Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Vw Golf 1.6 tdi CAYC wymiana wtryskiwacza i kodowanie FUEL INJECTOR REPLACEMENT AND CODING 1.6 TDi

Vw Golf 1.6 tdi CAYC wymiana wtryskiwacza i kodowanie FUEL INJECTOR REPLACEMENT AND CODING 1.6 TDi



VW 1.6tdi. Wymiana wtryskiwacza, adaptacja wtrysku, kodowanie nowego wtrysku, wypalanie DPF, wyrównywanie pracy silnika.
HOW TO CHANGE FUEL INJECTOR AND CODING IT PLUS INJECTORS SMOOTHING

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

47 thoughts on “Vw Golf 1.6 tdi CAYC wymiana wtryskiwacza i kodowanie FUEL INJECTOR REPLACEMENT AND CODING 1.6 TDi

  1. Witam, mam takie pytanie, mam walniety jeden wtrysk i teraz pytanie czy dac do regeneracji tylko tego jednego? Czy odrazu wszystkie do sprawdzenia i potem ewentualna regeneracja wszystkich?

  2. Kuźwa wtryski w VW 1.6 tdi to jest gruby temat. Znalazłem taką radę, żeby jednak nie słuchać się instrukcji obsługi i filtr paliwa wymieniać nie po 50tys km, tylko już po 15-20 tys km, bo jeden temat z drugim lubią się zazębiać. Taką strategię przyjąłem, bo to nie jest duży wydatek. Druga sprawa to niemoty mechanicy, którzy nie robią adaptacji. Kiedyś odebrałem auto po wymianie wtryskiwacza, trzęsie budą, klekocze jak stary baleron… Po adaptacji w innym serwisie chodzi jak złoto. A wystarczyło, żeby gamoń się przejechał albo chociaż chwilę posiedział w tym aucie z włączonym silnikiem, to by się skumał. Jak można zrobić coś i nie sprawdzić… Może ktoś, kto ma wibracje po wymianie wtrysku przeczyta to, to przynajmniej oszczędzę mu zastanawiania się w czym problem 🙂
    Oczywiście u Autora filmiku super robota i takich fachowców bym życzył nam wszystkim!

  3. Eh pokazywało największe różnice dawek na 3 wtrysku wymieniłem wtrysk jakoś szału nie było w sumie po kodowaniu i różnice większe wychodziły znów na pierwszym wtrysku, potem zrobiłem to wyuczanie i znowu stuka i na tym nowym trzecim wtryski największe różnice

  4. Mam problem z golfa 6 są wymienione 2 wtryskiwacze na 2 i 3 cylindrze po zakupie po 3 miesiącach potrafi zacząć migać kontrolka od świec żarowych ale auto jedzie dalej jak zgaszę i zapalę ponownie to kontrolka gaśnie i pojęzdzę tydzień i znów się zapala silnik pracuje dobrze wymieniony czujnik ciśnienia listwy wtryskowej

  5. Witam proszę Cię o pomoc,mam problem z golfem plus 2009 1.6tdi 105km,160tys przejechane, temperatura jak osiągnie 90 załącza się wentylator i nie przestaje chodzić,jak go przyduszę pod górę to temperatura rośnie do 120stopni jak zredukuje i ma mniejsze obciążenie temperatura spada do 90 ale wentylator pracuje cały czas, auto zostało podpięte do komputera i wyskoczyła awaria czujnika temperatury, czujnik został wymieniony jak i drugi, nie pomogło następnie lawina- termostat,pompka pomocnicza,sprawdzona pompa wody cały rozrząd wraz z pompą wymieniony 8tys km temu, uszczelka pod głowicą i regeneracja głowicy,następny termostat, nowa chłodnica, koszta rosną a efektu brak…ręce opadają, proszę Cię jak spotkałeś się z takim lub podobnym przypadkiem pomóż jak możesz. Pozdrawiam

  6. A czy ktoś się czy wyuczenie wtryskiwaczy odchyleń najmniejszej dawki paliwa jest w każdej wersji softu? Chodzi mi tu szczególnie o 1.6 TDI CAYC. Gdzieś kiedyś czytałem, że dotyczy to softów powyżej 99XX. A w przypadku gdyby była to prawda, to czy na starszym sofcie te wtryskiwacze się dopasują do sobie po jakimś czasie, jeśli ktoś ma np. starszy soft?

  7. Witam, pisałeś kiedyś że od razu widać kiedy np. zaczyna przepuszczać podkładka pod wtryskiem w tych silnikach. Możesz coś więcej o tym napisać ? Mam zapocenia w okolicach 2giego wtrysku, ale nie wiem czy to zbieg okoliczności czy może podkładka i oring już nie trzymają. Co ciekawe auto na tym cylindrze ma też większą korektę wtryskiwacza , dochodzi nawet ponad 2,00 i ciężej odpala jak stoi kilka dni .

  8. ale co spowodwało , że pan tylko ten jedenwymieniał? Stukał, czy bład wyskoczył, jaki miał przebieg itd, Zasadnicze pytanie PO CO/ się to robi. Jakie były objawy, to by trzeba zawsze wyjaśnić przed robotą?

  9. witam , niestety zerwałem srubé jarzma od wtrysku dynamometrem wskazówkowym ( wiem , duren ze mnie , pierwsza taka akcja od 30 lat odkád robié w tym temacie ) Musze teraz zdjác pokrywé zaworów – zero instrukcji w sieci poza montazem glowicy . Potrzebujé wartość Nm do ponownego jej załozenia . nie chce ryzykowac kolejnym ukręceniem, a w tej chwili mam odwiert ,wiec moje obawy to opiłki metalu , które mogą dostać sie pod uszczelkę śruby jarzma ( jest mała szczelina pomiędzy otworem a pokrywą zaworów ). Z góry dziękuję .

  10. Mam taki problem ze wymieniłem wszystkie miękkie przewodu od powrotu i nowe spinki. A paliwo dalej mi wywala po przejechaniu 5km i zbiera się we wszystkich gniazdach wtryskowych na tej plastikowej pokrywie

  11. Ja miałem podobną sytuację w Anglii. Utrata wtryskiwacza na trasie, zjazd do warsztatu. Wymiana wtrysku, silnikiem nadal rzuca. Powrót, to samo, zajazd do znajomego (do innego lepiej mi znanego mechanika). Komputer pokazuje, 2 i 3 pracuje dobrze, 1 i 4 na innych parametrach (prawdopodobnie komputer starał się sam balansować pracę. Dopiero w ASO VW wyczyścili mi DPF i zrobili to o czym mówisz, smoothink.
    Silnik 1.6 tdi vw jetta, owszem pracuje lepiej ale według mnie nadal silnik nie chodzi tak dobrze jak chodził przed awarią. Obecnie dodaję oleju od dwusuwów 0.5 l na bak 55 l celem poprawienia smarności oleju napędowego. Może to mi pozwoli uniknąć kosztownych wymian wtryskiwaczy.
    Mam pytanie, obecnie mam wtryski firmy VDO, czy jest możliwość ich wymiany na bardziej trwałe? Pozdrawiam.

  12. Siedze 2gi dzien z odisem, vag can pro i coś nie chce się skończyć ta procedura … silnik gazuje 1200 – 3500 po wymianie 1 wtrysku Siemens 1.6 tdi

  13. @V A G – KLINIKA Czy to możliwe, żeby w tym silniku lub w silniku 2.0 tdi CFGC, spaliny z komory spalania przedostawaly sie pod pokrywe zaworow przez nieszczelna podkladke pod wtryskiwaczem? Juz slyszalem tysiace teorii, ale moim zdaniem w silniku CFGC jest to niemozliwe, poniewaz wtryskiwacze nie znajduja sie bezpośrednio pod pokrywą zaworow. Wiekszosc, jako jeden z objawów uszkodzonych podkladek, podaje dymienie spod korka wlewu oleju na biegu jalowym, na rozgrzanym silniku. U mnie taka sytuacja (dymienie) wystepuje, ale nie ma jakichkolwiek innych objawow, np. zapach spalin, slady oleju w okolicach gniazd wtryskiwaczy. Bede wdzieczny za rozjasnienie.

  14. Widziałem u Ciebie w którymś filmie formacje o stojącej ropie w okolicach wtrysków i o akcji serwisowej z wtryskami związanej. Czy mógłbyś coś podpowiedzieć bo właśnie dzisiaj to u siebie zauwazylem.

  15. Witam cie mam pytanie mam golfa 6 1,6 tdi i problem polega na tym ze z rana na zimnym silniku odpala dosyc dlugo nie raz za 2 razem…..czytalem ze moze byc to spowodowane sterownikem świec żarowych wymienilem na nowy nie pomogło moze ty znasz przyczyne pozdrawiam

  16. witam mam chyba taki sam przypadek po akcji serwisowej chyba padł wtrysk byłem na akcji w maju i po jakimś czasie zimny gdy odpale przez jakieś 3-5 s silnik chodzi jakby na 3 cylindry i ogulnie takie puki jakby mogę to jakoś niewiem zareklamować że oni i to zrobią za free czy niema takiej opcji

  17. Takie pytanie, wie ktoś jak wgląda prawidłowa procedura? Silnik ma pracować na obrotach biegu jałowego, lekko poniżej 1000 obr/min czy obroty mają skakać? Podczas procedury trzeba trzymać gaz i hamulec czy wykonuje się sama?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!