Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Motodziennik #1​​55 - "Aktywista i ekolog, różnice i podobieństwa" - Jacek Balkan

Motodziennik #1​​55 – "Aktywista i ekolog, różnice i podobieństwa" – Jacek Balkan



Dzień dobry
ten program powstaje dzięki:
https://prodig-tech.pl​​​​​​​ https://optif.pl​​​​​​​ https://zabezpiecz-auto.pl​​​​​​​​​​ https://autodna.pl​​​​
oraz wsparciu internautów za pośrednictwem
https://www.patronite.pl/motodziennik

Okazja tygodnia
Fiat 500
https://bit.ly/3ClrAhk
Audi A6 4.2
https://bit.ly/3cf8QW5
Nissan Pulsar
https://bit.ly/30nJh2u
Mazda 323f
https://bit.ly/3cep95K
Rover 75 long
https://bit.ly/3wO5kLK

Nowości aktualności

Dziś sporo o tym, jak aktywiści (nie mylić z ekologami) starają się rządzić światem, nękają, straszą, lobbują. Szykuje się poważny problem w branży moto (nie tylko), tym razem spowodowany brakiem Magnezu, od którego dostaw (z Chin) uzależniła się prawie cała Europa. Z kolei brak AdBlue jakoś przeżyjemy, bo choć fabryki, z powodu drogiego surowca (gaz ziemny z Rosji) pracują na pół gwizdka, to ten system dość łatwo wyłączyc bądź oszukać, jeśli faktycznie Adblue zabraknie na stacjach. Ford Mondeo debiutuje zaraz w Chinach, ADAC sprawdziło, ile prądu „rozlewamy” w trakcie ładowania, Continental pracuje nad nowym hamulcem bębnowym, połączonym z funkcją odzyskiwania energii. Volvo policzyło ślad węglowy modeli c40 Recharge i zwykłego spalinowego xc40. Różnica jest spora…

Mamy też niezwykłą konstrukcję czeskiego pasjonata, motocykl z silnikiem rotacyjnym o 10 cylindrach. Dwusuwowy!
www.bistella.cz

Sprawdzamy przed zakupem
Lexus GS 430 2006

Partnerem działu jest firma Prodig Tech
https://www.prodig-tech.pl/​​​​​​

oraz firma AutoDNA
https://www.autodna.pl/la/yt/motodzie…
klikając w powyższy link, widzowie motodziennika otrzymują 20 procent rabatu na wygenerowane raporty.
Uwaga: Kod 20% nalicza się automatycznie po wybraniu powyższego linku, czyli:
https://www.autodna.pl/la/yt/motodzie…
Regulamin kodów rabatowych:
https://www.autodna.pl/regulamin-kodo…
Kody rabatowe ważne są do 31 grudnia 2021 r.

dziękujemy pozdrawiamy!

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault

Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.

Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.

Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?

Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać

Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.

W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.

MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA

Często przedstawiany błąd systemowy.

BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU ​​CIECZY

Czujnik Nox jest uszkodzony.

Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)

Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo

POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.

Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)

URAE ADBLUE 7.

Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.

Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.

W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!

Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.

Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.

Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.

System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

DAF

IVECO

REALULT

VOLVO

SCANIA

PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI

Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.

Norma Euro 6

CZŁOWIEK

DAF

VOLVO

RENAULT

Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.

wskaźniki

Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.

Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.

Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.

Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.

Chcemy wiedzieć, jak poszło –

Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.

Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.

tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.

Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany

Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza

Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów

Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.

Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).

Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.

Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.

Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.

Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.

Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.

Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.

Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.

Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.

Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.

W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.

Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.

Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.

Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.

Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:

Iveco

volvo

renault

scania

luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)

Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)

SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.

Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)

Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.

Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

44 thoughts on “Motodziennik #1​​55 – "Aktywista i ekolog, różnice i podobieństwa" – Jacek Balkan

  1. Czy „Szkoda całkowita” po niemiecku czy angielsku (najczęściej z USA) to na polski język lekko uszkodzony czy jak?! Jakim cudem te auta są rejestrowane w Polsce ja się pytam?! Szkoda całkowita to NA ZŁOM!!!!

  2. ten nissan to wygląda jakby wylądował przodem w rowie z wodą – jakiś lewus bo to nie możliwe by aż tak było brudno pod maską. Co do mocznika. będziemy zbierać szczoszki. Troszkę odparować i można lać. Odnośnie hamulców – wystarczy silnik elektryczny z mocnym odzyskiem. Hamulec mechaniczny stosuje się wtedy tylko jako "parkingowy". I na koniec ślad węglowy – volvo zapomniało o paliwie i olejach które to mają bardzo duży ślad węglowy

  3. Panie Jacku, jak zwykle świetny materiał.
    Odnośnie wydajności aut z silnikami spalinowymi oraz elektrycznymi. Na papierze elektryki górują mocno w tym względzie, ale nie zapominajmy, że wada silnika spalinowego, czyli oddawanie sporych ilości ciepła w naszym klimacie (od jesieni do wiosny) jest zaletą. W przypadku elektryka musimy skorzystać z energii akumulatora, a w spalinowym mamy niejako "za darmo". Nie wiem, czy ktoś bierze ten fakt przy analizach porównawczych. Jak wiadomo korzystanie z ogrzewania w elektryku zmniejsza jego zasięg, czyli jak gdyby zmniejsza ogólną wydajność – w spalinowym tego nie mamy. W aucie z silnikiem spalinowym tego nie ma. Powinno to być brane podczas porównań.

  4. Panie Jacku ciekawy materiał. Odnośnie emisji szkodliwość proszę o sprawdzenie ile kWh jest potrzebne aby uzyskać 1Litr paliwa. Czy nie jest przypadkiem tak że auto spalinowe potrzebuję więcej prądu niż EV. Na 1 kWh EV przejedzie 5-8km. W sieci: Do produkcji litra paliwa potrzebne jest około 3-7.5 kWh.

  5. Panie Jacku skąd informacja, że elektryk to tylko na 200 tys km ? Swoim elektrykiem przejechałem już ponad 200 tys km i jeździ znacznie lepiej niz moje poprzednie auta spalinowe przy tym przebiegu. Degradacja baterii to ok 10%. Pozdrawiam

  6. A ja cały czas czekam aż Szanowny Pan Redaktor odniesie się do zarzutów pod swoim adresem jakoby zachował się nieprofesjonalnie, brzydko po prostu, komentując działania Panów z Global Motors i używając określeń co najmniej obraźliwych. Odrębną kwestią jest czy wspomniani Panowie ponosili winę we wspomnianej sprawie. Swoim zachowaniem Pan Redaktor rozczarował wielu, w tym moją skromną osobę. Miał Pan Redaktor poczekać aż wszystko się uspokoi i powrócić do sprawy po czasie.…i jakoś nadal Pan czeka, sądząc jak mniemam, że przeczeka…..Pozdrawiam, Subskrybent

  7. Pytanie na głębsze przemyślenia Panie Jacku, a może nawet dziennikarskiego "śledztwa": skoro to "adblue" to m.in. sztuczna uryna (mocznik), to dlaczego nie mógłbym nasikać do jego zbiornika (ew. dolać do tego moczu wody destylowanej dla proporcji)? A propos bębnów hamulcowych, to nie tylko w małych i lekkich autach, bo także stosowane jeszcze w ciężarówkach, a w Ameryce Płn. w wielu lekkich autach użytkowych. Toyota ma jaja by w końcu powiedzieć prawdę i tym samym oznajmiła dlaczego nie inwestuje w stricte elektryki, szanuję! Po takie Lexusy w wersji EU polecam jechać m.in. do Szwajcarii – będzie 2x większy przebieg (to nic w nich), wyższa cena, ale za to uczciwie i serwisowane niemal do końca…

  8. Jeśli chodzi Lexusa. Prawy przedni błotnik może i ma orginalny lakier ale z daleka widać że odcina się od reszty auta więc obstawiam wymianę całego elementu z innego pojazdu

  9. Japończycy dobrze wiedzą, że elektryki to tylko przejściowa moda w autach, syntetyczne paliwo w spalinówce + silnik elektryczny jako drugi (czyli hybryda) to najlepsze co narazie może mieć jako napęd w pojazdach osobowych.

  10. Panie Jacku, lubię Motodziennik jak i osobę prowadzącego, tym bardziej, że mieszkamy blisko… Mam duży dylemat, wysyłałem maile i pytałem, niestety odpowiedzi nie dostałem. Chodzi o Tymona G. znanego jako „Zlomnik” zaczął, a przynajmniej starał się pozywać ludzi, za nieprzychylne komentarze na swój temat. To jest po prostu zwykłe świństwo i kompleks małego… Typ ma chyba problem ze swoją wartością i pewnie małym penisem 🙄. Boli mnie, że czasami i Pan Jacek razem z nim…
    Doba minęła i oczywiście zero odpowiedzi…

  11. Co do Ad BLUE to na wodzie nie bardzo bo będzie waliło błąd ale może pojedzie. A co do oprogramowania to w ciężarówkach emulatory Ad BLUE już dawno znane i używane. To że mandaty za to nie małe to coś innego.

  12. A ja czekam aż karetki pogotowia i wozy strażackie będą elektryczne. Będzie zima, nie dojadą do wypadku i kto wtedy poniesie odpowiedzialność za czyjeś zdrowie i życie bo wymusił na producentach elektryki. Jakiś niedouczony polityk, aktywistka eko itp.?

  13. Też widziałem taką sarnę kilka lat temu w okolicach Giżycka na tle jesiennych liści i drzew- aż się samochody zatrzymywały takie wrażenie robiła

  14. Zabawne jest że aktywiści wszędzie "szczekają" mimo że nie mają nawet podstawowej wiedzy na temat inżynierii wytwarzania pojazdów. Bo elektryki są super (na papierze)…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!