Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
USTAWA STARZENIA W MASZYNACH ROLNICZYCH

USTAWA STARZENIA W MASZYNACH ROLNICZYCH

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault

Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.

Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.

Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?

Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać

Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.

W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.

MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA

Często przedstawiany błąd systemowy.

BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU ​​CIECZY

Czujnik Nox jest uszkodzony.

Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)

Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo

POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.

Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)

URAE ADBLUE 7.

Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.

Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.

W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!

Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.

Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.

Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.

System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

DAF

IVECO

REALULT

VOLVO

SCANIA

PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI

Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.

Norma Euro 6

CZŁOWIEK

DAF

VOLVO

RENAULT

Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.

wskaźniki

Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.

Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.

Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.

Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.

Chcemy wiedzieć, jak poszło –

Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.

Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.

tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.

Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany

Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza

Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów

Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.

Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).

Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.

Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.

Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.

Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.

Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.

Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.

Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.

Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.

Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.

W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.

Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.

Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.

Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.

Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:

Iveco

volvo

renault

scania

luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)

Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)

SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.

Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)

Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.

Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

40 thoughts on “USTAWA STARZENIA W MASZYNACH ROLNICZYCH

  1. Ja mam ciągnik samoróbkę z silnikiem Andori ES-320 tzw. esiok, skrzynia biegów od Star-a. Teraz wgrali mi nowe oprogramowanie, woda się gotuje i zapierdalam 50 km/h. Nowe Fendt-y, Case-y, dupy, srupy muszą się umyć. Zimą nalejesz gorącej wody z parnika, zakręcisz korbą i już tyka. Ni ma lepszego rozrusznika.

  2. Hydrostat jaki by nie był nie ma prawa " się ślizgać" – zawory maksymalne otwierają się tylko w czasie przekroczenia maks. ciśnienia, a drugie primo przekładnia hydrostatyczna jest z definicji przekładnią sztywną. Wygląda na to że nieźle namieszali w sterowniku globalnie oczywiście elektronicznym skrzyni biegów tylko współczuć. Gdyby był to regulator mechaniczno-hydrostatyczny P=const. nawet z preselekcją maks. mocy chwilowej takich czarów nie dało by się zrobić tj. chodzi mi o to iż każdy mógł by się kapnac że firma leci w balona 2 m jazdy – nie dało by się zgonic problemu na elektronikę. Pozdro Łukasz

  3. Co to za serwis. Oprogramowanie skrzyni nie ma wpływu na funkcję AFS. Podejrzewam że ten problem z poślizgiem jest spowodowany rejestracją prędkości. Przeważnie po zmianie programu widzę poprawę pracy. Jeśli mam problem z programem w jakimś ciagniku to centrala CNH po assiscie przysyła mi poprzedni lub poprawiony program do 24h. Jestem serwissntem CNH

  4. CNH to kpina i chłam maszyna średniej niższej półki a ceny serwisu który w zasadzie nie ma pojęcia kosmos walczyłem z 2 lata o oprogramowanie płytki hydrauliki do kombajnu pisałem e-mail do Niemiec i stanów w końcu zmobilizowali się i przysłali speca gdzieś tam z Płocka który to zrobił niespełna rok spokój i znowu cyrk myślę że śmiało można zastąpić case zetorem prostszy w naprawie 😉

  5. Skora Apple nowymi aktualizacjami specjalnie spowalniał starsze smartfony, to tutaj może występować podobna sytuacja. Zastanawia tylko poziom wyszkolenia autoryzowanych serwisantów.

  6. Plujecie jadem jak lamy – a kredyty i tak musicie spłacać. Jeżeli taką historię przerabialo więcej osób, to zrobić im czarnopijarowa akcje w social media – albo nawet i pozew zbiorowy jeśli czujecie się oszukani i chcecie dochodzić swoich praw. Toyota na rynkach amerykańskich robiła akcje serwisowe swoich modeli (Japończycy jeszcze pamiętają co to honor i walczyli o marketingowy laur lidera niezawodności). Jeśli de facto zostaliscie obdarowani wadliwa elektroniką jako konsumenci macie pełne prawo egzekwowania swoich praw u Rzecznika Praw Konsumenta. W Stanach wielkie koncerny tytoniowe przegrywały procesy na miliony dolarów, a tutaj mamy do czynienia z naocznym przykładem oszustwa konsumenckiego za który zresztą zaplacono prawie 330 dolarów (około 1K PLN).

  7. Co do softu to idzie wrócić dokładnie do tego co było wczesniej. Kwestia jest tego typu czy mechanik zapisał sobie gdzie kolwiek jaki to był Soft . A z tego co mówi to oprogramowanie zostało nie tylko wgrane w samą skrzynie Ale też w monitor , podłokietnik i słupek. Poprostu sewis się nie postarał. Ale jak się chce to można wrucic dokładnie do tego samego softu . Pozdrawiam

  8. Ci mniejsi rolnicy którzy teraz mają zachodnie ciągniki szybko przeproszą się z Zetorem,Belarusem czy Ursusem(o ile będą dalej produkowane ursusy) ,bo zachodnich ciągników nie będzie stać ich utrzymać ,bo teraz "ma się psuć a nie chodzić"😁

  9. witaj kolego już myślałem że nie ma cie juz na YouTubie nie wnikam co sie stało ale pewnie niektórym nie podobało się to co ty robisz fajnie że wróciłeś a ci wszyscy serwisanci to złodzieje ty ujawniasz to co oni ukrywają jesteś gościu najlepszy pozdro

  10. Robiłem w pracy aktualizacje skrzyni landini skrzynia zf automat i po nowych softach pokazało brak ciśnienia na skrzyni czyli z minuty na minutę trzeba było zrobić skrzynię bo nagle jest popsuta. Wrucilem do starego softu i jeździ dalej.

  11. Witam jestem z Podlasia okolice Suwałk mam Renault 120.54 z rewersem elektro hydrauliczny czy PAN by chciał zrobić kalibracje lub ktoś z widzów bardzo bym prosił o jakieś propozycje tylko żeby ktoś dojechał na miejsce

  12. Z tym JD to jest chyba coś na rzeczy.Mam JD 6150r z 2015 roku na skrzyni DD. 1000 mth ciągnik w polu. Po zadaniu kierunku jazdy 1 metr i wywala N.Po tygodniu przyjeżdża serwis odpalają ciągnik. Ciągnik jeździ jak by mu nic nie było. Twierdzą, że może być problem z oprogramowaniem. Kasuje mnie 1000 lub 1500 przy czym twierdzą że oprogramowanie nie jest liczone. Drugi przypadek 1070 mth to samo. Teraz mówią że może być uszkodzony czujnik prędkości na skrzyni. Umawiamy się na wizytę serwisu oczywiście za tydzień.Bo nie mają czujnika na stanie za 270 zł i elektryk jest obłożony pracą. Pytam się czy to napewno ten problem bo nie zapłacę im kolejne 1000 zł lub więcej po to aby naprawia li mi go metodą prób i błędów. Nie dają takiej gwarancji. Przekładam wizytę serwisu bo mi termin nie pasuje. Po tygodniu uruchamiam ciągnik i jak do tej pory zrobiłem 20 mth i chodzi ale strach gdzieś tym dalej jechać. Dodam, że ciągnik od nowości i ciągle serwisowany u dilera gdzie był kupiony. Dzwonię do JD PL odbiera Pani i mówi mi że nie może mi podać numeru do serwisanta. TRAGEDIA. Generalnie zasada jest prosta. Nie masz dla nich do wydania 500 tyś to Cię spuszcza jak g…..

  13. Jakie daty tych aktualizacji? Posiadam NH AC170 mała skrzynia ac 2016 rok, mam drugi soft, jest agresywniejszy od pierwszego, ciśnienia skrzyni nie mogłem znaleźć ani na pierwszym sofcie ani na aktualnym. Drgań skrzyni nie mam, mam znowu problem minimalnych drgań na jałowych obrotach, wymieniłem dampera bo dochodzi to z jego okolic mimo że 1500 godzin ale to kurde nie to…

  14. Potwierdzam problem pod obciazeniem w seriach puma 150 165 cvx steyer 6150cvt 6165cvt tzw mala seria wibracje w skrzyniach pod obciazeniem, gdy wjedziemy z ladunkiem na gore problem ustaje, malo tego problem rowniez wystepuje w skrzyni powershift tylko na biegach 17 18 19. Bardzo malo osob w poczatkowych godzinach maszyny nie zdaje sobie z tego sprawy!!!!! Prosze o kontak jesli to mozliwe sam mam ten problem ciagnik na gwarancji.
    W sterej seri case puma tego nie bylo!!!!

Dodaj komentarz

Zadzwoń!