Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Jak wypożyczyć samochód?

Jak wypożyczyć samochód?



Obejrzałeś film? Zostaw ocenę 🙂

INSTAGRAM : https://www.instagram.com/motodoradca/

Z wypożyczaniem samochodów bywają czasem problemy, należy wnikliwie przejrzeć umowę użyczenia i zwrócić uwagę na wskazówki, które poruszyłem w materiale.

Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, w polu dyskusja, czy też w grupie „moto doradcy”, w innych kwestiach wspolpraca@motodoradca.tv

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

29 thoughts on “Jak wypożyczyć samochód?

  1. W Polsce czesciej oszukuja niz gdzie indziej. Wyporzyczalem czesto na wakacjach w Europie / w tym Rosja/ i Azji i nie mialem poczucia ze zostalem oszukany. Nie mogę tego samego powiedzieć o naszym kraju gdzie zawsze było coś, zawsze problem i ukryte koszty. Długo by się rozpisywać doświadczenie mi mówi by omijać te przybytku szerokim łukiem.

  2. Sam prowadzę wypożyczalnię. Cóż mogę dodać z tej drugiej strony… Czytanie dokładnie ze zrozumieniem umowy regulaminu i dokładne oględziny auta z protokołem odbioru, najlepiej na placu zrobić kilka zdjęć dobrej jakości. Sam proszę o to klientów.

    Te umowy nie są pisane po to żeby wydoić klienta ale zabezpieczyć się przed szkodami i nieodpowiedzialnymi osobami.
    "Drobna rysa na drzwiach" "na czyimś aucie" Wam nie będzie przeszkadzała, ale dla nas to utrata wartości lub gwarancji i uwierzcie że wolał bym jej nie mieć jak ściągać od klienta 500zł. Zresztą 500 to dużo bo jego sąsiad maluje za 300. Dostając auto za 100tyś zł należy się liczyć z pewną odpowiedzialnością i kosztami z cenami SERWISU ASO.

    Temat zaliczki. Często wynajmuje samochody stałym klientom, ale biorę kaucje nie dlatego bo im nie ufam. Zaliczka ma działać trochę psychologicznie na odpowiedzialność za samochód, niech mają świadomość że mogą trochę więcej stracić niż ten tysiak.

    Proszę także pamiętać że nie ma w umowach pełnych zapisów i obowiązków najemcy, ale obowiązują ogólne przepisy kodeksu cywilnego. Samochody oddajemy umyte i zatankowane na najbliższej stacji, proszę się zapytać wynajmującego z której korzysta.

    Monitoring, niezapominany o nim. Koszt monitoringu to 600zł i tylko idiota go nie montuje. Pełny podgląd trasy z prędkością pojazdu, możliwością zdalnego wyłączenia auta i PODSŁUCHU w kabinie. Ja z posłuchów nie korzystam ale przychodzą mi smsy jak ktoś przekroczy 140km, tak ustawiłem dla swojej informacji. I tu kwestia mandatów. Lepiej uważać na zapisy w umowie, a właściwie na znaki drogowe. Nowe auta są brane w leasingi które za zdjęcia z fotoradarów żądają od leasingobiorcy dodatkowej opłaty, dodatkowa opłata+fatyga wynajmującego może podnieć cenę mandatu dwukrotnie.

    Jednym słowem, wypożyczając auto trzeba BARDZO UWAŻAĆ, jeździć zgodnie przepisami ruchu drogowego, bo odpowiadacie nawet za nieszczęśliwe wypadki jak sarna na masce.

  3. Wypożyczyłem kiedyś samochód sportowy. Był to mustang GT 2018. Nie wiedziałem nic z czym jest to związane. Odbierając auto było po prostu nieskazitelne. Podpisałem dokument o braku uszkodzeń. Po 3 dniach użytkowania oddawałem auto z uśmiechem na twarzy. Mój uśmiech został zdjęty zaraz po oględzinach pana, który auto odbierał. Tutaj rysa, tutaj kropka, tutaj pan felgę uszkodził. Koniec końców doliczono mi ponad 2000 zł opłaty za uszkodzenia, których nie dokonałem. Uszkodzenia zostały wyszukane w około minutę, podczas gdy ktoś niewiedzący o tych wadach nawet nie potrafił ich zauważyć. Co dopiero zrobić oględziny całego samochodu. Dodatkowo dostarczono mi samochód po 300km trasy. Miałem oddać auto w podobnym stanie czystości. Czyli pełno komarów i innych owadów na masce i nie tylko, gdyż było to lato. Oddałem auto czystsze niż odebrałem. Mimo to naliczono mi opłatę +100 za brudny samochód, gdyż… I tutaj cytując "nie popisałem się z myciem". Pozdrawiam i przestrzegam

  4. Global – przestrzegam i to mocno. Przysyłają Ci później zdjęcia zrobione pod lampę błyskową drobnych rysek od czegokolwiek i rachunek na 1600zl. Mnóstwo ludzi skończyło zreszta podobnie gdy tylko sprawdzi się opinie w sieci ale mądry Polak po szkodzie.

  5. Na odkryj auto za 100 zł można dokupić ubezpieczenie od wybicia szyby, rys, opon itp.. Dodatkowo samochód zastępczy i nie trzeba płacić kaucji np. 500 zł 😀 za auto w klasie B wychodzi na 2 dni około 150 zł to raczej niedużo 😉 im więcej dni tym taniej.

  6. Dodałbym jeszcze:
    1. Opłaty za MYCIE samochodu. W wielu wypożyczalniach nie ma opłaty przygotowawczej, np 30 zł wliczonej już w cenę wynajmu, ale jest za to opłata za zwrot brudnego samochodu od 50 do 100 zł. Strata pieniędzy i czasu na jeżdżenie na myjnie. Nawet jak udasz się na myjnię to pracownik wypożyczalni i tak może stwierdzić, że jest niewystarczająco czyste.
    2. Podawanie cen netto. Występuje w wielu wypożyczalniach. Podają ceny netto a jak przychodzi do płatności to cena jest o 23% większa. Jakby nie było, 1/4 ceny więcej to dużo.
    3. Zdecydowana większość nie obciąża klienta jak przyjedzie 30 minut później. W większości to jest + 1 do 2 godzin.
    4. Unikanie pośredników. To już sprawa indywidualna i wolny wybór. Nie mniej dzwoni do nas sporo wkurzonych osób, które miało rezerwację przez pośrednika w innej wypożyczalni (nie u nas) i nagle okazało się, że… auta nie ma. Zapewniam, że to słaba sytuacja 😀 Czasami zawali pośrednik, komunikacja, czasami dana wypożyczalnia a i błędy klientów też się zdarzają. Jest sporo takich przypadków. Chyba lepiej dopłacić 10 zł i być pewnym, że auto będzie.
    5. Rezerwacje najlepiej robić poprzez strony internetowe – wszystko jest opisane i ma się potwierdzenie na mailu.
    6. Większość klientów wybiera opcję dodatkowego ubezpieczenia – zniesienie odpowiedzialność za szkody.

  7. Jak to się nie opłaca to już lepiej kupić strucla na miesiąc za 800 zł potem oddać go na złom za 400 zł
    i niech ktoś policzy i napisze w komentarzach ile za dobę wyjdzie ???

  8. Mam pytanie odnośnie kaucji. Jak to jest z tą kaucją? Dlaczego jest ona tak duża, że czasem wręcz zniechęca do wypożyczenia auta? Nie wystarczy AC? Przecież te fury są ubezpieczone od wszystkiego, inaczej wypożyczalnia by zbankrutowała. Jeśli ktoś jeździ bezwypadkowo, to czemu musi płacić grube kwoty pieniędzy, z których nie może korzystać np. Na wakacjach kaucja z auto pokrywa się z całym kieszonkowym na wyjazd. Jeśli ktoś zna wypozyczalnie bez kaucji to byłbym wdzięczny.

  9. Bardzo fajny film Waldku. Sam pracuję w wypożyczalni i powiem Ci, że taki film edukacyjny niektórym osobnikom się na pewno przyda. Już samo to, że większość osób nie czyta tego co podpisują, bo im "się nie chce", świadczy o tym, że poziom świadomości ogółu stoi na niskim poziomie. Oczywiście są tacy, którym przez 30 minut dokładnie objaśniam każde zdanie umowy i regulaminu oraz piszę referat na temat stanu auta na protokole przekazania/odbioru, ale są to akurat wyjątki od reguły. Z drugiej strony my sami (pracownicy obsługi klienta w wypożyczalniach) łatwego życia nie mamy. Przez 3 lata pracy mogę policzyć na palcach jednej ręki przypadki kiedy to ktoś sam z siebie przyznał się, że coś nabroił. Ostatnio nawet jakiś gość zarzekał się, że "jakby coś to by powiedział", a chwilę później jak wsiadłem do auta ujrzałem na szybie spory odprysk – szyba do wymiany. Takie historie to chleb powszedni. Hit tego roku – gość wyciągnął roletę tylną z naszego bmw 3gt i wystawił ją na alledrogo zarzekając się, że to z zupełnie innego pojazdu i ma takich kilka. Po krótkiej chwili zmiękła mu pałka i wysłał roletę do nas taksówką, bo sam nie miał jaj jej przywieźć. Także podsumowując – każdy kij ma dwa końce. Pozdrawiam 😉

  10. Od lat korzystam z Awos Modlin wszystko jasne przejrzyste bez ukrytych kosztów, przede wszystkim systematycznie odświeżana flota więc nie ma zastrzeżeń do stanu technicznego.

  11. Spotkałem się z wypożyczalniami, gdzie w przypadku, gdy kierowca ma mniej niż 25 lat, cena wypożyczenia auta jest większa, niż w przypadku starszych kierowców.

    Z ciekawostek, w tym roku wypożyczałem auto w Dominikanie i zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony. Zarezerwowałem Kia Picanto (lub podobne auto) a otrzymałem Chevrolet Trax, bez żadnej dopłaty. Polecam również zapoznać się ze stanem dróg w danym kraju, bo mi ten bonus od firmy wypożyczającej pozwolił jeździć spokojnie wszędzie tam, gdzie chciałem (Kia nie dałaby rady).

  12. Dla mnie śmieszne są te limity kilometrów, ktoś sobie wypożycza samochód przykładowo w Warszawie, a tam limit 150km i to w jakimś Nissanie GTR przecież logiczne jest to, że jak ktoś wypożycza taki samochód po to, żeby nim pojeździć a nie tylko przeparkować z wypożyczalni pod dom. 😱

  13. Wypożyczm autko kilka razy w roku. Różne klasy,głównie w Polsce na lotniskach. Podstawa to przeczytanie regulaminu i obejzenie auta. Kilka fotek wystarczy. Ubezpieczenie depozytu/wkładu własnego wykupiłem na rok na cała europe za 50eu.Na jakieś 20 razy w ciągu 6lat przydało sie raz, wiec nie jest tak do końca że chcą Cię wydymać tylko. Im też zależy na klijencie, bo wypożyczlni jest coraz wiecej. Co wiecej często dają tzw. upgrade czyli auto wyższej klasy niż zamawialiśmy w tej samej cenie.Polecam wiodące firmy które są od lat na rynku. Myśle ze to te mniejsze nowe firmy żerują na naszych depozytach.
    pozdrawiam.

  14. Wypożyczam regularnie, gdy przyjeżdżam odwiedzić rodzinę w Polsce.
    Na co zwracać uwagę:
    1. Oglądać dokładnie samochód przy odbiorze, zęby nie było niespodzianek przy oddawaniu.
    2. Robić zdjęcia telefonem
    3.Jeśli odbieramy samochód późno wieczorem (ciemno), porozumieć się z wypożyczalnią i następnego dnia przy świetle dziennym ponownie obejrzeć samochód. Zdjęcia maja czas i datę. Sa dowodem, ze samochód już był uszkodzony. Kilka razy zdarzyło mi się zauważyć coś następnego dnia przy świetle dziennym uszkodzenie. Zdjęcie i email do wypozyczalni załatwiały sprawę.
    4. Doubezpieczenie nie zawsze obejmuje wnętrza samochodu, wiec jak się coś stanie to będziemy odpowiedzialni w całości. Czytać dokładnie dokumenty ubezpieczenia, co jest wykluczone (kosztowne niedopatrzenie z mojej strony – 3500 PLN).
    5. Nie mocować niczego na miękkich tapicerkach w nowszych samochodach (uchwyty telefonów, itp.). Zawsze używać uchwytów mocowanych do szyby.
    6. Mozna używać wyszukiwarek RentACar, w celu znalezienia taniego auta.
    7. Czytać recenzje wypożyczalni. Z doświadczenia wiem, ze czasami idąc na tania ofertę, można dostać brudny, poniszczony samochód.
    8. Naprawdę uważać na ograniczenia prędkości i fotoradary. Mandaty pokrywa wypożyczający

  15. Auta zawsze biorę w leasing, bo tam mi wygodnie, ale fajną formą jest wypożyczanie skuterów elektrycznych w Poznaniu. Nawet jak chcę sobie wieczorem polatać po mieście, to sprawdzam gdzie jest najbliżej mnie i czy ma pełną baterię. Robię sobie rundę i odstawiam. Bez oc, bez paliwa itp. To jest przyszłość w komunikacji lokalnej.

  16. Podan za przykład Hiszpanie. Ja się kieruje zasadą … najtańsza oferta za dobę a do tego wszystkie możliwe dodatki ubezpieczeniowe. 0 wkładu itp bzdetów. Cena finalna to podobna do dużych wypożyczalni w podstawie. Jak chce się mieć spokój to trzeba odpowiednio zapłacić. Tym sposobem nie byłem ścigany za zjazd progiem ogromnego krawężnika . Pojechałem dalej i nara, to samo z mandatami za parkowanie. Biorę obite auta i oddaje obite. Przy pełnym pakiecie ubezpieczeń nie trzeba robić protokołów itp. Wrzucasz kluczki do wrzutni ba lotnisku i dowidzenia.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!