Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Volkswagen Golf 2.0 TDI 150KM 2014r 175000km 44600? - CZEGO SPRZEDAJĄCY SIĘ OBAWIAŁ? UWAGA KONKURS!!

Volkswagen Golf 2.0 TDI 150KM 2014r 175000km 44600? – CZEGO SPRZEDAJĄCY SIĘ OBAWIAŁ? UWAGA KONKURS!!



W serii Okiem Eksperta pokażemy Wam z jakimi przypadkami spotykają się codziennie nasi Eksperci podczas sprawdzania samochodów przed kupnem dla naszych Klientów.

Ekspert Tomek z Rzeszowa ma dziś do sprawdzenia VW Golfa VII. Chcecie zobaczyć jak wypadł? Zapraszamy!

Więcej o usłudze znajdziecie tutaj:

Sprawdzenie samochodu przed kupnem. Sprawdź auto przed zakupem z Motocontroler


https://www.facebook.com/motocontroler/

Telefon: 12 31 30 200
Email: kontakt@motocontroler.com

Regulamin konkursu: https://motocontroler.com/regulamin-promocji-youtube/

Motocontroler to 250 ekspertów w 16 województwach.
My sprawdzimy auto, które chcesz kupić, a Ty dostaniesz raport „kupować, czy nie kupować”

Zobacz jak sprawdzamy samochody:
https://www.youtube.com/watch?v=jd308Z8dG5o .

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault

Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.

Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.

Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?

Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać

Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.

W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.

MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA

Często przedstawiany błąd systemowy.

BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU ​​CIECZY

Czujnik Nox jest uszkodzony.

Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)

Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo

POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.

Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)

URAE ADBLUE 7.

Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.

Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.

W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!

Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.

Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.

Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.

System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

DAF

IVECO

REALULT

VOLVO

SCANIA

PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI

Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.

Norma Euro 6

CZŁOWIEK

DAF

VOLVO

RENAULT

Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.

wskaźniki

Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.

Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.

Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.

Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.

Chcemy wiedzieć, jak poszło –

Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.

Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.

tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.

Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany

Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza

Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów

Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.

Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).

Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.

Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.

Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.

Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.

Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.

Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.

Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.

Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.

Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.

W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.

Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.

Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.

Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.

Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:

Iveco

volvo

renault

scania

luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)

Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)

SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.

Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)

Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.

Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

29 thoughts on “Volkswagen Golf 2.0 TDI 150KM 2014r 175000km 44600? – CZEGO SPRZEDAJĄCY SIĘ OBAWIAŁ? UWAGA KONKURS!!

  1. Warto weryfikować stan pojazdu, żeby uniknąć w przyszłości niemiłych niespodzianek. Te kilkaset złotych wydane na diagnozę auta przed zakupem może uchronić kupującego przed problemami związanymi z ewentualnym modelem, którym jest zainteresowany. Gdyby każdy znał się na wszystkim, to fachowcy nie mieliby co robić, warto zaufać profesjonalistom, auta kupujemy zazwyczaj na lata i nikt nie chce się rozczarować. Za wygrany pakiet maxi proszę o zweryfikowanie mojego prywatnego auta, które kupiłem w 2019 roku, kiedy jeszcze nie znałem kanału, jestem bardzo ciekaw, czy dokonałem dobrego zakupu. Pozdrawiam.

  2. Zawsze warto weryfikować stan techniczny samochodu przed zakupem. Zwłaszcza kiedy płaci się za niego duże, ciężko zarobione pieniądze. Sam osobiście wpadłem na taką minę. Kupiłem samochód, bez sprawdzenia, w który niestety musiałem włożyć dwukrotną równowartość całego samochodu. Na szczęście uczę się na błędach i teraz z pewnością skorzystam z waszych usług. Lepiej wydać 550zł niż być stratnym kilka jak nie kilkanaście tysięcy złotych na naprawę. Dziękuje że jesteście!

  3. Dlaczego warto weryfikować… ??? Hmmm… Myślę że jest kilka aspektów dla których warto to robić. 1. Bezpieczeństwo nasze, naszych rodzin i innych użytkowników dróg ponieważ nigdy nie wiadomo jak zachowa się auto podczas kolizji które ma w spawaną na przyklad ćwiartkę i nie jest to zrobione ze sztuką.
    2. Jak wielu już tutaj pisało pieniądze. Szkoda wydawać naszych ciężko zarobionych zlotowek na furę która jest guwnem w ładnym opakowaniu.
    3. Aby nie szerzyć patologi ze sprzedażą ulepów , bo co zrobi biedny polaczek jak po czasie okaże się że jego wymarzona fura nie jest tym czego oczekiwał ? No będzie chciał sprzedać i liczył będzie na to że ktoś kupi. Nie … Nie będzie walczył w sądzie z Panem od którego kupił auto bo kupił je za wyższą kwotę niż jest na umówię, a najlepsze jeszcze w tym że na umowie jest nie żyjący Niemiec. Także No… tak to wygląda. Pozdrawiam 😄

  4. Ja pierdziu …
    Ludzie ..2014 .jest
    2022 ..
    8 lat ..vw golf …
    175tys czego wy chcecie ???
    Fakt auto za 40 kola ..ale badzmy realistami
    175tys i vw golf 8 lat ..
    Podobnego .w kombi z 1.6tdi sprzedalem z przebiegiem 180 tys ,a 4 tys euro ..
    To jest 16 tys zl…

  5. Ściąga się auta tylko uszkodzone czy to silnik, nadwazie, zawieszenie, przebieg. Nikt bodrego auta nie oddaje ja psie pieniądze. Tam są złomami tylko na handel, a w Polsce jest rewitalizacja i złom dostaje miano super okazji zadbany.

  6. Jeśli samochód jest zgodny z opisem i sprzedający nic nie ukrywa, wtedy można kupować.
    Miałem kiedyś taki przypadek. W Holandii potrzebowałem autka dużego, w miarę komfortowego i za nieduże pieniądze. Kilka dni na szybko szukałem po necie i trafiłem na pewien plac w zwolle. Pojechałem po golfa 4, 1.8 czy 2.0t, nie pamiętam. Na placu było wiele gruzów do 1000e przygotowanych do jazdy. Wpadam na parking, wodze wzrokiem za moim "wyczajonym" golfem ale go nie dostrzegam. Przechodziłem trzy razy obok samochodu który stricte kupiłem a ma który nie zwróciłem uwagi. Chwila rozmowy w biurze i już z kluczykiem w ręku idziemy do "mojego" cacka. Nagle nie stąd, nie zowąd zadzwonił mi telefon. Przystanąłem na moment obok Volvo V40 mocując się z nokią w kieszeni spodni. Zakończyłem rozmowę. I coś przykuło moją uwagę na fałkę. Jazda próbna, szybkie oględziny i lecimy z tematem ceny. Volvo V40, rocznik 98 z motorem 1.8, 115 KM i przebiegiem 230tys(było to w 2016r). Negocjacje sprowadziły do upustu 1 EURO!!! Dlaczego? Bo to był naprawdę dobry samochód. Po powrocie do Polski, test u blacharza. Celujący minus z powodu progów (kto ma V40 wie o czym pisze). Później wymiana eksploatacji i tutaj 4 różnych mechaników na moją wyraźną prośbę odmówiło mi wymiany uszczelki pod głowicą (silnik suchy jak dziewica). Do 2020 roku zrobiłem volvem ponad 200tys kilometrów. Nigdy ale to nigdy mnie nie zawiódł nawet na trasach Polska Holandia. Nic tylko tankować i jechać.
    Opowiadając tą dziwnie głupią anegdotkę, chciałbym zaznaczyć, że jeśli auto jest warte swojej ceny to nikt nie odda go za połowę ale i nie ukrywa jego wad czy historii jednakże nie cukruje go do przesady.
    A tak z innej beczki, najlepiej gdy oględzin dokonuje ktoś kto nie chce kupić danego samochodu. Myśli trzeźwo i rozsądnie podchodzi do tematu. Takie janusze biznesu mają większy problem w negocjacjach.

  7. Zdecydowanie warto zweryfikować stan techniczny pojazdu przed zakupem. Moje doświadczenie nauczyło mnie, ze nie warto ufać nikomu. Warto sprawdzać wszystko, a bezapelacyjnie samochód przed zakupem. Jeżeli tego nie zrobimy, zaoszczędzimy parę stówek, ale jeśli trafimy na przysłowiową minę (o co nie trudno) w najlepszym wypadku stracimy pieniądze na wymianę części eksploatacyjnych, a nawet układu napędowego. Natomiast w najgorszym wypadku, czego nikomu nie życzę, my lub członek naszej rodziny może stracić życie w wypadku gdy np. okaże się ze samochód był pospawany z dwóch, a pasy bezpieczeństwa i poduszki powietrzne regenerowane. Lepiej sprawdzić to przed zakupem i nie martwić się o życie swoje jak i własnej rodziny. Szerokiej drogi

  8. Należy weryfikować zakup auta (powinno być to obowiązkowe jak przeglądy), aby nie jeździć zaraz po zakupie "taczką", tylko dobrze sprawdzonym i zweryfikowanym autem, które posłuży na parę spokojnych lat eksploatacji .

  9. Profesjonalna praca, oby więcej takich osób. Autorze, szacun za Twój pomysł. Ciekawi mnie, jaki jest koszt Twojej usługi.
    Sub i subskrypcja jak najbardziej.
    Ten ulep nie wart takich pieniędzy. Cwaniaczków należy piętnować, ale to niestety nie wyeliminuje tej patologii z naszego rynku.
    OtoMoto , OLX i jeszcze pare innych portali są pełne takich „ igiełek”😂

  10. Dlaczego warto weryfikować pojazd przed zakupem mojm zdanie jak najbardziej warto z wlasnego doświadczenia że lepiej sprawdzać 10aut niż kupić byle co mieć szereg zmartwień i dyskafort psychiczny jak zaczyna wszystko wychodzić pozdrawiam

  11. Dlaczego warto weryfikować samochody przed zakupem? Po pierwsze, koszt kilkuset złotych w przypadku takiej usługi jest o niebo lepszym wyjściem niż ewentualne próby naprawy samochodu, gdzie kwoty mogą dochodzić do kilku lub kilkunastu tysięcy. A po drugie, zwykli ludzie na co dzień raczej nie są ekspertami od kontroli stanu technicznego samochodu. Oczywiście każdy może zobaczyć czy czasem spod silnika nie leje się olej, czy silnik równo pracuje albo nie brakuje jakiś elementów ale bardzo mało osób ma taką wiedzę i narzędzia żeby zrobić to tak drobiazgowo i dobrze. Jednym słowem lepiej zostawić to profesjonalistom, którzy się na tym znają :3

Dodaj komentarz

Zadzwoń!