilny Mechanik Pruszków, Mobilny Mechanik Warszawa, Mechanika Pojazdów Warszawa, Serwis Aut Hybrydowych i Diesel Warszawa, Serwis i Naprawa Koparek Warszawa, Serwis Motocykli, Naprawa Busów Warszawa, Serwis śmigłowców, Naprawa jachtów, Serwis kosiarki, Rozrusznik samochodowy serwis, Serwis Samolotów Warszawa, Serwis Spycharek Warszawa, Naprawa Stacyjek Samochodowych Warszawa, Mobilna Naprawa Tirów Warszawa, Naprawa Odśnieżarek Warszawa, Naprawa Instalacji LPG, Naprawa Podnośników Warszawa, Laweta i Auto Pomoc Warszawa, Mechanik do Rowerów Warszawa, Mechanik do Elektroniki i Elektryki Pojazdów, Quady, Ad-blue Warszawa, Narzędzia Budowlane, Serwis Skuterów Śnieżnych, Mechanik Wózków Widłowych, Sprawdzanie Auta Przed Kupnem, Spuszczanie paliwa z samochodu Warszawa, Suzuki Serwis, Naprawa Auta Warszawa, Warsztat z Dojazdem, Wymiana Świec Zapłonowych i Żarowych, Serwis autobusów i autokarów.
Mobilny Warsztat Samochodowy, Mechanika, Serwis oferujący kompleksową obsługę sprzętów i samochodów osobowych wszystkich marek.
Materiał poświęcony diagnozie usterki ogrzewania w Mercedesie GLS X166.
W pierwszej części skupię się na sprawdzeniu układu od sterowania nawiewami.
Importowane z Youtube
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Naprawa SAMOCHODÓW Z SYSTEMEM ADBLUE WARSZAWA
+48 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Zadzwoń aby umówić termin spotkania!
NAPRAWA SAMOCHODÓW Z ADBLUE
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. Spuszczanie paliwa Warszawa.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik Warszawa
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Mechanik z dojazdem, wysokiej jakości usługi naprawy sprzętów, pojazdów, elektryki, tirów, samochodów osobowych.
Naprawa alarmów samochodowych Warszawa, Serwis Alternatora Warszawa, Import Aut, Mobilny Mechanik Wołomin, Auto Tuning Warszawa, Mobilny Mechanik Legionowo, Auto Serwis Warszawa, Mechanika Samochodowa, Naprawa maszyn budowlanych Warszawa, Awaryjne otwieranie samochodów Warszawa, Serwis Ciągników, Tuning Auta Warszawa, Elektryk Samochodowy, Elektronika Samochodowa, Naprawa klimatyzacja samochodowa, Mechanik mobilny Piaseczno, Mobilny Mechanik Pruszków, Mobilny Mechanik Warszawa, Mechanika Pojazdów Warszawa, Serwis Aut Hybrydowych i Diesel Warszawa, Serwis i Naprawa Koparek Warszawa, Serwis Motocykli, Naprawa Busów Warszawa, Serwis śmigłowców, Naprawa jachtów, Serwis kosiarki, Rozrusznik samochodowy serwis, Serwis Samolotów Warszawa, Serwis Spycharek Warszawa, Naprawa Stacyjek Samochodowych Warszawa, Mobilna Naprawa Tirów Warszawa, Naprawa Odśnieżarek Warszawa, Naprawa Instalacji LPG, Naprawa Podnośników Warszawa, Laweta i Auto Pomoc Warszawa, Mechanik do Rowerów Warszawa, Mechanik do Elektroniki i Elektryki Pojazdów, Quady, Ad-blue Warszawa, Narzędzia Budowlane, Serwis Skuterów Śnieżnych, Mechanik Wózków Widłowych, Sprawdzanie Auta Przed Kupnem, Spuszczanie paliwa z samochodu Warszawa, Suzuki Serwis, Naprawa Auta Warszawa, Warsztat z Dojazdem, Wymiana Świec Zapłonowych i Żarowych, Serwis autobusów i autokarów.
Mobilny Warsztat Samochodowy, Mechanika, Serwis oferujący kompleksową obsługę sprzętów i samochodów osobowych wszystkich marek.
Witam. Mam prośbę, możesz podpowiedzieć gdzie dokładnie wejść kamerą aby sprawdzić klapy mieszające P i L
GL benzyna 2015 – u mnie w ogóle nie grzeje.
Cześć. Takie pytanie poniekąd związane z tematem. Posiadam w204 om646 2008 rok. Od momentu gdy zrobiło się chłodniej cały czas mam wyższe obrotu na biegu jałowym. Zamiast ok. 780 rpm w granicach 900 rpm. Rozumiem, że jak załącza się ptc to wzrastają obroty, nie mniej jednak nie spadają one nawet po osiągnięciu przez silnik 90°. Jedynym sposobem aby obroty spadły jest albo zmniejszenie temp. Na panelu (przy 10° na zewnątrz na panelu poniżej 17 °) albo wyłączenie całkowite nawiewu. Wychodziło by na to, że ptc grzeje cały czas niezależnie od temp. silnika.. Czy w tym modelu tak powinno być, czy powinna się wyłączać?
Będę wdzięczny za pomoc.
Samochód z USA?
👍👌
A w którym bloku czy module można wyłączyć tryb skandynawski auto to mercedes sprinter 906.
Jakiej wersji SD używasz ?
Dobry materiał jak zwykle .Pytanie mam czy napięcie 15V -15,1V na testerze to normalne napięcie w Mercedesie? I jakiego testera użyłeś do diagnozy .Pozdro dobra robota i nagrywaj jak najwięcej się da .
Good job ☺️
Łapka 👍
Temp zgodna z opisem pokręteł 😉
Trafiłem na Twój kanał przez przypadek, jest to pierwszy kanał który subskrybuje, obejrzałam wszystkie filmy, maga wiedza, spokój i opanowanie z jakim opowiadasz- diagnozujesz, jednym słowem wiesz co robisz, pozdrawiam ze Szkocji (W212) 🤒
Podzielenie materiału na 2 części jak najbardziej na plus 👍
Ciekawy temat na fajny poradnik diagnostyczny. Mógłbys przedstawić w wolnej chwili. Jak czytać podstawowy schemat instalacji podzespołów.
Witam. Nie znam budowy tej pompki obiegowej, ale być może został uszkodzony wirnik i pompka nie tłoczy płynu. Wtedy też pobór prądu będzie niski. Czekam na drugi odcinek. Pozdrawiam
Arku jak mogę pomóc to u mojego taty w Żuku gdy słabo grzało to wystarczyło z przodu auta kawałek kartonu założyć i problem był rozwiązany, a na pace awaryjnie zawsze były dwa grube koce :))) Pozdrawiam
Z którego roku ta star diagnosa? Znaczy sie jaka wersja?
P..a, a nie facet jeździ to mu zimno 😀 Kiedyś brak grzania często spowodowany był spadkiem płynu chłodniczego, a spadek mocy grzania zasyfieniem wymiennika, zapowietrzeniem układu (mały strumień przepływu), blokada mechanizmu otwierającego drugi obieg.
Auto może i nowe (z 2016r), ale płyn chłodniczy swoje już przejechał. Zakładając niecofnięty licznik ma nastukane ponad 200k. Jeśli dotychczasowi użytkownicy katowali silnik doprowadzając płyn do temperatur powyżej 100*C (właściwości glikolu, który prawdopodobnie od nowości nie był zmieniony) to jest możliwe zapchanie wymiennika, zablokowanie zaworu otwierającego drugi obieg lub inną usterką powstałą z winy użytkownika.
Czekam na rozwiązanie zagadki. Pozdrawiam
Ale czemu kratki wywiewu a nie nawiewu? I dlaczego ,,zapalam auto,, zamiast włączam silnik? Pozdro
2016r…. chyba nie trzeba nic dodawać….
Szukanie przyczyny usterki to podstawa a nie wymienianie w ciemno poszczególnych podzespołów. Super pomysł na kolejne odcinki. Czekam na następne.
Hi, pewnie pompka obiegowa słabo tłoczy lub wirnik się ukręcił,,,ale zobaczymy. Pozdrawiam
0:09 Z dwa tysiące szesnastego roku 😉👌
Więcej takich niespodzianek w postaci filmików poproszę 😁
W starszych mercach gdy znikało ogrzewanie, to zazwyczaj winny był zawór na podszybiu. Zakamieniona nagrzewnica w takim świeżym samochodzie, mało prawdopodobne. Ciekaw jestem, czy ta dodatkowa pompa obiegowa nie jest przyczyną, pomimo sprawności elektrycznej. Mógł się np. uszkodzić lub odwulkanizować wirnik przetłaczający płyn od osi pompy i sterownik widzi że pompa pracuje, ale fizycznie nie tłoczy. Czekamy na informacje o przyczynie.
Arku , czy zastanawiałeś się kiedyś / nie tylko Ty / nad problemem EKOLOGII ?? . Bo tak ; Z jednej strony mamy Pro ! eko : dpf-y , egr – y. sondy , katalizatory , pochłaniacze , odwadniacze , nawiewy , i przewiewy * Jednak , żeby cokolwiek znaleźć – zbadać , ( czy wypalać ) , silnik musi napi…….ć ) , /////// nie zamierzony rym ////////. Teraz jeśli przyjmiemy średnio ~ 1 godz. pracy silnika w/wym. spowodowaną , i przemnożymy to przez miliony pojazdów + wygrzebaną sadzę , i popioły , która przecież fizycznie nie znika ! To jest to Ekologia , czy Martyrologia dla natury ??????????
Tym razem nie dam łapki w górę bo temat nie dokończony. Czy jak bzykasz panienkę też tak ją zostawiasz w połowie ?
Witaj.Ciekawy przypadek !! Mam nadzieję że temat pociągniesz do końca i dowiemy się co było przyczyną.Pozdrawiam i zdrówka życzę.
Materiał jak zawsze na poziomie,interesuje mnie tylko dlaczego podzielony na części?Były jakieś bulwersje od strony widzów na temat długości odcinka?
Znów pierwszy 🙂