Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Eksploatacja AUDI SQ7. Gdzie ZABOLI, gdy się ZEPSUJE?

Eksploatacja AUDI SQ7. Gdzie ZABOLI, gdy się ZEPSUJE?



Kontynuujemy cykl kosztów utrzymania samochodów marek premium. Tym razem na prośbę widzów, auto z oferty salonu Global Motors – Audi SQ7.

Na przykładzie egzemplarza z 2017 r. sprawdzamy ceny podstawowych elementów eksploatacyjnych – płynów, filtrów, tarcz, klocków, amortyzatorów, wahaczy, czujników, wahaczy, opon, świec, wtryskiwaczy, akumulatorów (a są tu aż trzy!), a także całych podzespołów – skrzyni biegów, chłodnic, dyferencjałów, turbosprężarek… Choć ceny egzemplarzy używanych SQ7 spadają z każdym rokiem, to ożywienie aut wyeksploatowanych będzie horrendalnie drogie.

Zobaczcie i posłuchajcie!

#audi #q7 #sq7 #vag #suv hamulce #tarcze #klocki #rozrząd #brakes #cambelt #globalmotors

————
👊 Subskrybuj Global Motors ➛ https://goo.gl/8V9AU3
📷 Instagram Adama ➛ https://www.instagram.com/adam_globalmotors/
📷 Instagram Marcina ➛ https://www.instagram.com/marcin_globalmotors/
📮 Facebook ➛https://www.facebook.com/globalmoptors
🖥 Strona WWW ➛ https://globalmotors.pl/
🌐 Profil OTOMOTO ➛ https://globalmotors.otomoto.pl/
📞 Zadzwoń do nas: 792 201 202 / 731 301 300
📧 Napisz do nas: kontakt@globalmotors.pl
————

Importowane z Youtube

44 thoughts on “Eksploatacja AUDI SQ7. Gdzie ZABOLI, gdy się ZEPSUJE?

  1. Jeździłem takim gdy poszedłem do salonu i mi dały do jazdy testowej to wtedy o ile dobrze pamiętam to zrobiłem nim chyba 12000 km i wydałem na paliwo bodajże 4.5 tys zeta i powiem że nic specjalnego w porównaniu z osobówka fiata pandy tyle że się wyżej siedzi i to jest ten plus q7.

  2. Jeśli Cię stać na taki samochód to i stać Cię na dom za 1mln złotych.
    Jesli masz kredyt na 30 lat na mieszkanie za wartość tego samochodu i zapierdalasz w pracy za nie całe 4 tys na rękę z czego odłożyć jesteś w stanie tysiąc zł chyba ze mieszkasz z mama na poddaszu to nie oglądaj tego filmiku.

  3. Volkswagen? Za darmo bym go ni chcioł. To auta biednych Polaków, szczególnie te 15 letnie na kredyt. Tylko Lexus V8. A bieda dalej myśli, że jest prestiżowa. Nawet Niemcy mówią, że BMW to szrot i co 3 lata trzeba wymienić bo się sypie.

  4. Sprawa jest prosta. Masz kasę i latasz czym chcesz, bez myślenia o kosztach. Nie stać cię, myślisz i skrobiesz się po głowie, co kupić, co będzie tańsze. W przypadku marek premium jedziesz na serwis i płacisz. Nie obchodzi cię ile to kosztuje.

  5. Oglądam i gały mam na wierzchu. Spodziewałem się kosmicznej drożyzny, a okazuje się tak naprawdę… nieznacznie drożej na niektórych pojedynczych częściach w porównaniu do popularnego i jednego z najczęściej kupowanych samochodów miejskich. SZOK

  6. Brak konsekwencji. Najpierw Aso u gory a zamienniki na dole a gdzies od polowy odwrotnie. Wprowadza to zamieszanie.
    Czy np rozrzad to koszt samych czesci czy tez wymiany? Dobrze by bylo uwzglednic tez to 2 bo samemu sie tego nie bedzie robic. Hamulce mozna sobie zmienic jak i filt powietrza czy kabinowy ale z reszta moze juz byc gorzej.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!