Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Nie zakładaj tych tablic do swojego auta!!

Nie zakładaj tych tablic do swojego auta!!

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

Naprawa SAMOCHODÓW Z SYSTEMEM ADBLUE WARSZAWA

+48 570 933 114

Wał Miedzeszyński 180 04-987 WarszawaWyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00


Zadzwoń aby umówić termin spotkania!


NAPRAWA SAMOCHODÓW Z ADBLUE

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. Spuszczanie paliwa Warszawa


Mobilny Mechanik Warszawa

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Mechanik z dojazdem, wysokiej jakości usługi naprawy sprzętów, pojazdów, elektryki, tirów, samochodów osobowych.

Naprawa alarmów samochodowych WarszawaSerwis Alternatora WarszawaImport AutMobilny Mechanik WołominAuto Tuning WarszawaMobilny Mechanik LegionowoAuto Serwis WarszawaMechanika SamochodowaNaprawa maszyn budowlanych WarszawaAwaryjne otwieranie samochodów WarszawaSerwis CiągnikówTuning Auta WarszawaElektryk SamochodowyElektronika SamochodowaNaprawa klimatyzacja samochodowaMechanik mobilny PiasecznoMobilny Mechanik PruszkówMobilny Mechanik WarszawaMechanika Pojazdów WarszawaSerwis Aut Hybrydowych i Diesel WarszawaSerwis i Naprawa Koparek WarszawaSerwis MotocykliNaprawa Busów WarszawaSerwis śmigłowcówNaprawa jachtówSerwis kosiarkiRozrusznik samochodowy serwisSerwis Samolotów WarszawaSerwis Spycharek WarszawaNaprawa Stacyjek Samochodowych WarszawaMobilna Naprawa Tirów WarszawaNaprawa Odśnieżarek WarszawaNaprawa Instalacji LPGNaprawa Podnośników WarszawaLaweta i Auto Pomoc WarszawaMechanik do Rowerów WarszawaMechanik do Elektroniki i Elektryki PojazdówQuadyAd-blue WarszawaNarzędzia BudowlaneSerwis Skuterów ŚnieżnychMechanik Wózków WidłowychSprawdzanie Auta Przed KupnemSpuszczanie paliwa z samochodu WarszawaSuzuki SerwisNaprawa Auta WarszawaWarsztat z DojazdemWymiana Świec Zapłonowych i ŻarowychSerwis autobusów i autokarów.

Mobilny Warsztat Samochodowy, Mechanika, Serwis oferujący kompleksową obsługę sprzętów i samochodów osobowych wszystkich marek. 

„Amerykańskie tablice” w nowym wydaniu już zawitały w wydziałach komunikacji w całej Polsce, ale byłbym niezwykle ostrożny przy ich wyborze.

Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, w polu dyskusja, czy też w grupie „moto doradcy”, w innych kwestiach wspolpraca@motodoradca.tv

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

Naprawa SAMOCHODÓW Z SYSTEMEM ADBLUE WARSZAWA

+48 570 933 114

Wał Miedzeszyński 180 04-987 WarszawaWyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00


Zadzwoń aby umówić termin spotkania!


NAPRAWA SAMOCHODÓW Z ADBLUE

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. Spuszczanie paliwa Warszawa


Mobilny Mechanik Warszawa

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Mechanik z dojazdem, wysokiej jakości usługi naprawy sprzętów, pojazdów, elektryki, tirów, samochodów osobowych.

Naprawa alarmów samochodowych WarszawaSerwis Alternatora WarszawaImport AutMobilny Mechanik WołominAuto Tuning WarszawaMobilny Mechanik LegionowoAuto Serwis WarszawaMechanika SamochodowaNaprawa maszyn budowlanych WarszawaAwaryjne otwieranie samochodów WarszawaSerwis CiągnikówTuning Auta WarszawaElektryk SamochodowyElektronika SamochodowaNaprawa klimatyzacja samochodowaMechanik mobilny PiasecznoMobilny Mechanik PruszkówMobilny Mechanik WarszawaMechanika Pojazdów WarszawaSerwis Aut Hybrydowych i Diesel WarszawaSerwis i Naprawa Koparek WarszawaSerwis MotocykliNaprawa Busów WarszawaSerwis śmigłowcówNaprawa jachtówSerwis kosiarkiRozrusznik samochodowy serwisSerwis Samolotów WarszawaSerwis Spycharek WarszawaNaprawa Stacyjek Samochodowych WarszawaMobilna Naprawa Tirów WarszawaNaprawa Odśnieżarek WarszawaNaprawa Instalacji LPGNaprawa Podnośników WarszawaLaweta i Auto Pomoc WarszawaMechanik do Rowerów WarszawaMechanik do Elektroniki i Elektryki PojazdówQuadyAd-blue WarszawaNarzędzia BudowlaneSerwis Skuterów ŚnieżnychMechanik Wózków WidłowychSprawdzanie Auta Przed KupnemSpuszczanie paliwa z samochodu WarszawaSuzuki SerwisNaprawa Auta WarszawaWarsztat z DojazdemWymiana Świec Zapłonowych i ŻarowychSerwis autobusów i autokarów.

Mobilny Warsztat Samochodowy, Mechanika, Serwis oferujący kompleksową obsługę sprzętów i samochodów osobowych wszystkich marek. 

30 thoughts on “Nie zakładaj tych tablic do swojego auta!!

  1. Cyrk się właśnie rozpoczął w tym roku – 2021 – gdzie stacje kontroli pojazdów odmawiają wykonania przeglądu pojazdowi który posiada małą tablicę rejestracyjną. A wszystko przez tak zwanych sebixów i innych rycerzy ortalionu montujących sobie na swoich passerati i innych bolidach nie tylko z germanii małe tablice.
    Auto sprowadzone z USA , Japonii czy niech będzie z prawie z końca świata, czyli z Australii nie tylko ma mniejsze rozmiary tablicy rejestracyjnej ale też rozstaw śrub montażowych które mają mocowanie w tylnych klapach bagażnika czy też zderzakach ( cztery punkty wpuszczone w element karoserii ) i w których to autach nie zawsze to miejsce na tablice jest małe, często jest sporo miejsca. Zwracam uwagę na ten rozstaw gwintów który na szerokość jest dość wąski aby zamontować długą tablicę – mniej więcej na szerokość 2 do 3 znaków tablicy , a na wysokość tablicy jest za duży rozstaw aby przykręcić naszą wąską tablicę chociażby wąsko ale w czterech punktach. Ze względu na ten niewielki rozstaw śrub montażowych aby zamontować bezpiecznie tablicę w ramce musimy zniszczyć sobie auto wiercąc w nim dziury. Pal lich jak jest to plastikowy zderzak ale zaczynają się schody jak mamy wiercić dziurę w tylnej klapie bagażnika. Druga sprawa to oświetlenie tejże tablicy które też jest wąskie i nie oświetla całej , pełnowymiarowej tablicy rejestracyjnej.
    Od tego miejsca zacznie się korozja i odpryski lakieru. Czy kogoś to obchodzi ?
    Oczywiście że nikogo.
    Stacja podstawowa kontroli pojazdów:
    – Z tą tablicą pan przeglądu nie przejdzie , będzie negatywny.
    – Dlaczego ?
    – Mam odgórne zalecenie aby nie wydawać pozytywnych wyników badań technicznych.
    Okręgowa stacja kontroli pojazdów:
    – Nie zrobimy panu przeglądu z tymi tablicami, jest nowa ustawa i nie przejdzie pan przeglądu.
    – Dlaczego ?
    – Bo tu zmieści pan dużą tablicę.
    – Ale nie jestem jej w stanie zamontować bez niszczenia sobie pojazdu, poza tym oświetlenie jest na małą tablicę.
    – Niech pan sobie jedzie na inną stację , ja panu przeglądu nie zrobię.

    Ot taka rozmowa z diagnostami. Co teraz robić ? Niszczyć sobie auto bo ktoś nie dopisał czegoś w rozporządzeniu , a ktoś inny zrozumiał jeszcze co innego ? Co w przypadku zgubienia tablicy właśnie z powodu słabego zamontowania ramki ? Przecież urząd nie wyda nowej blachy za darmo, tylko trzeba będzie znowu przerejestrowywać samochód za kolejne 186 zł czy ile teraz tam jest. Nikt przecież nie zwróci za naprawy lakiernicze które będą potrzebne jeszcze przed następną zimą.

  2. Boże ale Polska jest nie miła dla kierowców, w Japonii w wydziale komunikacji możesz se nawet podświetlane wziąć albo nwm z okazji olimpiady czy coś. Dziadostwo kompletne

  3. W PL to jest totala bzdura 1.tylko u nas non stop przy przerejestrowaniu trzeba zmieniac blachy,2. Place to wymagam.3. W Szwecji czy Holandii jest maly format ale ilosc Znakow jest taka sama, to tylko w Polsce urzad spieorzyl a teraz straszy ludzi

  4. No właśnie, jak mówisz o typowym Europejczyku, przecież w urzedzie powinni sie orientować z jakiego kraju pochodzi dana marka. W ten czas wystawienie owych tablic do (np) AUDI jest nie możliwe, ale mimo wszystko i tak urząd je wyda? A później wysyła list żeby udowodnić, że standardowe tablice nie pasują do danego pojazdu…. WTF?

  5. To ja widziałem ostatnio golfa 4 na hamerykanskich tablicach jeszcze do tego miał tablicę z przodu przymocowaną z lewej strony .. ten kierowca nie wiem co chciał udowodnić…

  6. tylko 10% z ameryki ? Stary na samym pomorzu jest kilka tysięcy osób co sprowadza auta z USA i powstają komisy z amerykańcami. ( Port w Gdyni bądź bliżej szczecina to port u Niemca w Bremen) Dlatego mnie to nie dziwi że tak się to rozchodzi. Wydziały komunikacji robią gównoburzę bo nie zdają sobie sprawy ile sie tego sprowadza. ściąganie aut z niemiec się skończyło, z USA można kupić fajne dobre auto już od 200 $ + transport i cło i naprawa. To za 20 tyś zł możesz już kupić i zrobić forda Kugę ( tam się to nazywa ESPACE ) 2016 rok po lifcie z przebiegiem 4 tyś mil i sprzedać to za 45 tyś zł

  7. Co jeśli mam Chevroleta kupionego w salonie w Polsce, i na chama jest dodana tam dokładka wielkości 3cm na zderzak która jest wyprofilowana i szpeci auto? Ta dokładka jest przymocowana w salonie w Polsce na dwa wkręty. Pod tą dokładka kryje się małe miejsce na tablice rejestracyjne. Czy mogę w tym przypadku mieć mniejsze blachy?

  8. Wystarczylo w ustawie zapisac wielkosc czcionki na tablicy rej.Mala albo duza.Mala czcionka aby wlazle pod US rozmiar,duza pod Eu.I niech ludziska maja wybor,jakie blachy chca.Takie trudne?Ale w Polsce to jest wyzsza filozofia.

  9. A co ja mam zrobić, mam Audi a6 c4 sedan sprowadzone ze Szwajcarii. Tablice tył w klapie bagażnika w normalnym polskim rozmiarze a przód niestety nie mieści się tylko mała tablica. Mam standardową polską i wystaje poza miejsce standardowe, wybiera, a już kilka razy przez to odpadła na szczęście nie zgubiłem. Jak myślicie mam szansę na mniejszą bez konsekwencji??

  10. Cześć zastanawia mnie kwestia małych tablic i samochodów włoskich mianowicie Alfa Romeo 147 i 159 o ile z tyły można bez problemu założyć normalne tablice to z przodu duże szpecą i nie są do tego zaprojektowane samochody. Czy w takim przypadku uzasadnione są małe tablice?

  11. Brałem małe tablice w lipcu ubiegłego roku w wydziale komunikacji w Katowicach i nie podpisywałem żadnego oświadczenia ani nie zaznaczałem żadnego ptaszka, że nie mam miejsca na zwykłe tablice w swoim samochodzie

Dodaj komentarz