Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Bez DPF? Bez Dwumasy? Czyli OSTATNI BASTION tanich Diesli! TOP 7

Bez DPF? Bez Dwumasy? Czyli OSTATNI BASTION tanich Diesli! TOP 7

Tanie w utrzymaniu tanie w serwisowaniu czyli ostatni bastion diesli bez dwumasy i dpf.
Taka mała lista od nas czyli top 7 tanich diesli!
Jeśli odcinek Ci się podobał to zostaw kciuk w górę na znak, że jesteś ze mną i nie zapomnij subskrybować, aby być na bieżąco.

STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k koniecznie zajrzyj i zamów nowe opony bo to jest wasze bezpieczeństwo
——————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————
Szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
——————————————————————————————
https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
Kupowałeś polisę w Mubi w 2020? Przedłuż polisę do czerwca i zagraj o Q7
—————————————
http://mubi.pl/m4k-audiq7
————————————–
Nie kupowałeś polisy w Mubi? Zgarnij 150 zł + 700 zł za polecanie

Szukasz dobrych części tuningowych do swojego auta? Zajrzyj koniecznie do ekipy FMIC
————————————————————————————
https://allegro.pl/uzytkownik/FMIC_PL
————————————————————————————
WALIZKA NARZĘDZI BY M4K GARAGE z Autografem i wieloma dodatkami
—————————————————————————————
https://allegro.pl/oferta/limitowany-zestaw-narzedzi-m4k-garage-latarka-9524605987
—————————————————————————————
Meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————

Start


——————————————

JUŻ JEST NOWY WARSZTAT M4K GARAGE KIELCE sprawdźcie co u nich
——————————————————————————-
https://www.facebook.com/m4kkielce
——————————————————————————–
NOWY WARSZTAT M4K GARAGE WROCŁAW koniecznie zajrzyjcie
———————————————————————————
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw/
———————————————————————————

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@milosnicy4kolek.pl

#top7diesli #autawdieslu #tanidiesel

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

43 thoughts on “Bez DPF? Bez Dwumasy? Czyli OSTATNI BASTION tanich Diesli! TOP 7

  1. Dlaczego przy silnikach PSA wspomniałeś o 1.4 HDI, który naprawdę jest wolniutki a istnieje przecież 1.6 HDI 90km też bez FAP-u, dwumasy i turbo o zmiennej geometrii. Kwestia , aby szukać silnika 9HX.

  2. 1.9 JTD więc tu pytanie skoro początkowe wersje były bez koła dwumasowego nie powinno być większej różnicy jeśli zainstaluje sztywne koło w 1.9 cdti opel

  3. Ja mam Audi A4 B5 1.9 TDI "AJM" z 2000 roku auto u mnie jest od 2008, będzie miało 300 tys przebiegu i dalej mam oryginalną dwumasę, turbinę, EGR wyczyszczony dalej działa i auto nigdy mnie nie zawiodło. A jedyne co z przodu było wymieniane to rury intercooler'a bo pękły na początku 2021.

  4. Volvo s40 2.0 d 2008 jeden z ostatnich egzplarzy bez dpf. 140 KM wystarcza na woła roboczego. Służy mi już 14 lat, mam zamiar dojechać do 20. Pozdrawiam !

  5. Muszę potwierdzić trwałość tych silników ale ostatnio naprawiałem CRDI 1,2 I20 2012r naprawa droższa niż zakup z tego rocznika drugiego auta ( no prawie) 3 cylindrowe wersję ,mimo że jeżdżą nieźle lub świetnie ale jest problem z używkami (była uszkodzona glowica- niedostępne ), 1,7 z opla jak najbardziej naprawialny to samo 1.9JTD pod warunkiem wymiany filtra(taka śrubka drążona z filterkiem siateczkowymi) w magistrali olejowej turbiny = pancerny te silniki naprawiałem i polecam

  6. Ja mam Hyundaia i30 1,6 crdi z 2007 jeżdżę nim już 7 lat i ma filtr dpf, ale nie posiada dwumasy. I tylko narzekać mogę na kiepskie wygłuszenie auta (opony strasznie słychać przy wyższych prędkościach szczególnie z tyłu, a mam dobre opony). Mało pali, części tanie. A jeśli przynajmniej raz na dwa miesiące przyciśnie się go w trasie to dpf nie sprawia żadnego problemu.

  7. Mam 1.7 CDTI 125 km astra j i od roku brak mu mocy co ciekawe jak odepne wężyk od chłodnicy spalin moc wraca chyba egr.Wtryski robiłem.Ale silnik eh ciężki do życia.Majac wcześniej 1.9 TDI w golfie eh nawet nie ma co gadać 🤣

  8. Co ty Lysy za bajki opowiadasz…
    W Astrze H nie wystepowala dwumasa?😂
    Dzis wymienialem w 1,7 cdti z 2006 rok ,dwumase,tarcze,docisk i lozysko.
    Cuda sie dzieja,chyba trafilem jedyny na swiecie egzemplarz😂. Szacun za wiedze…. Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!