Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
BMW 520i E34 M20 serwis w ACS | Adam Kunc

BMW 520i E34 M20 serwis w ACS | Adam Kunc



Zainteresowany/a jesteś moimi usługami w zakresie mechaniki, motorsportu bądź ekspertyzą przed zakupową auta?

Zapraszam do kontaktu.

www.acs-serwis.pl

+48 603975574

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

37 thoughts on “BMW 520i E34 M20 serwis w ACS | Adam Kunc

  1. Wyskakuje mi blad poduszek i pasów – mata działa i akumulator w dobrym stanie komputer pokazuje że niby błąd klemy plusowej ktoś pomoże? Wystarczy klemę wymienić?

  2. O ile mi jakos te wszytskie gwinty nie leza w tych klasykach o tyle tutaj autko ladnie sie obnizylo. Wyglada duzo atrakcyjniej. Mam w E36 328i cab. M-Tech zawieszenie D2 Racing zalozone przez poprzedniego wlasciciela. Aktualnie ma dosyc twardy set-up i zastanawiam sie czy nie wrócic do serii. Czy kto móglby powiedziec czy da sie je ustawic w opcji w miare soft zblizonej do serii?

  3. Osobiście nie włożyłbym do takiego auta gwintu. Na całe szczescie w przypadku takiego "tuningu" z łatwoscią można wrocic do serii.
    Mnie interesuje to e38 ktore stoi na placu ? Byc moze było gdzies cos poqiedziane w jakims odcinku ale nie zwrocilem uwagi.

  4. Bardzo przyjemnie się Was ogląda. Jako twórcy zawiasu byliśmy bardzo ciekawi Państwa opinii. Zestaw komfort jak widać spełnia swoje zadanie 😉 Pozdrawiamy, ekipa PK Coilovers.

  5. Od kilku dni zapalil mi sie check. Komputer wykazuje błąd termostatu. Jaka cena naprawy tego u Pana? Nie mam żadnego zaprzyjaźnionego serwisu i ludzie próbują mnie liczyć wszędzie 2, 3 krotnie… Bmw f32 428, dziękuję i pozdrawiam

  6. Panie Adamie a ile oleju by Pan dolał do silnika w e90 318i 2008r. 170koni /chyba/gdzie pomarańczowa kontrolka zaświeciła się 7 razy w przeciągu miesiąca a pełny serwis wraz rozrządem był 5.500 tyś km temu
    Olej obecny to motul syntetic jakiś,skrzynia man.
    Pozdrawiam
    Pozdrawi

  7. Ta zdemontowana kopułka wygląda jak nowa w porównaniu do mojej, którą niedawno wymieniałem w e30 przy 192tys km oryginalna boscha, wypalona tak, że niedługo styki by odpadły a mimo to samochód nadal jeździł 🙂

  8. Adamie ja cię podziwiam.Z jaką lekkością wykonujesz te pracę.Miło popatrzeć na fachowość 😊.Jak bym miał bmw swoje to tylko do Adama,ale ja niestety kocham Włoszki alfa romeo i Maserati 😍.

  9. Panie Adamie, dobrze się ogląda Pana filmy. Na YouTube jest kilkunastu ludzi przedstawiających motoryzację, zna Pan pewnie ich doskonale,oni też są dobrzy w tym co robią. I chwała im za to, bo jedni pokazują bardzo dokładnie naprawy aut, inni zajmują się przepisami, a inni handlowaniem.Jeszcze inni oszustwami.Wszyscy się uzupełniacie.U Pana doceniam ludzi na warsztacie,to naprawdę skarb,oraz nieocenianie właścicieli BMW, którzy je zaniedbują,a widziałem kilka takich aut w Pana filmach.Dobrze wychodzi pokazywanie dnia codziennego,ale to zasługa całego zespołu Pana.Tak trzymać.Pozdrawiam.

  10. Piękna sztuka z najrozsądniejszym silnikiem w e34. Dobrze, że są ludzie, którzy dbają o takie rodzynki, aby można było zobaczyć to czasami na drodze i powspominać czasy kiedy samochody robiło się na lata, a nie na okres gwarancji…

  11. Witam mam problem z zapalająca się kontrolka ciśnienia oleju w moim aucie z silnikiem N43.Mechanik zaleca wymiane zaworu elektrohydraulicznego czy może miał pan taki przypadek? Jaki środek do czyszczenia wtryskiwaczy poleca pan do tego silnika?Pozdrawiam

  12. A może podpowiecie w takim temacie. Mam e34 94r z klimą motor m50b20. Chodzi mi o poprawne działanie wentylatora klimy. Czy jak on się załączy to powinien zapierdzielać jak szalony? Bo u mnie jak włącza się to kręci się wolno że nie zasysa tego powietrza. Ale klima chłodzi bardzo dobrze także to mnie zastanawia…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!