Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
CZY POWINIENEŚ SIĘ MARTWIĆ O SAMOCHÓD Z ADBLUE?

Czy powinieneś się martwić o samochód z AdBlue?

CZY POWINIENEŚ SIĘ MARTWIĆ O SAMOCHÓD Z ADBLUE? Prawie wszystkie obecnie produkowane silniki wysokoprężne spełniające normę EURO 6 są wyposażone w SCR wymagający użycia AdBlue. Co to jest AdBlue? Czy powoduje problemy operacyjne?

Bezpośredni Tel: Technik Michał
(+48) 508 523 234  
Wał Miedzeszyński 180, Warszawa Wawer. 

Najtaniej w Warszawie!

Co to jest system SCR i AdBlue
Układ SCR (selektywna redukcja katalityczna) składa się ze zbiornika AdBlue, układu wtryskowego i katalizatora. Głównym miejscem pracy układu jest układ wydechowy. Za filtrem cząstek stałych znajduje się dozownik AdBlue, a kolejnym elementem jest mieszacz, katalizator SCR i czujnik NOx. Spaliny są oczyszczane przez wtrysk AdBlue przed katalizatorem SCR, a następnie pod wpływem wysokiej temperatury rozkładają się na dwutlenek węgla i amoniak. Pod wpływem procesów zachodzących w katalizatorze amoniak reaguje z tlenkiem azotu (NOx), co prowadzi do powstania pary wodnej i azotu. Ten proces eliminuje około 90% tlenków azotu.

CZY POWINIENEŚ SIĘ MARTWIĆ O SAMOCHÓD Z ADBLUE Warszawa
CZY POWINIENEŚ SIĘ MARTWIĆ O SAMOCHÓD Z ADBLUE Warszawa

Układ SCR jest w pełni połączony z elektroniczną jednostką sterującą pojazdu, która na końcu systemu wykorzystuje czujnik do pomiaru ilości tlenków azotu emitowanych z rury wydechowej i, w razie potrzeby, informuje kierowcę o zawartości szkodliwych substancji w układzie wydechowym. spaliny zostały przekroczone.

AdBlue to nazwa handlowa zastrzeżona przez niemiecką organizację Verband der Automobilindustrie (VDA) na oznaczenie 32,5% wodnego roztworu mocznika. Misją AdBlue jest przekształcanie szkodliwego tlenku azotu (NOx) w spalinach w nieszkodliwy azot i parę wodną. Dzięki takiemu rozwiązaniu znacznie zmniejsza się emisja tlenków azotu do atmosfery.

Ile kosztuje AdBlue?
Mocznik można kupić w opakowaniach 1 litrowych, a także 5, 10 lub 30 litrowych. Za litr zapłacimy mniej niż 10 zł. Bardziej opłaca się kupować większe pojemniki, np. 10 litrów za około 25 zł, co daje 2,5 zł za litr. 30 litrów będzie tańsze na litr. Niektóre stacje benzynowe oferują tankowanie płynów bezpośrednio od dedykowanego dystrybutora. Jak się okazuje, koszt mocznika jest niski. Warto wiedzieć, że nie ma lepszego ani gorszego płynu AdBlue.

<a href=
CZY POWINIENEŚ SIĘ MARTWIĆ O SAMOCHÓD Z ADBLUE Warszawa.

Jakie jest zużycie AdBlue?
Zużycie AdBlue jest bardzo niskie. Co najważniejsze, nie nadaje się do spalania oleju napędowego. Jeśli będziemy jechać z umiarem, zużycie mocznika będzie większe niż podczas dynamicznej jazdy. Średnio zużycie AdBlue wynosi około 5% spalonego oleju napędowego. Zakładając, że nasz olej napędowy zużywa 7 litrów oleju napędowego na 100 km, zużycie AdBlue wyniesie około 0,35 l / 100 km. Dlatego pełny zbiornik powinien wystarczyć na około 10 000-15 000 km.

Nie powinno nas dziwić wzrost spożycia mocznika po wizycie w ASO. Wielu producentów, nawet bez naszej wiedzy, aktualizuje oprogramowanie, aby wtryskiwać więcej AdBlue. Chodzi o skandal z dieslem.

Zalety – Eliminacja tlenków azotu. Tylko to i to wszystko.

Negatywy
Tlenek azotu nie jest usuwany przez układ SCR natychmiast po uruchomieniu silnika, przynajmniej wtedy, gdy silnik jest zimny. Do wtrysku AdBlue potrzebna jest wysoka temperatura, czyli około 200 ° C, dopiero po jej osiągnięciu wyznaczane są dawki mocznika. Tak więc, dopóki nie zostanie ustalona odpowiednia temperatura, produkcja tlenku azotu jest na poziomie silnika bez układu SCR.

System SCR jest bardzo wrażliwy na wszelkie zanieczyszczenia, więc do dodania AdBlue wystarczy użyć jednego lejka.

AdBlue jest substancją żrącą. Zachowaj ostrożność podczas uzupełniania, aby uniknąć rozlania na karoserii samochodu. Jeśli to konieczne, jak najszybciej usuń rozlany mocznik.

AdBlue zamarza w temperaturze -11 ° C, co w polskich warunkach jest typową temperaturą zimową. W tej temperaturze mocznik krystalizuje. System działa tak, że płyny nie są spuszczane, dopóki nie osiągną odpowiedniej temperatury. Niestety, nawet jeśli AdBlue jest wtryskiwany przez jakiś czas po stopieniu, to w zbiorniku nadal znajdują się kryształy, które mogą łatwo uszkodzić wtrysk i pompę, a wtedy auto przejdzie w tryb pracy awaryjnej. Naprawa mogła kosztować kilka tysięcy złotych. Po krótkim zamrożeniu mocznik traci swoje właściwości i należy go wymienić na nowy.

AdBlue nie znosi również temperatury powyżej 30 ° C, ponieważ mocznik rozkłada się na zupełnie inny związek chemiczny, który nie odgrywa określonej roli. W takim przypadku układ nie będzie w stanie usunąć tlenku azotu ze spalin, co zostanie wykryte przez odpowiedni czujnik i przestawi silnik w tryb awaryjny.

CZY POWINIENEŚ SIĘ MARTWIĆ O SAMOCHÓD Z ADBLUE Warszawa, zamów naszą firmę.
CZY POWINIENEŚ SIĘ MARTWIĆ O SAMOCHÓD Z ADBLUE Warszawa, zamów naszą firmę.

Kolejną słabością systemu jest czujnik tlenku azotu, który często zawodzi. Koszt wymiany to ok. 1000-2000 zł.

Niestety w polskich warunkach klimatycznych system SCR był znany z najgorszej możliwej strony. Jest to szczególnie ważne w przypadku użytkowników samochodów ciężarowych, ponieważ są one używane znacznie dłużej niż samochody osobowe. Awaria może narazić właściciela na ogromne koszty.

Świadczymy usługi diagnostyki naprawy samochodów diesel z systemami AdBlue profesjonalizm skuteczność oraz pełna obsługa klienta na najwyższym poziomie realizujemy możliwości transportu samochodu oraz z mobilnego mechanika na życzenie klienta. Jesteśmy firmą która świadczy tego typu usługi na najwyższym poziomie realizując możliwie szeroko pojęte usługi mechaniki samochodowej w Warszawie każdy nasz technik oraz mechanik wie jak profesjonalnie oraz skutecznie podchodzić do współpracy z klientami i jak serwisować auta z silnikiem diesel w Warszawie. 

CZY POWINIENEŚ SIĘ MARTWIĆ O SAMOCHÓD Z ADBLUE Warszawa, zamów naszą firmę usuwamy adblue.
CZY POWINIENEŚ SIĘ MARTWIĆ O SAMOCHÓD Z ADBLUE Warszawa, zamów naszą firmę usuwamy adblue.

Adblue Naprawa

Świadczymy usługi naprawy AdBlue w Warszawie

Serwis Adblue, Regeneracja Adblue, Serwis i Naprawa Adblue Warszawa!

Wymiana Adblue, Naprawa Adblue, Regeneracja AdBlue do Aut Citroen, Peugeot, Mercedes, Audi oraz wszystkich innych w Warszawie.

Diagnostyka i naprawa systemów AdBlue w Warszawie
Diagnostyka i naprawa systemów AdBlue w Warszawie – Wymiana i Usuwanie Adblue w Warszawie.


Naprawa AdBlue Warszawa

Naprawa adblue PEUGEOT Regeneracja pompy AdBlue cena

Naprawa sterowników AdBlue

AdBlue naprawa

Uszkodzony system AdBlue

Usuwanie Adblue i programowe wyłączenie systemy z ECU

Jak rozpoznać problem z AdBlue?

Pojazd wskazuje usterki, które należy odczytać za pomocą diagnostyki komputerowej. Objawami awarii są również brak energii, nadmierne spożycie mocznika oraz sytuacja awaryjna w samochodzie.

Czy można bezpiecznie wyłączyć system SCR w samochodzie?

Nasza bezpośrednia ingerencja w mapę powoduje, że SCR „szyfruje” z poziomu komputera, więc nie będzie działać. Po prostu nie generuje żadnych problemów.

Czy wyłączenie SCR można cofnąć?

Tak to jest. W ramach usługi tworzymy kopię zapasową oryginalnego oprogramowania, dzięki czemu zawsze możesz przywrócić oryginalne ustawienia.

Czy po zamknięciu programu konieczne będzie dodanie AdBlue?

Nie, nie zrobisz tego. Gdy system jest wyłączony, nie pobiera mocznika.

CZY POWINIENEŚ SIĘ MARTWIĆ O SAMOCHÓD Z ADBLUE Warszawa, zamów naszą firmę usuwamy adblue. Działamy na wysokim poziome!

41 thoughts on “Czy powinieneś się martwić o samochód z AdBlue?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!