Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Serwisant ujawnia👉5 najczęstszych awarii ciągnika Massey Ferguson 6465 [Korbanek]

Serwisant ujawnia👉5 najczęstszych awarii ciągnika Massey Ferguson 6465 [Korbanek]

Serwisant natrafił na 5 głównych usterek – zobacz je 📞 61 8950 302 SERWIS
🤑CENY MASZYN: https://www.korbanek.pl/maszyny-uzywane?items_per_page=96
☎️ZADZWOŃ do nas 📞 513 600 630 lub 📞 512 721 512
👁‍🗨ZOBACZ: https://www.korbanek.pl/
👭DOŁĄCZ do Facebook: https://www.facebook.com/KorbanekMaszynyRolnicze/

Mechanik podczas diagnozy napotkał na 5 awarii które omówił podczas oględzin traktora Massey Ferguson 6465. Nasz vlog prezentuje jak wyglądają te usterki i omawiamy sposób ich napraw. Doświadczenie które ma firma Korbanek daje gwarancję że naprawy będą skuteczne i będą wykonane prawidłowo. Taki sposób omówienia pomaga naszym widzom i rolnikom w podobnych naprawach i mogą go traktować jako swojego rodzaju poradnik.

Kombajny ROSTSELMASH (Ростсельмаш):
NOVA vs New Holland https://bit.ly/2ukLMTB
NOVA żniwa w śniegu https://bit.ly/2GXo56s
NOVA w kukurydzy https://bit.ly/31zHaW0
NOVA za Claas https://bit.ly/37YVXM8
NOVA opinia rolnika https://bit.ly/3b3TqlL
NOVA i Bizon https://bit.ly/2GSaKfD
NOVA w żniwa https://bit.ly/2S0MdLL
NIVA vs Bizon https://bit.ly/39ffSXF
NIVA w trudnych warunkach https://bit.ly/2uWkraq
VECTOR vs Tucano https://bit.ly/2v1GLPG
VECTOR vs New Holland https://bit.ly/2UsPxRu
VECTOR opinia rolnika https://bit.ly/2ueHVYd
VECTOR w ekologicznych uprawach https://bit.ly/2GOYaOv
VECTOR opinia rolnika o spalaniu https://bit.ly/2uWspjQ
VECTOR kosi kukurydzę https://bit.ly/381l4hs
ACROS w uprawach ekologicznych https://bit.ly/2Ou7go6
ACROS najbardziej popularny https://bit.ly/2uj3y9R
ACROS ile pali https://bit.ly/2GOAPfH
ACROS w kukurydzy https://bit.ly/397RIxT
RSM161 zbiera pokos https://bit.ly/2v2F1pE
RSM161 opinia rolnika https://bit.ly/36W7Cu1
RSM161 opinia użytkownika https://bit.ly/3bgcddF
RSM161 nowoczesny kombajn https://bit.ly/36YEhir
TORUM vs klawiszowiec https://bit.ly/2SjocyH
TORUM kosi zboże https://bit.ly/2SjZiPj

Sieczkarnie ROSTSELMASH (Ростсельмаш):
2650 RSM https://bit.ly/2GSK4vr
RSM F2650 – SIECZKARNIA https://bit.ly/2Ov0dvd

Ciągniki ARBOS:
ARBOS 2035 vs Ursus https://bit.ly/31noSqP
ARBOS vs John Deere https://bit.ly/2ScmcZ2
ARBOS 5130 vs Ursus 1634 https://bit.ly/2UseKeK
ARBOS vs John Deere 6620 https://bit.ly/2OkjPSE
ARBOS Advanced 136 KM https://bit.ly/2u5N84I
ARBOS 5130 orka https://bit.ly/2udBvZe
ARBOS vs New Holland https://bit.ly/2GSyznL
ARBOS vs John Deere 6930 https://bit.ly/36VkW1I
ARBOS vs Fendt https://bit.ly/36Vq7i5
ARBOS za Ursus https://bit.ly/2Uh04PM
ARBOS Global vs Advanced https://bit.ly/2GMt61M
ARBOS 5100 https://bit.ly/36MU9Ve
ARBOS opinia rolnika https://bit.ly/2Uny9hg
ARBOS vs Massey Ferguson https://bit.ly/37SetWE
ARBOS opinia test https://bit.ly/2GQFQnX
ARBOS vs MF vs JD https://bit.ly/2UmVaRa
ARBOS ciągnie 6 skib https://bit.ly/2v4xV3F
ARBOS ciężka orka https://bit.ly/2UkM5s5
ARBOS 5130 opinia użytkownika https://bit.ly/2GQCFwC
Rolnik Szuka o ARBOS https://bit.ly/2v1nPAy
ARBOS test spalania https://bit.ly/3b6Raua
ARBOS opinia klienta https://bit.ly/37U8elb
ARBOS vs Ursus c 360 https://bit.ly/2ShRa1A
ARBOS traktor komunalny https://bit.ly/2OnYWpw

Maszyny towarzyszące ARBOS:
Siewnik ARBOS MSD 2.0 Electro 6m siew jęczmienia https://bit.ly/2UmU346
Siewnik ARBOS Direkta https://bit.ly/2tuE1di
Rozkładanie ramy siewnika punktowego ARBOS 8-rzędowego https://bit.ly/383xPbs
Rozkładanie ramy siewnika ARBOS 8-rzędowego od tyłu https://bit.ly/2Or7yM7
Składanie ramy siewnika punktowego ARBOS https://bit.ly/2OrzY96
Siewnik do kukurydzy ARBOS https://bit.ly/2RZ1MDD
Pług dłutowy ARBOS ROCK głębosz pogłębiacz https://bit.ly/3bf8cq4
Pielnik ARBOS Unica 6-rzędowy https://bit.ly/2GUOvWx
Siewniki i agregaty ARBOS https://bit.ly/2RXoPPg

Ładowarki FARESIN:
FARESIN 6.26 Opinia Rolnika https://bit.ly/2uhLkW5
FARESIN 9.60 VPS top Ładowarka https://bit.ly/3bdzTzp
FARESIN 7.45 VPS https://bit.ly/3biyacn
FARESIN 7.35 Classic https://bit.ly/2SkfFvh
FARESIN 7.30 Classic https://bit.ly/2RZABc5
FARESIN 6.26 https://bit.ly/380tUMd
Sante FARESIN – właściciel fabryki https://bit.ly/2OuNkS1

O firmie KORBANEK:
KORBANEK – jakość i doświadczenie – https://bit.ly/3b7z4YT
Polagra Premiery Poznań https://bit.ly/31wAPL3
Jak zostałem dealerem https://bit.ly/394CoSG
AgroShow Bednary 2018 na stoisku https://bit.ly/31svdB8
AgroShow Bednary 2018 https://bit.ly/2H0e5Jy
Agrotech Kielce 2018 https://bit.ly/3b6qCJo
Polagra Premiery 2018 https://bit.ly/3bdjWJD
Ostróda 2018 https://bit.ly/2OtUZQp
AgroShow Bednary 2017 https://bit.ly/2v8bF96
#MechanikPracuje #KorbanekNaprawia #Korbanek .

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault

Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.

Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.

Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?

Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać

Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.

W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.

MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA

Często przedstawiany błąd systemowy.

BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU ​​CIECZY

Czujnik Nox jest uszkodzony.

Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)

Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo

POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.

Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)

URAE ADBLUE 7.

Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.

Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.

W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!

Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.

Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.

Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.

System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

DAF

IVECO

REALULT

VOLVO

SCANIA

PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI

Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.

Norma Euro 6

CZŁOWIEK

DAF

VOLVO

RENAULT

Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.

wskaźniki

Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.

Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.

Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.

Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.

Chcemy wiedzieć, jak poszło –

Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.

Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.

tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.

Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany

Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza

Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów

Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.

Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).

Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.

Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.

Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.

Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.

Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.

Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.

Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.

Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.

Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.

W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.

Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.

Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.

Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.

Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:

Iveco

volvo

renault

scania

luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)

Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)

SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.

Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)

Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.

Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

34 thoughts on “Serwisant ujawnia👉5 najczęstszych awarii ciągnika Massey Ferguson 6465 [Korbanek]

  1. Te wsporniki błotników występują w wielu ciagnikach. Mam identyczne na półce jak te na filmie od Deutz-Fahr. I identyczne w Claas axion w którym wymieniałem właśnie te stożkowe lozyska, które nie są drogie. Więc warto to zrobić.:-)

  2. Jak zwykle merytorycznie. Bak rozumiem razem z paliwem oddacie 🙂 Można by poprawić ułożenie węży przy rozdzielaczu w 5:36 by nie sterczały w dół bo mogą w robocie się uszkodzić (choć prywatnie wolę rurki) Można spytać od czego dopasowana została płyta błotnika? Ruch chwalebny w trosce o kieszeń rolnika i pochwała się należy! Takie praktyki sprzedaży w kompletach jest dla mnie diabelstwem godnym potępienia. W skrajnych wypadkach by pokazać takim cwaniakom co o nich myślimy trzeba regenerować co popadnie – napawanie i toczenie to nie problem.

  3. Panie Pawle, mam pytanie do Pana: posiadam minitraktor MF 1235. Hydrostat działa nieprecyzyjnie- czasami szarpie- jest możliwość diagnostyki i ewentualnej naprawy u Pana takiego ciągnika ?

  4. Ja ostatnio robiłem Zetora 5341. Kupowałem części w serwisie Zetora, oryginalne… bo podobno lepsze. Tuleje tłoki i inne media, po złożeniu okazało się że ciągnik nie trzyma ciśnień na tlokach i ciężko pali do tego strasznie kopcil na niebiesko. Cyk rozbiorka nr.2 czesci kupilem u pobliskiego Pana który robi slify wałów itd. Ciągnik chodzi jak należy i pali na dotyk… różnica taka ze na niby oryginalnym tłoku były 3 pierscienie A tutaj 4. Oczywiście oryginaly zetora droższe. A ja 1200zl w du.. jestem

  5. Świetny odcinek jak zawsze !! Widać że serwisanci mają ogromną wiedzę i doświadczenie. Czekam na kolejne odcinki z serwisu.
    Ze swojej strony podpowiem,że wg mnie brakuje bardzo ważnego odcinka o tym dlaczego Korbanek nie jest już oficjalnym dealerem marki Fendt i Massey Ferguson. W internecie można znaleźć informacje że jest to spowodowane niewłaściwym serwisem maszyn tych marek w co osobiście nie wierzę. Taki odcinek raz na zawsze uciąłby wszystkie niedopowiedzenia.
    Pozdrawiam.

  6. Idąc tym tokiem to jeszcze film z hamowni by się przydał i małe podsumowanie. Mechanik coraz lepiej się odnajduje. Dobrze się go słucha. Pozdrowienia. 👍

Dodaj komentarz

Zadzwoń!