Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Sprzęgło wiskotyczne "wiskoza" - co to za ustrojstwo w naszym aucie i jak je wymienić

Sprzęgło wiskotyczne "wiskoza" – co to za ustrojstwo w naszym aucie i jak je wymienić

Jak działa sprzęgło wiskotyczne w układzie chłodzenia oraz czy jest lepszym rozwiązaniem niż wentylator elektryczny? Na te pytania poszukamy odpowiedzi w dzisiejszym vlogu mechanicznym oraz pokaże wam na przykładzie bmw jak samemu je wymienić. Koniecznie dajcie znać jak się podobało i zostawcie kciuka w górę.

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

Program premiowy dla wszystkich majsterkowiczów
————————————————————–
https://na.allegro.pl/strefa_mechanika
—————————————————————

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————

Start


——————————————

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂

——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Oraz nasz dostawca części używanych
————————————

Strona główna


______________________

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

35 thoughts on “Sprzęgło wiskotyczne "wiskoza" – co to za ustrojstwo w naszym aucie i jak je wymienić

  1. Oglądałem 3 lata temu kiedy to jeszcze nie sądziłem że stane się szczęśliwym posiadaczem e39 w której właśnie mam problem z układem chłodzenia🙈🙈🙈 obejrzę na przypomnienie żeby się uporać na własną rękę z problemem 🤣🤣

  2. 14:39 "nie ważne ile febi się nad tym napracuje…" Febi się nad tym nie napracuje, febi pakuje produkty innych producentów, polecam oglądać produkt który znajduje się w pudełku "febi" bo okazuje się że można tam znaleźć loga multum innych producentów, sam widziałem pasek "febi" Gates i rolkę napinacza "febi" INA CZECH

  3. Super muzyczka z Absolwenta. Wtedy też byłem absolwentem I LO w Gdańsku i mam też BMcie E34 i lubimy się. Dalej nie bierze oleju a ma 275tys. Skrzynia automat i 2.0i. ale cos visco chyba zaczyna szwankować , hmm będę obserwował…

  4. Ja kupilem nowa wiskoze i jak byla zimna to spinala wył wentylator a przy rozgrzaniu rozpinala i wentylator lekko chodzil, mozna wlac do wiskozy olej silnikonowy 5000, ale jak za duzo wlejemy to wisko sie zepnie i bedzie spiete na stale i sie nie bedzie rozpinac i ciagle chlodzic i wyc pod maska

  5. Jeśli mam do wymiany wisko to lepiej kupić nowe czy używane ? Wydaje mi się, że do nowego jest pewność co do jego resursu pracy a używane może paść niedługo po wymianie. Jakie macie doświadczenie ?

  6. Jak zapale auto zimne to wentylator chodzi i jak dodam gazu to wentylator nabiera odrazu obrotow duzych czyli co zepsuty jest bo powinno chodzic jak sie zagrzeje tak a nie jak zimny a jak go zgasze to zakrece wiatrakiem z lekkim oporem co jest grane.

  7. Witam. Wszystko cacy tylko wiskoza spina na 60 70% obrotów silnika a jeśli chodzi o przechowywanie to nakrętką do dołu a nie do góry albo w pionie. Nie ma w niej żadnych tarczek to nie dyfer lsd tylko kanały i olej dziękuję.

  8. Małe sprostowanie. To nie jest Hella, tylko BHS Czyli BEHR Hella nie produkowała nigdy visco 😉 To producent OE na oświetlenie oraz EE Czyli cała elektronika i elektryka 😉

  9. Krótko i na temat-brawo. Gdybyśmy zaczęli w końcu stosować polskie nazewnictwo to nie jeden mit a raczej wciskanie ciemnoty klientowi padłby–"siadła wiskoza"i ludzie bledną bo to pachnie sklepem z …pasmanterią

  10. Taka ciekawostka, jestem wlasnie po wymianie wisko w m52b28. Nie wiem jak to mozliwe, ale oba wisko w ręce zachowywaly sie tak samo. Troche opór przy kreceniu łapą, ale zadnego szurania itd. Myślałem, że bedzie chodzić lżej i sie troche cykałem czy coś sie zmieni. Po założeniu nowego – eureka, w końcu brak przeciągu pod machą i auto jakby lepiej sie zbiera. Dalej jednak nie kumam czemu w łapie wisko chodziło tak jak nowe. Dodatkowo jak krecilem ta nakretka w aucie to też wiatrak sie nie kręcił z nią. A jak silnik pracowal przed tą operacją to było cały czas zapięte ? Możliwe, że sie skleiło jakos i jak szarpnalem kluczem to sie odblokowalo i moze by nawet działało?

  11. łysy mechanicy znajomemu wywalili 4 wiska i 2 teromostaty i do tego pompe wody efekt- silnik grzał sie dalej, po wizycie u mnie brak wymiany cześci silnik sie chłodzi i pracuje w temp. optymalnej. Wniosek nie złe wiska tylko brak wiedzy- ludziska z wiskami najpierw wyczyście radiatory chłodnicy , najlepiej wyjąć chłodnice wyczyścić zamontować i cała filozofia. wniosek- brudne i zapchne radiatoty chłodnicy uniemożliwiaja przepływ powietrza przez chłodnice do radiatota wisca które po nagrzaniu dopiero załączy blokade wiska. Pozdro dla mechaników a nie dla WYMIENIACZY 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!