Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
ZAPOCENIE SILNIKA WEDŁUG ASO!!! Czyli jak nowa SKODA SZCZA OLEJEM POD SIEBIE!!!

ZAPOCENIE SILNIKA WEDŁUG ASO!!! Czyli jak nowa SKODA SZCZA OLEJEM POD SIEBIE!!!



Różne rzeczy widzieliśmy ale żeby nie widzieć problemu ani wycieku w nowym aucie które zostawia plamy na chodniku? Tak się bawi ASO w Polsce.
Czyli zobaczmy od kuchni definicje zapocenia według Skody.
Chcesz być na bieżąco to zostaw subskrypcje i kciuk w górę na znak, że jesteś z nami!

STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów M4K
——————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————
Szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
——————————————————————————————
https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
Nie kupowałeś polisy w Mubi? Zgarnij 150 zł + 2000 zł za polecanie
———————————————————————————

Szukasz dobrych części tuningowych do swojego auta? Zajrzyj koniecznie do ekipy FMIC
————————————————————————————
https://allegro.pl/uzytkownik/FMIC_PL
————————————————————————————
LIMITOWANY ZESTAW ELEKTRONARZĘDZI
————————————————————————————
https://allegro.pl/oferta/zestaw-elektronarzedzi-m4k-11452408591?fbclid=IwAR2L3YWKZFZFXYBeDZMn8ijVKoYdsx-3YaDy_4p90pB4CcC__vA0VE9S9-Q
—————————————————————————————
KLUCZE DYNAMOMETRYCZNE M4K do zadań specjalnych
—————————————————————————————
https://allegro.pl/oferta/zestaw-trzech-kluczy-dynamometrycznych-m4k-11161215366
—————————————————————————————
Meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————

Start

OFICJALNY SKLEP MIŁOŚNIKÓW 4 KÓŁEK
——————————————————————–
https://sklep.milosnicy4kolek.pl/
——————————————————————–
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:

M4K Garage sieć warsztatów samochodowych


—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠 M4K GARAGE ŁÓDŻ – otwarcie 20.12.2021
https://www.facebook.com/m4klodz
https://www.instagram.com/m4kgaragelodz/?hl=pl
🛠 M4K GARAGE KATOWICE – otwarcie 08.01.2022
https://www.facebook.com/m4kkatowice
https://www.instagram.com/m4kgaragekatowice/
🛠 M4K GARAGE ELBLĄG – otwarcie 15.01.2022
https://www.facebook.com/m4kelblag
https://www.instagram.com/m4kgarageelblag/
🛠 M4K GARAGE POZNAŃ – w toku
https://www.facebook.com/m4kpoznan
https://www.instagram.com/m4kgaragepoznan/
🛠 M4K GARAGE LUBLIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4klublin
https://www.instagram.com/m4kgaragelublin/?hl=pl
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – JUŻ OTWARTY!
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@milosnicy4kolek.pl
#dziwnehistoriewarsztatowe #aso

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

43 thoughts on “ZAPOCENIE SILNIKA WEDŁUG ASO!!! Czyli jak nowa SKODA SZCZA OLEJEM POD SIEBIE!!!

  1. Taka teraz rzeczywistość. Auta się sypią a w ASO brak ludzi, brak czasu, brak miejsca. Ludzie odchodzą, bo nie wytrzymują presji wkur.. klientów. Mechanicy ci bardziej kumaci też odchodzą, bo wolą robić na siebie niż na dealera. Taka rzeczywistość i żadne youtuberskie filmiki tego nie zmienią.

  2. @M4k i jak Stefan Kowalski może sam do tego dojść. Oddaje samochód ludziom którzy się znają i ufa im, że dobrze jest zrobione 😡 Strach się bać i trzeba samemu się w każdym kierunku edukować ;x

  3. Dobrze, że pierwszy przegląd techniczny jest po 3 latach czyli po gwarancji. Bo jak by był przed to by nie przeszedł. Ciekawe co by ASO powiedziało w takim przypadku. Bo przecież nikt nie broni zrobić go wcześniej.

  4. Taka niestety jest prawda… Ale niestety Janusz pojedzie do serwisu i Auto serwisowane.. Znajomy pracował w serwisie (juz nie pracuje) Opowiadał jak zmieniali Olej.
    1.Odkrecenie korka od miski olejowej.
    2.Liczenie do 3-4 sekund
    3.Zakrecenie korka
    4.Dolanie nowego oleju
    Ja osobiście nie serwisowałem auta w ASO . Po kupnie części zbieram faktury ze sklepu motoryzacyjnego lub wymagam od swojego Mechanika paragony lub faktury za usługę.

  5. ASO to największe zło w motoryzacji śmiać mi się chce jak ktoś sprzedaje auto i jako ATUT w ogłoszeniu wypisuje, że do końca serwisowane w ASO co oznacza że tylko pieczątki w książce serwisowej podbijali i olej raz na 30 tys był wymieniany.Nic tylko kupować takie fury🤣

  6. Nie dawno jehałem do mechanika bo chciałem sprawdzić czujnik ciśnienia paliwa na pompie wtryskowej, ale auto nie dojechało na warsztat, mechanik musiał mnie zholować. Po 2 dniach stwierdził że kuna pogryzła mi kable i auto naprawione. Chevrolet captiva

  7. Udowodnienie mechanikowi czegokolwiek jest nierealne. Jak mówi, że silnik jest zapocony to jest to prawda. Jak samochód jedzie do mechanika i pięć minut po jego odbiorze dostaję telefon, że szyba w przednich drzwiach spadła to znaczy że to moja wina, a nieznanego ktosia który otwiera na siłę zamarzniętą szybę. Tak to jest jak się jest po tej drugiej stronie, czyli petenta

  8. Dziś robiłem wymianę oleju w swojej scali. Oczywiście poza aso a auto na gwarancji. Warsztat, który mi robił wymianę pokazał mi takie niby drobne wycieki. Drobne ale jak dla mnie nie powinny mieć miejsca. Biorąc pod uwagę Twoje przygody umieram z ciekawości jak podejdą do mojego problemu. Byłem w aso umówić się na sprawdzenie. No terminy dupy nie urywają ale zaczekam te dwa tyg i zobaczę co stwierdzą. Nie omieszkam się tym pochwalić.

  9. Michu powiedz mi nie wiem czy miałeś juz gdzieś odcinek na temat skody octavi 2.0 tfsi vrs benzynke 2012 , troche pobiera oleju nie duzo tak do roku do pół litra . I teraz pytanie czy to normalne ? i czy z czasem z ubiegiem kilometrów bedzie pobierac wiecej?

  10. Przecież Škoda to totalne gówno w cenie wieś wagena 😳, audi i bmw również zeszło na psy i nie ma co spekulować. Nowe auta to tykające bomby zegarowe czekające na koniec gwarancji, chociaż (z własnego doświadczenia) Škoda jebie się jak przydrożna kurtyzana już w pierwszym roku eksploatacji 🤭

  11. W mojej E36 compact 1.6 przy przebiegu 490 000 silnik wygląda o niebo lepiej. Nie pobiera oleju. No ale przecież mam stare auto, nie jestem trendy, nie podążam za ludem. Trzeba mierzyć siły na zamiary. Autem za 4000 zł przy naprawach w ciągu 8 lat maksymalnie 6000 zł zrobiłem ponad 300 000 km. Proszę mi znaleść auto za tyle, które przejedzie aż tyle😉 pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!